Kunnen ze er ook voor zorgen dat de blesures niet mee tellenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je een oefenwedstrijd speelt, tellen de gele kaarten niet
nu nog maar 20 weekjes naar uitstekend toe!!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wow!
Ik investeerde eerst tijden 10k in de jeugd en daardoor stond het een tijdje op redelijk.
Nu investeer ik al 1 hele week 20k en dit is het gevolg:
Niveau jeugdopleiding: goed
Mwah.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:48 schreef thaduck het volgende:
(verdedigend trainen geldt alleen voor de spelers die op een verdedigende manier gespeeld hebben bv??.).
of alleen een appelquote:Op donderdag 2 september 2004 13:09 schreef REFUSED het volgende:
bij spelers die niet zo heel populair zijn zou ik voor jezelf even nagaan hoeveel je er minimaal voor wilt hebben, en dat als prijs stellen. anders heb je straks de helft van je basiselftal voor een appel en een ei verkocht.
Jaquote:Op donderdag 2 september 2004 19:02 schreef R_B het volgende:
Teamgeest vandaag van geirri. naar bedaard gegaan...(omhoog)
Hij was 2 niveau's omlaag gegaan..na een 2 tal begin aankopen![]()
Ik blijf gewoon op normaal spelen..niet mots of pic..
Maar nu komt het...
Ik kan toch gewoon de laatste wedstrijd motsen....(ik moet dan tegen de nummer 1...)
Daarna wordt tijdens de seizoenswisseling toch alles gereset...
En?de mijne staat al 15 weken opg oed en ik heb er pas 1 keer echt wat verkoopbaars uit gehaald (18 jaar passen redelijk positie goed).goed heb je zon 1,5 ton binnenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:20 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nu nog maar 20 weekjes naar uitstekend toe!!![]()
SD doe er wat aanquote:Op donderdag 2 september 2004 00:29 schreef thaduck het volgende:
Staat btw een fout in de OP. Er staan 2 ] 's teveel in
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:22 schreef engessa het volgende:
Doet ook even een tvp'tje en wat medelingen enzo..
Misschien is het handig om voor de beginnende teams om veel, heel veel handleidingen door te lezen. Er komen om de 5 a 6 topics dezelfde vragen terug die elke keer weer opnieuw behandelt worden. Gewoon alle topics ff doorlezen, leer je genoeg van :p
als je zelf al weinig vertrouwen in de VI hebt, zou ik lekker aan mn team bouwen. Daar heb je uiteindelijk veel meer profijt van. En als het goed is, zal je je voorsprong op de rest van je league wel behoudenquote:Ik begin trouwens met een dilemma te zitten. Ik sta op dit moment 3e met drie punten achterstand op nummer 2. Nummer 2 moet tegen nummer 1 en gaat dit vermoedelijk verliezen waardoor ik (weer) 2e kom te staan en, mits ik mijn betere doelsaldo vast hou en win, promoveer. Maar als ik met mijn team in VI terecht kom is de kans groot dat ik er meteen weer uitgeknikkerd word en weer in VII terecht kom. Ik kan ook 'express' 1 wedstrijdje gelijk spelen of verliezen en dan netjes 3e eindigen, volgende seizoen nog aan mijn team bouwen en dan een gooi naar het kampioenschap doen en dan met een beter team promoveren. Wat is wijsheid?
Manager Hives van de Dapp're Strijders had 2 spelers aanbevolen aan de bondscoaches van de Fok! Federatie. Beide spelers hadden belooft hun coach niet teleur te stellen.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:33 schreef sir_dalord het volgende:
kijk eens wat ome qyn voor jullie gebakken heeft
[afbeelding]
q-team?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
een speler in het q team en een in b- team niet slecht
we doen hier niet aan quakequote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef -Raffie- het volgende:
een speler in het q team en een in b- team niet slecht
onze fout nietquote:Op donderdag 2 september 2004 23:23 schreef REFUSED het volgende:
VRIJ VRIJ VRIJ
jullie hebben mijn verwachtingen echt veeeeeeeel te ver overtroffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |