BE zit nog in het vliegtuig, die moet het allemaal weer missen . . .quote:Lois kwakte in het vorige deel neer:
toch lief dat jullie gewacht hebben op de thuiskomst van Karin en BE![]()
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??quote:Op woensdag 1 september 2004 16:40 schreef bixister het volgende:
2005
4 mei2005: Lewis.de.boxer
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2004 16:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of was Lewis in april uitgerekend ??![]()
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 16:55 schreef Sylvana het volgende:
eerst dacht ze zelf volgens mij 27 april, maar later is da weer bijgesteld volgens mij![]()
ja, volgens mij stond dat gewoon in Z&Gquote:Op woensdag 1 september 2004 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan. Stond dat gewoon in de Z&G topic, want ik zag het niet staan . . .
quote:Lewis! Van hartegefeliciteerd
met dit onverwachte kadootje!
Ik vond 27 april zo vroeg staan in het lijstje gezien en ik ben zo vrij geweest e.e.a. eens na te rekenen op de predictorsite. Ervan uitgaande dat je nu 4 weken 6 dagen zwanger bent zou je laatste menstruatie op 28 juli geweest zijn en zou je op 4 mei uitgerekend zijn. Kan dat kloppen denk je?
Kijk, daar heb je het. Lewis postte het niet zelf, dus om gelijk maar haar entry in die lijst aan te passen zonder eerst wat van haar te horen vind ik een beetje ver gaan . . .quote:Op woensdag 1 september 2004 17:08 schreef Sylvana het volgende:
op pagina 1 van het vorige topic postte
Merisse op dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:00
[..]
Ja idd Phlups, maar aangezien het tegenwoordig in de mode is om zwaar over de datum te gaan...quote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Loena Morgen is je uitgerekende dag hé ?![]()
Dit klinkt net of je het nu pas realiseert dat je ook al zover bentquote:Op woensdag 1 september 2004 18:11 schreef phluphy het volgende:
Ik moet zelf morgen ook naar de gyn, ben ook erg benieuwd wat ie zegt, ben dan tenslotte al 10 dagen te laat![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:40 stond er in het lijstje het volgende:
2005
10 april 2005: melonovy
4 mei2005: Lewis.de.boxer
Dat dacht ik dus ook. Ik vind zowiezo die Anne Geddesbabies een beetje eng hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:01 schreef Loena-tik- het volgende:
Bix, dat eerste plaatjewat een enge babies *rilt*
Oh ik ben dus niet de enige, vind het altijd zulke zoete plaatjes, dat je er haast misselijk van zou worden.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef m@x het volgende:
Dat dacht ik dus ook. Ik vind zowiezo die Anne Geddesbabies een beetje eng hoor.
EO-beertje LOL, die had ik nog niet gehoord!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:16 schreef m@x het volgende:
Nee, deze is niet van Anne Geddes, daar is ie niet zoet genoeg voor. Die Anne Geddes babies zijn mij inderdaad ook veels te schattig. Maar zo heeft iedereen iets. Meneerm@x heeft bijvoorbeeld een gloeiende hekel aan Winnie de Poeh. Dat vindt hij namelijk een EO-beertje. We konden van een kennis wat spullen overnemen waar Winnie de Poeh opstond, maar mooi dat die er niet inkomen hier![]()
![]()
Mooie echo. Lekker dichtbij, zo zie je tenminste wat het gaat worden! Snotje lijkt net een tuinboon op zijn eerste echo omdat ie van zo veraf is genomen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:27 schreef TearSong het volgende:
Ik zou mijn echo's vandaag even posten:
Dat bedoelde ik ook een beetje, die dagen vanaf de uitgerekende dag zijn zo snel omgegaan, lijkt wel de dag van gisteren. Maar wanneer je het hardop uitspreekt: 10 dagen, dat klinkt zo langquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef easy-going het volgende:
Dit klinkt net of je het nu pas realiseert dat je ook al zover bent![]()
er komen nog meer dagen en dit is gewoon Sugars dagquote:Op woensdag 1 september 2004 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Jammer knor, had het je ook zo gegund
Pooh is engquote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Winnie is lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |