abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22407549
Mag ik het voorstel doen voortaan voor elke meet een apart topic te openen voor de resultaten? Dat is op zich nl. wel zo leuk denk ik en we houden het meet-topic een beetje schoon en overzichtelijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_22408605
Dat vind ik een prima idee, PdeHoog, ik wilde het eigenlijk ook al een keertje voorstellen, maar het is er bij ingeschoten.
...niet geschoten is altijd mis...
pi_22408946
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:01 schreef Borelius het volgende:
Dat vind ik een prima idee, PdeHoog, ik wilde het eigenlijk ook al een keertje voorstellen, maar het is er bij ingeschoten.
woei...een medestander
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:03:16 #82
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_22410499
Op zich een goed idee, de boel staat dan mooi centraal. Er zullen dan echter wel een paar goeie afspraaksels gemaakt moeten worden over de inrichting van zo'n topic, er mogen dan namelijk ook alleen maar de foto's in en geen tekstueel ge-O-Ha.

Een andere oplossing is die van de Flevomeet, oftewel gewoon alles op een extern adres proppen, waar andere fok!kers eventueel middels een linkje naar kunnen kijken. Zo wordt er niet tussen de foto's gekalkt en kunnen we het meetingtopic voor ons gebruikelijke plan- en realiseergeOH gebruiken. Voorwaarde is dan wel dat we ergens over een stukkie webspeez kunnen beschikken
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_22410620
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 00:03 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich een goed idee, de boel staat dan mooi centraal. Er zullen dan echter wel een paar goeie afspraaksels gemaakt moeten worden over de inrichting van zo'n topic, er mogen dan namelijk ook alleen maar de foto's in en geen tekstueel ge-O-Ha.

Een andere oplossing is die van de Flevomeet, oftewel gewoon alles op een extern adres proppen, waar andere fok!kers eventueel middels een linkje naar kunnen kijken. Zo wordt er niet tussen de foto's gekalkt en kunnen we het meetingtopic voor ons gebruikelijke plan- en realiseergeOH gebruiken. Voorwaarde is dan wel dat we ergens over een stukkie webspeez kunnen beschikken
Ik stem voor om het gewoon binnen FOK te houden. Qua onderhoudbaarheid en toegankelijkheid is dat toch het makkelijkst voor een ieder denk ik. Eventueel tekstueel ge-O-Ha is natuurlijk wel leuk (mits het beoordeling van de foto's betreft).
pi_22410654
Nog even wat argumentjes uit het meeting-topic gehaald:
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat we dan twee slowchattopics krijgen met ongeveer dezelfde inhoud... Iedereen wil toch reageren op de foto's en dan gaat het al snel offtopic.
Joehoe....da's niet de strekking. Ik ben geen voorstander van nog een slowchat-topic. Eentje is genoeg .

Het lijkt me gewoon leuk en handig om per meet na afloop de resultaten te posten in een centraal topic. Da's overzichtelijk en biedt andere FOK-kers de kans onze verrichtingen te bestuderen zonder allerlei ellende over afspraken, meets etc. etc. te moeten lezen.
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:43 schreef Subhuman het volgende:
Ja ik vind het ook een goed idee, ik vrees alleen voor hetgene wat ik net al noemde

Bovendien wordt het verwijzen naar foto's op die manier ook een stuk lastiger.
huh?

Nee joh....in principe krijg je dan toch het topic waar de foto's en het commentaar in komen? Dan kan het meeting-topic volgespammed worden met ideeen en slowchat voor andere meets

En omdat je alles centraal houdt, is het probleem van "waar laten we onze foto's van deze meet" ook voorbij . Daar hadden we gister even last van bij de resultaten van de vlindermeet. Uiteindelijk zijn de resultaten over drie of vier topics heen gegaan. Dat vind ik dan weer jammer
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:09:03 #85
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413095
Je moet ook (zoals ik ongeveer zei in het topic zelfs)
ook een plaats hebben waar je je lol kwijt kan, als in: "PdeHoog keek echt moeilijk toen ie de vlinders op de foto zetten"
of grappige verhalen over de weg ernaar toe, of what ever.

dat moet ook in zo'n after topic kunnen, anders wordt het gezwets in 2 topics.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:12:21 #86
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22413103
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:09 schreef Xilantof het volgende:
Je moet ook (zoals ik ongeveer zei in het topic zelfs)
ook een plaats hebben waar je je lol kwijt kan, als in: "PdeHoog keek echt moeilijk toen ie de vlinders op de foto zetten"
of grappige verhalen over de weg ernaar toe, of what ever.

dat moet ook in zo'n after topic kunnen, anders wordt het gezwets in 2 topics.
Wat ben jij actief,deze morgen
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:13:11 #87
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413108
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:12 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Wat ben jij actief,deze morgen
stage hé
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:16:21 #88
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22413113
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

stage hé
Nah, stage ze dan maar
Ik ga nog ff m'n mandje in
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:17:48 #89
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22413117
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:16 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Nah, stage ze dan maar
Ik ga nog ff m'n mandje in
ben je wakker geworden om me dit even mede te delen?

Truste!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 oktober 2004 @ 08:23:49 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22436825
Hey fotoloog

[TK]Mercedes 190 E

Is iets mis mee, topic bevat geen posts meer. Lees even dit topic http://forum.fok.nl/topic/604792
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 11:44:14 #91
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22439596
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 08:23 schreef Dagonet het volgende:
Hey fotoloog

[TK]Mercedes 190 E

Is iets mis mee, topic bevat geen posts meer. Lees even dit topic http://forum.fok.nl/topic/604792
Dank Dago!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 11:47:08 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22439654
Daarna kan je misschien je licht laten flitsen in V&A topic pleitos?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_22452213
De fotografie FAQ bevat links naar oude (gesloten topics) zoals de ik zoek een camera topic, laatste deel is:
Het grote Ik zoek een digitale camera topic - De elfde

Ook zijn er verschillende links die niet werken, omdat deze met het oude forum zijn gemaakt en niet goed zijn overgegaan naar het nieuwe. Hulp nodig hierbij?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22460566
Ik heb nog een idee over het al dan niet blind stemmen... Omdat daar nu weer gespiekt wordt door menigeen, en we zo een boze rewimo overhouden, werkt het niet. Toch moet ik het ook onderdrukken om te kijken wie er nou op kop ligt, zeker als je allemaal quasi-hints om je oren krijgt van andere users...

Daarom mijn idee:
De 3 winnaars sturen een mailtje naar Rewimo met de 3 onderwerpen daarin. Vervolgens krijg je dezelfde openingspost als nu, alleen ipv een poll zet je er nummers 1 t/m 9 in, met achter elk nummer een onderwerp, gekozen door de winnaars.

Iedereen kan zijn stem uitbrengen door middel van het versturen van een mailtje naar Rewimo, die van achter haar computer een makkelijke turflijst bij kan houden met wie heeft gestemd en waarop. Het voordeel wat je hiermee krijgt, is dat het spieken dus een stuk lastiger zal gaan. ideetje?
pi_22460708
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 08:38 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik heb nog een idee over het al dan niet blind stemmen... Omdat daar nu weer gespiekt wordt door menigeen, en we zo een boze rewimo overhouden, werkt het niet. Toch moet ik het ook onderdrukken om te kijken wie er nou op kop ligt, zeker als je allemaal quasi-hints om je oren krijgt van andere users...

Daarom mijn idee:
De 3 winnaars sturen een mailtje naar Rewimo met de 3 onderwerpen daarin. Vervolgens krijg je dezelfde openingspost als nu, alleen ipv een poll zet je er nummers 1 t/m 9 in, met achter elk nummer een onderwerp, gekozen door de winnaars.

Iedereen kan zijn stem uitbrengen door middel van het versturen van een mailtje naar Rewimo, die van achter haar computer een makkelijke turflijst bij kan houden met wie heeft gestemd en waarop. Het voordeel wat je hiermee krijgt, is dat het spieken dus een stuk lastiger zal gaan. ideetje?
Nee....

Vind dat teveel werk voor Rewimo. Ik denk dat we gewoon beter af kunnen spreken dat we gewoon NIET over de uitslag en tussenstanden praten in de topics. Het ging wel erg ver dit keer allemaal . Dan kunnen we net zo goed niet blind stemmen.
pi_22461254
dan is niet meer blind stemmen idd de enige optie...
pi_22477191
Met lichte spoed zoek ik:

Het grote centrale topic die zicht richt op de aanschaf van een nieuwe digitale camera. De link in de FAQ is verouderd, en ik kan me nog herinneren dattie ooit door iemand is gegeven. dus... iemand?
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 13:29:25 #98
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22488554
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 22:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Met lichte spoed zoek ik:

Het grote centrale topic die zicht richt op de aanschaf van een nieuwe digitale camera. De link in de FAQ is verouderd, en ik kan me nog herinneren dattie ooit door iemand is gegeven. dus... iemand?
http://forum.fok.nl/topic/584854/6/25

alstu
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2004 @ 12:51:41 #99
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22698918
naar idee van Dawg:
misschien is het handig om een centraal canon DSLR topic te openen.

(dat naar aanleiding van het zoveelste Nikon D70 topic, we hadden " al besloten" om deze de volgende keer een centraal nikon DSLR topic te noemen)

weet niet wat de mods ervan vinden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22705307
Ouwesok, ik heb de reportage vd bakkerij die ik ook wel hier wil plaatsen. Ze zijn alleen 600px breed omdat ze ook ergens anders staan. Mag ik ze toch hier plaatsen? En moet ik dan ff een nieuw topic starten, want het past eigenlijk niet echt in 1 vd lopende topics, behalve misschien portret-topic. Maar ook niet echt eigenlijk. Kunt gij even een suggestie doen (mits ik ze mag plaatsen)?
pi_22705331
Oh en Xila, goed idee.

Misschien D70-topic ff hernoemen? En 300D-topic ook meteen maar ff?
  FOK!fotograaf maandag 18 oktober 2004 @ 19:08:28 #102
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22706570
twas niet mijn idee
twas jou idee, maar ik zette het even voort
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:28:26 #103
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22710150
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 12:51 schreef Xilantof het volgende:
naar idee van Dawg:
misschien is het handig om een centraal canon DSLR topic te openen.

(dat naar aanleiding van het zoveelste Nikon D70 topic, we hadden " al besloten" om deze de volgende keer een centraal nikon DSLR topic te noemen)

weet niet wat de mods ervan vinden.
Prima idee,wat mij betreft....
pi_23240639
Waar kan ik terecht met een "wie kan deze digitale-foto-van-analoge-foto verbeteren voor mij" vraag? Volgens mij was er wel een topic wat daar wat van weg had, maar ik kan um nie vinden?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')