quote:Hildebrand Hollemans (39951308)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 530 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ook maar even ingeschreven... ik hoop toch wel dat je je realiseert dat het een bloedserieus spelletje is hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 18:51 schreef ActaniA het volgende:
sta in wachtrij voor aanmelden
aangezien ons hele voetbalteam meedoed heb ik me ook maar ingeschreven duurt alleen nog wel even dnek ik
Ha ha briljant, 7 - 0 gewonnen in een oefenwedstrijd, en ha ha, wat een pech. Training deze week gaat verloren, omdat je met een onbegrijplijke opstelling hebt gespeeld. Kosten als je in een hogere divisie zit met een goed trainingsschema, +/- 6 tonquote:Op woensdag 1 september 2004 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
Net met een 2-3-3 opstelling met 7-0 gewonnen
Ik had m'n hele opstelling verneukt vandaag, er klopte geen reet van. Normaal gesproken speel ik 5-3-2 met een oefenwedstrijd maar aangezien er een trainee geblesseerd is gaat dat 4-4-2 worden. Verder boeit het geen reet als je verliest zolang je trainees maar spelen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef komrad het volgende:
@hal9000, heb je rating is even bekeken en dat wordt een zware kluif voor me volgende week
en die hufter heeft hem meteen weer op de transferlijst gezetquote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef The_Hives het volgende:
helaas geen bidwar, deze speler verkocht voor 3k
![]()
[..]
Toch niet als je te weinig spelers opstelt, alleen als je op een positie 2 spelers te veel opsteld dacht ik..quote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ha ha briljant, 7 - 0 gewonnen in een oefenwedstrijd, en ha ha, wat een pech. Training deze week gaat verloren, omdat je met een onbegrijplijke opstelling hebt gespeeld. Kosten als je in een hogere divisie zit met een goed trainingsschema, +/- 6 tonOmdat het een week langer duurt voordat je trainee's omhoog gaan...
![]()
als je naar de stats kijkt eigenlijk wel denk ikquote:Op woensdag 1 september 2004 19:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
![]()
![]()
geluk![]()
ik ben niet gewenst :')quote:Op woensdag 1 september 2004 20:19 schreef Fugie het volgende:
krijgen jullie ook zoveel fed invites ? Ik heb er deze week al 3 gehad ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |