quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:47 schreef DaMadKow het volgende:![]()
Beter nu een 17 jarige kopen, als je nu een 18 jarige koopt is 'ie al bijna 19...
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
hij wilde hem ook kopen na dat de spelers 'jarig' zijn geweest
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:02 schreef DaMadKow het volgende:
Eind van het seizoen, dan worden ze bijna 18....
Oja:
dat geldt alleen bij een erg sucesvolle serie, maar daar moet je je niet te veel aan vast houden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, mijn stadion is klaar met de verbouwing![]()
Laatste verbouwing: 31-08-2004
Totale capaciteit: 7000
Staanplaatsen: 4340
Gewone zitplaatsen: 1750
Overdekte zitplaatsen: 700
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 210
Ik heb alleen maar de verhoudingen veranderd........
"Laatste gebeurtenissen
02-09-2004 Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
02-09-2004 De club zag helaas 15 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
02-09-2004 De verandering van intensiteit van de training van 90% naar 100% gaat vanaf nu in.
30-08-2004 De club zag helaas 15 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
29-08-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 0.0 ¤ aan entreegeld. "
Gaat niet goed![]()
Economie:
Kapitaal: 136 670 ¤ (110 394) ¤
Sponsors: content
Fanclub: 452 leden
Supporters: geīrriteerd
Er was toch zo'n formule dat je uit kon rekenen hoeveel plaatsen je erbij moest hebben? Dat was iets van: het supportersaantal x 20/25 = goede aantal stoelen.
Dus 452 supporters x 25 = 11300
Dan had ik dat getal net zo goed mee kunnen nemen in de verbouwing......ik ben niet erg goed in managen
je krijgt niet meer ervaring, net als dat je geen meer training krijgt ofzo. Je krijgt ook geen meer bezoekers, puur omdat die alleen komen als je ook vaak wint (indien dat wel het geval is komen er dan ook wel meer, maar dus eerst winnen). En dat doe je in VI niet zo makkelijk meer als in VII en VIII. Voor sponsorgeld gaat het verhaal wel op, maar dat scheelt 5000 en weegtn iet op tegen supporterinkomsten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
Ik heb mijn verdediger te koop gezet. Hopelijk gaat dat een beetje geld opbrengen, kan het wel gebruiken..
*SPAM*22531323*SPAM*Derek Noteborn*SPAM*
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet voor promotie ga. Een vriend van mij vertelde gisteren dat het wel handig is om te promoveren omdat je in een hogere divisie altijd iets meer ervaring, bezoekers en sponsorgeld krijgt. Das ook wel weer waar.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, cap. van een stadion is altijd 7000 plaatsen.
niet goed gelezen. Je hebt de verhoudingen veranderdquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
tot hoeveel heb je hem verbouwd dan?
Niet zo slim vind ik een understatementquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Niks, ik zei toch dat ik alleen de verhoudingen heb veranderd......was niet zo slim eik...:)
*trekt Botox gezicht*quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat gaat je ook niet lukken, laat ik jou ook maar uit de droom halen
Het is slim om een bepaalde linie, keepers, verdedigers, middenvelders, wingers, of aanvallers, om daar jonge spelers neer te zetten 17/18/19 jaar. De rest maakt niet uit. Aangezien je toch maar 1 linie gaat trainen. En om ze snel te laten trainen moeten spelers jong zijn. Wat op zich heel makkelijk is (wat ik zelf ook 1 seizoen gedaan heb). Je koopt 2 keepers, afhankelijk van je geld koop je ze redelijk of goed, en 17 of 18 jaar. Dan train je die 2 in 1 seizoen 3 levels omhoog (met een goed coach) anders duurt het iets langer. Aan het eind van die periode verkoop je 1, je houdt er 1, je hebt een bak geld, koopt trainee's voor een andere linie en het feest kan beginnenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb er veel doorgelezen, maar misschien ben ik ze al vergeten.........en ik zit al de hele tijd te denken of het slim is dat ik mn team verkoop en nieuwe (vooral jonge) spelers koop.....ik heb 3 van de 18 spelers die 19 zijn, de rest zit allemaal rond de 25.......
2 niveaus kost je wel anderhalf seizoen ongeveer..quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:21 schreef R_B het volgende:
Als er een of 2 een niveau met positiespel stijgen, koop ik er nieuwe trainnees voor..
Dan duurt het voor 18 jarige spelers 2 weken langer om te stijgen. Dus dan stijgen ze 2 levels in 1 seizoen. Maar dat betekent wel dat als je ze van goed traint, je dan 2 formidabelen hebt, en als je nog een half seizoen verder traint 2 uitmuntende. Dan heb je in goed vorm een 5* keeper die je hele verdediging boost, en je hebt +/- 2.2 tot 2.4 miljoen te besteden voor trainee's en versterkingenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:52 schreef DeHovenier het volgende:
goeie tip! Ik heb alleen een matig coach, en daar zit veel verschil in (tussen matig en goed), maar ik ga 'm wel proberen.
@JD, ik doe de overschrijvingskaart zo op de post, ik weet niet hoelang het duurt voordat je die 20 euro (supporter voor een jaar) op je rekening heb staan......
ik krijg nu toch een lumineus idee:quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:29 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dan duurt het voor 18 jarige spelers 2 weken langer om te stijgen. Dus dan stijgen ze 2 levels in 1 seizoen. Maar dat betekent wel dat als je ze van goed traint, je dan 2 formidabelen hebt, en als je nog een half seizoen verder traint 2 uitmuntende. Dan heb je in goed vorm een 5* keeper die je hele verdediging boost, en je hebt +/- 2.2 tot 2.4 miljoen te besteden voor trainee's en versterkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |