quote:Op woensdag 1 september 2004 18:46 schreef BGS het volgende:
Spuitendekuttenparade, deel 7
Ha zie je dat! Die kleine, subtiele, doch sterk aanwezige wissel van 2 getallen? Eerst stond, er een 6, maar nu een 7. De oude Grieken wisten namelijk al in hun tijd dat spuitendekuttenparade's nauw samenhingen met het getal zeven.
Dus nu klopt het wel![]()
Ah, zo jaquote:Op woensdag 1 september 2004 18:46 schreef BGS het volgende:
Spuitendekuttenparade, deel 7
Ha zie je dat! Die kleine, subtiele, doch sterk aanwezige wissel van 2 getallen? Eerst stond, er een 6, maar nu een 7. De oude Grieken wisten namelijk al in hun tijd dat spuitendekuttenparade's nauw samenhingen met het getal zeven.
Dus nu klopt het wel![]()
Mocht je even uit de keuken komen van Oranje?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:45 schreef Tessje het volgende:
Sorry, was bedoeld als reactie op "Verzin maar een nieuwe". Alleen 2 of 3 bepaalde hele vervelende mensen (die 2 of 3 weten HEEL goed waar ik het over hebquote:Op woensdag 1 september 2004 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
quoten is kei coolquote:Op woensdag 1 september 2004 18:48 schreef BGS het volgende:
Sorry, was bedoeld als reactie op "Verzin maar een nieuwe". Alleen 2 of 3 bepaalde hele vervelende mensen (die 2 of 3 weten HEEL goed waar ik het over heb) hebben er recht tussen gepost. Dus gevalletje van NVM...
Die kneus moet nu niet denken dat ik ga leren hoe ik moet koken voor hemquote:Op woensdag 1 september 2004 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mocht je even uit de keuken komen van Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |