quote:Op woensdag 1 september 2004 11:41 schreef timmeeeh het volgende:
www.wordbinneneenjaaroverspannen.nl
jij gaat het nog zwaar krijgen in je levenquote:Op woensdag 1 september 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben die mensen een spraakgebrek dat ze de "t" als een "d" schrijven???
hart·stik·ke (bw.)
1 [inf.] in hoge mate => zeer
Bijvoegelijk naamwoord met een "t", niet met een "d"
Sommige woorden fout schrijven, ok, doe ik ook wel eens, maar "hartstikke" consequent foutief schrijven als "hardstikke"?
Daarom is het ook harTstikkequote:Op woensdag 1 september 2004 11:38 schreef Djaser het volgende:
Harstikke is zoooooooooo 1998.
haha ik ken genoeg nederlanders die dat doen hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 11:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
een jongen uit mijn msn is duits, en beheerst de nederlandse taal niet 100% die schrijft vaker: Wie me nodig heeft beld me maar
schrijven die mensen ook wijn als wein (dus met de korte ei)quote:Op woensdag 1 september 2004 12:13 schreef ZixS het volgende:
[..]
haha ik ken genoeg nederlanders die dat doen hoor
Nou, ik zou zeggen, lees eens een paar pagina's Fok! (of Almererulezquote:Op woensdag 1 september 2004 11:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
een jongen uit mijn msn is duits, en beheerst de nederlandse taal niet 100% die schrijft vaker: Wie me nodig heeft beld me maar
Oh how the irony.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef Solitarias het volgende:
Ik zou me er haast aan gaan irriteren, dit slecht gebruik der Nederlandsche taal
Kleine greep uit het geheel.quote:Ik wordt
Hij beld (En vele andere D ipv. T fouten)
Ik irriteer me aan
zowizo
Belt je?
hahahahah echt wel grappigquote:Op woensdag 1 september 2004 11:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh how the irony.
Om maar even een aantal fouten op te noemen die ik de afgelopen 2 dagen hier op Fok heb gezien:
[..]
Kleine greep uit het geheel.
taalfouten irriteren mij helemaal niet..quote:Op woensdag 1 september 2004 18:03 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
dit is één van de minst erge taalfouten wat mij betreft.
1. Een spraakgebrek in geschreven taal.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
hart·stik·ke (bw.)
1 [inf.] in hoge mate => zeer
Sommige woorden fout schrijven, ok, doe ik ook wel eens, maar "hartstikke" consequent foutief schrijven als "hardstikke"?
Of gewoon zielig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:25 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ook leuk: mensen die, om interessant te doen waarschijnlijk, 'de dingen welke' schrijven, in plaats van gewoon 'de dingen die.' Uiterst pathetisch
Praat niet zo plat man!quote:Op woensdag 1 september 2004 18:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of gewoon zielig natuurlijk.
Nogal, ja. Niet alleen bij 'hartstikke'.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Oh, wacht, laat ik er een topic over openen.....quote:Op maandag 8 november 2004 00:25 schreef sizzler het volgende:
Enigste.
puberteitquote:Op maandag 8 november 2004 10:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
zeg mij het maar is het
pubertijd of puberteit...
msWords spellingscorrectie ziet de fout ook al niet, dus gebruik msWord niet om het toe controleren
Iedereen zou ik voor geen meter vertrouwen als het om spelling gaat.quote:Op maandag 8 november 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wist toch zeker dat het met een T was maar ik zag zo'n beetje iedereen het met een D schrijven![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn garp, wat doe je?!quote:
Mensen op campings:quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Impala-neuker het volgende:
Bij ons op de camping deze zomer zat zo'n moddervet Duits wijf die dat ook steeds schreef, hoe lomp kun je overkomen op een camping hea.![]()
Bij pubertijd ligt de klemtoon op puber en geeft de feitelijke tijd weer dat je een puber bent.quote:Op maandag 8 november 2004 10:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
zeg mij het maar is het
msWords spellingscorrectie ziet de fout ook al niet, dus gebruik msWord niet om het toe controleren
Het is dan ook allebei goed slimmerik.quote:Op maandag 8 november 2004 10:14 schreef Brett-Anderson het volgende:
zeg mij het maar is het
ik denk niet dat TS 9 jaar na dato zijn topic nog volgt.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:34 schreef Toet het volgende:
En, TS, wat hebben bijvoeglijke (niet bijvoegelijke) naamwoorden hiermee te maken?
Mensen die 'bijvoegelijk' schrijven in plaats van 'bijvoeglijk' vind ik overigens sukkels.
Na 3 jaar zeker wel ofniet. Met je onzinnige kutkicks. Mongool.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
ik denk niet dat TS 9 jaar na dato zijn topic nog volgt.
Pardon? suggereert u dat ik downsyndroom heb?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef slangpie het volgende:
[..]
Na 3 jaar zeker wel ofniet. Met je onzinnige kutkicks. Mongool.
Je doet maar. Klagen dat iemand oude topics kickt, maar zelf geen haar beter zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
Pardon? suggereert u dat ik downsyndroom heb?
Ik vind zoiets buitengewoon kwalijk en kwetsent.
Bovendien vind ik het niet getuigen van enig respect om een persoon die u niet kent voor "mongool" uit te maken. U zou zich moeten realiseren dat het absoluut niet kan om mensen op deze manier te insulteren.
Tevens is "met je onzinnge kutkicks" een zin die dusdanig negatief geformuleerd is,
dat zelfs op het wereldwijde web de racnune ervan af spat.
ik verzoek u dan ook ook vriendelijk een excuses te maken.
Indien u dit niet doet, zal ik u even melden bij de admins van het Fok! forum.
Ik wens u nog een prettige avond en nog veel plezier op het Fok! forum,
Bert
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:08 schreef slangpie het volgende:
[..]
Je doet maar. Klagen dat iemand oude topics kickt, maar zelf geen haar beter zijnfaalhaas
![]()
Bovenstaande reactie van mij kan onder geen beding als klagen worden beschouwd.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
ik denk niet dat TS 9 jaar na dato zijn topic nog volgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |