dan zet je je coach er in.quote:Op zondag 5 september 2004 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit met het volgende probleem, de aankomende friendly kan ik geen 11 man opstellen aangezien ik niemand van m'n basiself erin wil zetten ivm blessures. Maakt dat verder iets uit behalve dat ik de wedstrijd wsl niet zal winnen?
zwak positie, zwak vleugel zijn de hoogste stats verder en lage TSI dus zal weinig opleveren. Hij is wel 17quote:Op zondag 5 september 2004 15:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat is zijn spelers id?
als ie wat passen heeft en een hoge tsi, dan gaat ie voor een leuk bedragje weg.
Total Skill Index (TSI): 200quote:Op zondag 5 september 2004 15:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zwak positie, zwak vleugel zijn de hoogste stats verder en lage TSI dus zal weinig opleveren. Hij is wel 17
nouja, hij is wel 17quote:Op zondag 5 september 2004 15:35 schreef HAL9000S het volgende:
Boeien, ik heb vandaag voor het eerst een YP op de transferlijst gezet van een TSI van maar liefst... 60!!!
M'n beste YP ooit!! 40352268
hij lacht mijn wanhopige poging uit om 1k minder in de schuld te staanquote:Op zondag 5 september 2004 15:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Total Skill Index (TSI): 200
nee, ik bied maar niet mee, als je het niet erg vind![]()
Hij's niet liev.quote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij lacht mijn wanhopige poging uit om 1k minder in de schuld te staan![]()
![]()
Wat een gemenerikquote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en buddy zegt 17kquote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
jij oko R_Bquote:Op zondag 5 september 2004 17:23 schreef R_B het volgende:
Suc6 iedereen vanavond!
hier hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2004 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
ik ga vanavond maar eens kampioen worden![]()
#fokhattrickquote:Op zondag 5 september 2004 19:45 schreef yared het volgende:
Ik hou niet van Gokken, ik wil gewoon 1 scenario, die waar ik win, win, win!
[afbeelding]
* The_Hives zit nu op de TeamSpeak server van GoT-Hattrick te kleppen, briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |