Hangt een beetje van de reviewer af, vind ik. Tony_Montana67 en Methodmich schrijven imo wel goede cd-recensies op de FP, maar andere reviews (o.a. bijv. die van de laatste cd van The Prodigy) vind ik vaak ook niet zo best. Met alle respect voor de mensen die ze schrijven.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:15 schreef OProg het volgende:
Dat wil zeggen dat het ook niet veel soeps is normaal gesproken.
Methodmich is een columnist die 1 keer een review heeft geschreven over The Yearlingsquote:Op woensdag 1 september 2004 19:19 schreef Zander het volgende:
. Tony_Montana67 en Methodmich schrijven imo wel goede cd-recensies op de FP,
Nou, die review is mij dan iig als een positieve uitzondering bijgebleven.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:22 schreef miss_bleu het volgende:
Methodmich is een columnist die 1 keer een review heeft geschreven over The Yearlings
Die was dan volgens mij vorig jaar? Ik heb net namelijk in de planning en aantallen van 2004 zitten kijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:31 schreef Z het volgende:
En een keer over Timesbold trouwens. (methodmitch)
had jij dan expres verkeerde info gezocht bij je Prodigy review?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Er staat tegenover dat je hem reviewt en daar gaat heel wat tijd in zitten. Tis niet alleen even een album luisteren. Tis ook info zoeken, oude info zoeken enzo
Er stond toch een disclaimer bij?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
had jij dan expres verkeerde info gezocht bij je Prodigy review?
nee en het leuke is ook dat alle sites waar ik de info vandaan heb gehaald wat betreft bio enzo allemaal hetzelfde zei.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
had jij dan expres verkeerde info gezocht bij je Prodigy review?
Niet alles. We krijgen een aanbod en daaruit kunnen de reviewers kiezen. Soms kan een reviewer niet of wil een reviewer dat niet doen. Dan wordt het dus gewoon niet aangevraagd.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:36 schreef komrad het volgende:
Maar reviewen jullie alles wat je binnenkrijgt of niet?
klopt, ik ook, maar ik verbeter ze dan. Dat is het mooie van internet he, dat kan je nog wijzigen.quote:Ik ben ook maar menselijk en maak ook wel eens fouten, ja ook in reviews.
Oké, dan kan het daar kennelijk niet aan liggen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef miss_bleu het volgende:
Er komt zoveel materiaal binnen dat reviewers tegenwoordig gewoon kunnen kiezen, in het geval van FLIPNEUS is het zelfs zo dat hij af en toe gewoon niet kan reviewen omdat er niets leuks voor hem tussen staat. Zo zal je Tony ook geen dance-cd's zien doen.
Er is keuze genoeg voor de reviewers tegenwoordig, en er blijft ook meer dan genoeg in de lijst staan met artikelen. Het is niet meer zo dat men die review moet reviewen omdat dat mogelijk wel leuk kan zijn voor hem of haar.
Prima idee, zou dat in het "wat draai je nu nieuwe stijl" kunnen/moeten of in een andere vorm? Wat denk je? Wat zou jij prettig vinden?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef pfaf het volgende:
The Zutons zijn volgens mij ook een keer gereviewd.
Ik denk trouwens dat er best wel draagvlak is voor wat meer reviews hier op Fok! Desnoods in topic-vorm. In VBL zijn we een tijd terug begonnen met een column-topic en daar zijn flink wat columns in geplaatst en ook zeker niet alleen van Tony, MM en SCH.
dus... er komt heeel veel binnen.... maar toch niet genoeg want er zit niks leuks bij? huh?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:33 schreef miss_bleu het volgende:
Er komt zoveel materiaal binnen dat reviewers tegenwoordig gewoon kunnen kiezen, in het geval van FLIPNEUS is het zelfs zo dat hij af en toe gewoon niet kan reviewen omdat er niets leuks voor hem tussen staat.
Ik zou wel kiezen voor 'nieuwe' albums. Iedereen kan gewoon zijn mening in review-vorm posten en iederen kan er zijn/haar mening over geven. Lijkt me erg leuk en ik zal ook zeker af en toe een reviewtje toevoegen.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Prima idee, zou dat in het "wat draai je nu nieuwe stijl" kunnen/moeten of in een andere vorm? Wat denk je? Wat zou jij prettig vinden?
En ik was op vakantie, op het moment van terugkomst was de review al naar beneden uit de tracker.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
klopt, ik ook, maar ik verbeter ze dan. Dat is het mooie van internet he, dat kan je nog wijzigen.
Er word genoeg aangeboden en daar schrijft men zich op in. Daarna word het aangevraagd. Zo zou FLIPNEUS nooit trance pakken en ik bijvoorbeeld nooit rock.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
dus... er komt heeel veel binnen.... maar toch niet genoeg want er zit niks leuks bij? huh?
reviewen jullie alleen cds waarvan jullie denken dat hij wel leuk is?
Je kunt altijd nog een complete bio over de band erbij doen, om de ruimte op te vullen. Zoals eens bij een After Forever cd gedaan is.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:53 schreef miss_bleu het volgende:
Dus mocht je ooit denken, ej dit album is goed en ik wil daar een review over schrijven onthou dan dat ze aardig lang moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |