dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 1 september 2004 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb geen goede, ervaren spelers. Ik verkoop mn hele elftal, koop daarvoor jonge trainees, die ga ik trainen en later doorverkopen. Dat was toch die tactiek? Dan heb ik niet echt een basiselftal, tenzij ik die trainees gebruik voor zondagwedstrijden (zal wel moeten, aangezien ik geen andere spelers heb)
waarschijnlijk ben ik niet zo populairquote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
krijgen jullie ook zoveel fed invites ? Ik heb er deze week al 3 gehad ofzo
Sommige mensen zijn goed in het bijhouden van een OP, andere beter in oefenwedstrijden he...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef sir_dalord het volgende:
8-2 verloren van koei
je geeft zelf het antwoord al...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef MasterMido het volgende:
Hmm vaag een speler van mij had in vorige wedstrijden steeds 1 ster heel weinig. En nu in eens 2,5 :S Hoe kan dat nou weer?
Dit zijn posities geweest:
week 5 centrum verdediger 1,5 ster
week 6 centrum verdediger 1 ster
week 7 rechts achter 1 ster
week 8 links achter 1ster
week 9 rechts achter 1 ster
week 11rechts achter 2,5 ster
Van waar die steiging? Hij is in skills niks omhoog gegaan. Alleen nu bij de laatste wedstrijd is hij met zijn vorm van 2 naar 6 gegaan(HAM cijfers) :S
01-09-2004 Ongewenste berichtenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
krijgen jullie ook zoveel fed invites ? Ik heb er deze week al 3 gehad ofzo
als je een oefenwedstrijd speelt, tellen de gele kaarten nietquote:Op donderdag 2 september 2004 11:14 schreef R_B het volgende:
Volgens mij zit er een bug in hattrick..
Gister kreeg mijn speler een gele kaart..
Staat er nog niet bij...vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |