hij heeft hem er voor 2.500 opgezetquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor 1k terug kopen
maar als je daar bijna geen kans maakt is het alleen maar slecht voor het zelfvertrouwen van je spelers en de bezoekersaantallen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
Ik heb mijn verdediger te koop gezet. Hopelijk gaat dat een beetje geld opbrengen, kan het wel gebruiken..
*SPAM*22531323*SPAM*Derek Noteborn*SPAM*
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet voor promotie ga. Een vriend van mij vertelde gisteren dat het wel handig is om te promoveren omdat je in een hogere divisie altijd iets meer ervaring, bezoekers en sponsorgeld krijgt. Das ook wel weer waar.
2 ton..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
een paarquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Hivezzzz
Had jij al vragen gemaakt trouwens ?
Lolquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een paar.
Ga vanavond wel ff kijken, ik heb toch nog steeds geen geld voor de kroeg![]()
niet aan verliezen denkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:44 schreef sir_dalord het volgende:
morgen moet ik tegen de enige ploeg waar ik van verloren heb. Degene die wint, kan zich kampioen worden, aangezien ons programma daarna vrij makkelijk is. Ik moet wel nog tegen de nr 3 maar als ik morgen win, heb ik 4 punten voorsprong, en dat is dus voldoende om eventueel te kunnen verliezen van de nr 3.
kortom, vanavond stuur ik mijn spelers naar kerk alwaar zij hun zonden moeten opbiechten om morgen te kunnen voetballen met de steun van onze almachtige god
ik zou gaan piccen. Als je teamgeest nu al te wensen over laat, dan moet je die stevig gaan spekken natuurlijk. En dan motsen tegen die nr 3.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
--knip--
teamgeest is bedaard, en failliet ga ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik zou gaan piccen. Als je teamgeest nu al te wensen over laat, dan moet je die stevig gaan spekken natuurlijk. En dan motsen tegen die nr 3.
En goed genoeg voor de VII klasse ben je sowieso. Het zal qua niveau niet zo gek veel schelen met de VIII, behalve dan de top. Maar dan draai je gewoon een seizoen met de middenmoot mee om het seizoen daarop voor het kampioenschap te gaan. Want anders ben je dadelijk falliet en mag je helemaal opnieuw beginnen..
Waarom? Da's bijna alleen nuttig als je denkt dat hij kans maakt op een u-20 plaats. Je betaalt je helemaal scheel aan het begin van het seizoen, ik weet niet of dat opweegt tegen die paar trainingsweken die je wint.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:09 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb deze week weer 2 solid spelers weten te verkopen. Beide met een winst om en nabij een ton
ik sta dus rond de 150k positief. Ik ga denk ik sparen voor een solid trainee, ipv een passable. Maar die koop ik, natuurlijk, pas aan het begin van het volgende seizoen
Ik ga er vanuit dat je bedoelt ervaring voor de spelers, en niet de ervaring die jezelf op doet in het spelletjequote:Op zaterdag 4 september 2004 11:54 schreef engessa het volgende:
Ik heb mijn verdediger te koop gezet. Hopelijk gaat dat een beetje geld opbrengen, kan het wel gebruiken..
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet voor promotie ga. Een vriend van mij vertelde gisteren dat het wel handig is om te promoveren omdat je in een hogere divisie altijd iets meer ervaring, bezoekers en sponsorgeld krijgt. Das ook wel weer waar.
Dat gaat je ook niet lukken, laat ik jou ook maar uit de droom halenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef Gabberhead het volgende:
Pfff... ik probeer nu al een week een nieuwe keeper aan te schaffen.. schiet niet op.
Maarja, voor 50.000 een solid keeper kopen is ook niet zo heel makkelijk
je doet je naam geen eer aanquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
laat ik jou ook maar uit de droom halen
daar heb ik eigenlijk niet over nagedacht... Dus ik kan beter nu een 18 jarige solid aanvaller kopen dan volgend seizoen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:52 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Waarom? Da's bijna alleen nuttig als je denkt dat hij kans maakt op een u-20 plaats. Je betaalt je helemaal scheel aan het begin van het seizoen, ik weet niet of dat opweegt tegen die paar trainingsweken die je wint.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |