bronquote:AMSTERDAM – De kledinglijn van Idols-winnaar Boris is een feit. De collectie, bestaande uit leren jassen, werd gelanceerd tijdens de Piet Zoomers World Wide Fashionshow in Apeldoorn. „Ik heb wel wat met kleding”, aldus de zanger.
Verkoopleider Marcel Ducroix van het Venlose Leder International noemt het „een sportieve, dynamische collectie. Boris Titulaer zelf vindt de jassen vooral stoer: „In mijn vrije tijd draag ik altijd stoere leren jacks. Dat past bij me en ik voel me er gewoon goed in. Samen met het ontwerpteam heb ik jassen gemaakt die ik te gek vind.”
Dat het onder sterren een trend is om kleding en accessoires te lanceren (van Jennifer Lopez tot en met Jamai, een beetje ster beunt bij), vindt Boris prima. „Leuk toch? Ik hoop alleen wel dat het aanslaat. Daarom gaan we rustig van start. Het lijkt me namelijk leuk om hiermee door te gaan.” Binnenkort wordt de collectie uitgebreid met jeans en sweaters. „Wat een verschil met vroeger, hè? Toen maakte mijn moeder mijn artiestenkleren. Maar die waren iets te artistiek”, grinnikt de zanger. „Erg freaky en uh, erg vrouwelijk. Ze heeft het geweldig gedaan hoor, maar ik denk niet dat je in de toekomst diezelfde stijl in mijn collectie ziet.”
De jassen, zes modellen voor hem en zes voor haar in retrokleuren als oranje en donkerbruin, hangen waarschijnlijk over ruim drie weken in de winkel.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:52 schreef Posdnous het volgende:
Wanneer lanceert iemand Boris?![]()
Het gaat om de jassen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:57 schreef Alessandro het volgende:
Wat heeft hij met zijn haar gedaan?? Hij wil volgens mij geen meiden meer achter zich aan
Als je dat al wilt, naai er dan zelf iets op wat je leuk vind, je favo band, of motormerk ofzo. Maar niet iets voorbedachts, dan is echt het spontane van patches eraf.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:05 schreef Posdnous het volgende:
Al die rotzooi op je jas is inderdaad niet bepaald oke.
Ik had ook mooi gezegt, de boom in met die muziek, we gaan lekker commercieel en innen een shitload geld en we leefden nog lang en heel gelukkig. Goed zo Boris, gewoon cente verdienen zolang het volk nog niet vergeten is hoe je er uit ziet kan het nog!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:53 schreef SCH het volgende:
Hij ging toch zo voor de muziek??????
Wat een commerciele galbak
Origineel wat hij van zijn ouwe maat jatte kwam ook uit de kringloop dus ja wat wil jequote:Op donderdag 2 september 2004 00:05 schreef Vampz het volgende:
lelijk, het ziet er nogal nep-leer achtig uit, en het model is nou ook weer niet je-van-het
hotquote:Op donderdag 2 september 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Het gaat om de jassen.
Hot or not??
stel je voor! geld verdienen!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:53 schreef SCH het volgende:
Hij ging toch zo voor de muziek??????
Wat een commerciele galbak
serious?quote:Op donderdag 2 september 2004 00:35 schreef dikavi het volgende:
[..]
wel een leuk jasje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |