abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21687787
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef gras het volgende:
Tja, maar ik mag toch wel verwachten dat we iets terugzien voor Zlatan. Zo niet, onacceptabel.
Ali Zitouni.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 september 2004 @ 17:31:57 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21687793
Laten we eerst maar gewoon aan de slag gaan met de mensen die we hebben. Misschien loopt 't wel lekker. Sneijder kan nu doorgaans wel spelen, als van der Vaart voorin wordt neergezet. Sonck kan vertrouwen krijgen en beginnen met voetballen. En anders is er vast nog wel iemand die het op die positie goed voor elkaar kan krijgen.
pi_21687803
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:29 schreef keeper het volgende:

[..]

Nou Kone, bijvoorbeeld (als die nog wil). Kunnen ze hem lekker lang medisch testen.
Er lopen vast wel andere spitsen rond op aarde.

Nu kan Ajax mooi een paar maanden intensief scouten, wat ze afgelopen zomer verzuimden te doen.
pi_21687822
Voornaam: Ali
Achternaam: Zitouni
Geboortedatum: 11-01-1981
Nationaliteit: Tunesië
Speler van: ES Tunis

Zegt met niets.
slettebak [@] gmail.com
pi_21687829
Ja of niet adequaat genoeg. Berbatov en Zigic zijn gescout, maar die werden niet ingelijfd.

Maar goed, ik vraag me werkelijk af of Koeman echt BABEL eens gaat proberen of gewoon niet..
www.thuisuiteten.nl
pi_21687846
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:26 schreef gras het volgende:
Ik denk dat Ajax in de winterstop nog wel een 'vervanger' voor Zlatan haalt. Maar wie?
Ene Patrick Kluivert schijnt het niet zo naar zijn zin te hebben in Newcastle
...drop it like it's hot...
  woensdag 1 september 2004 @ 17:34:53 #182
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21687869
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja of niet adequaat genoeg. Berbatov en Zigic zijn gescout, maar die werden niet ingelijfd.

Maar goed, ik vraag me werkelijk af of Koeman echt BABEL eens gaat proberen of gewoon niet..
Koeman heeft ballen.

Die wil 'ie alleen graag intact houden, dat doet 'ie dus niet.
pi_21687885
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:

Babel was er vanmorgen niet bij tijdens de training in ieder geval. Wat mij betreft halen ze hem er direct bij evenals Emanuelson, Maduro en Aboraa!
pi_21687912
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ja, Filipe er direct in. Goed idee.
Hij kan niet meer fout doen dan Escudé.
pi_21687917
Koeman heeft wel een leuke dochter. Die kunnen we natuurlijk altijd kidnappen.
slettebak [@] gmail.com
pi_21687937
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:37 schreef JaWi het volgende:
Koeman heeft wel een leuke dochter. Die kunnen we natuurlijk altijd kidnappen.
Waar slaat dit nou op dan?
pi_21687969
Helemaal nergens. Beschouw het als mijn dagelijkse hersendwaling.
slettebak [@] gmail.com
pi_21687984
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij kan niet meer fout doen dan Escudé.
Inderdaad volkomen mee eens als hij slechter is dan ESQD dan vreet ik mijn schoenen op.
pi_21688056
Felipe erin voor Escudé? Ik dacht dat die Braziliaan een linksback was en géén centrale verdedidger?
pi_21688057
Franse jeugdinternationals en spelers uit de EK-voorselectie van de Fransen kunnen er inderdaad niet veel van.
www.thuisuiteten.nl
pi_21688073
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:35 schreef gras het volgende:

[..]

Babel was er vanmorgen niet bij tijdens de training in ieder geval. Wat mij betreft halen ze hem er direct bij evenals Emanuelson, Maduro en Aboraa!
Wat mij betreft ook. Maduro ipv Escudé zou nog wel kunnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21688092
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Precies. En laat die Felipe maar even in Jong Ajax z'n wedstrijdjes spelen. Emanuelson zal vast niet slechter zijn dan die import.
pi_21688108
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maduro is ook goed. Misschien zelfs beter want Filipe is oorspronkelijk linksback.
pi_21688121
Die knul heet Kasmirsky. Da's dus één of andere gevluchte Pool als opa hebben. Onbewust heb ik daar geen vertrouwen in.
www.thuisuiteten.nl
pi_21688165
Ach, je zou maar met de naam Zlatan Ibrahimovic geboren worden.
pi_21688193
Dat is dus een artiestennaam. Klinkt goed. Zoals ik Zlatan Bajramovic van Freiburg ook altijd goed vind klinken.
www.thuisuiteten.nl
pi_21688264
quote:

Rosales en Filipe speelgerechtigd

Amsterdam, 1 september 2004

Rechtsbuiten Mauro Rosales en linkerverdediger Luis Filipe Kasmirski, beiden nieuwe aanwinsten van Ajax, zijn speelgerechtigd voor zowel de UEFA Champions League als de Nederlandse competitie. Voor Ajax een opluchting, aangezien de club dinsdagavond spits Zlatan Ibrahimovic zag overstappen naar het Italiaanse Juventus. ,,Zlatan wilde gewoon heel graag weg", aldus voorzitter John Jaakke. ,,En dan moet je hem niet meer tegenhouden."

Mauro Rosales bereidt zich in Argentinië voor op een interland met zijn nationale elftal tegen Peru. Per vandaag (woensdag) is de rechtsbuiten die in Athene goud won met zijn land, speelgerechtigd. Luis Filipe Kasmirski moet bij de Nederlandse ambassade in Brazilië zijn werkvergunning ophalen en dan neemt de verdediger het vliegtuig naar Amsterdam. Beiden staan op de lijst die Ajax heeft ingediend bij de UEFA voor de Champions League. Hiermee heeft trainer Ronald Koeman in ieder geval aanvulling op zijn selectie die uitgedund werd toen Zlatan Ibrahimovic overstapte naar Juventus.

,,De primaire reden dat Ajax met Juventus om de tafel is gaan zitten, is dat Zlatan Ibrahimovic heel graag de kans wilde aangrijpen om in de Serie A te spelen. Als een speler in zijn hoofd heeft, dat hij bij Juventus aan de slag kan, is het lastig hem te verplichten om te blijven. Dat het allemaal op het laatste moment pas in gang gezet werd, komt omdat er tot maandag nog geen enkel bod op hem binnengekomen was bij Ajax’’, laat voorzitter Jaakke weten. ,,Wij vonden het een goed bod, wat Juventus deed. Kijk maar naar de bedragen die er voor toppers uit de Nederlandse competitie, zoals Kezman en Robben, betaald zijn.’’

,,Intern hielden we natuurlijk al een tijdje rekening met het vertrek van Zlatan. Over maximaal een jaar zou hij in ieder geval weggaan. We hadden dan ook enkele potentiële vervangers op het oog. Wat de situatie bemoeilijkte, was dat enkele spelers al voorronde UEFA Champions League hadden gespeeld, zodat ze bij Ajax niet meer in Europees verband mee mochten doen. Andere spelers hadden zulke hoge salariseisen dat ze voor een Nederlandse club onhaalbaar waren. Arouna Koné van Roda JC hadden we al langer op het oog, maar dat we relatief laat bij hem aanklopten, had te maken met het feit dat er zoals gezegd tot maandagavond niemand een bod op Ibrahimovic had gedaan. We hadden Koné echter ‘afgescout’ en we wisten dat we hem wilden hebben als vervanger. De medische staf van Ajax heeft na keuring de club echter geadviseerd om het niet te doen. Dan kan je Ibrahimovic op dat moment wel weer verplichten om te blijven, maar ik denk dat we dan met z’n allen in een lastige situatie terecht waren gekomen.’’
bron: ajax.nl
pi_21688299
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:56 schreef keijz het volgende:

[..]

bron: ajax.nl
toch nog iets positiefs.

O ja ik ben er weer Klote nieuws de laatste paar dagen....

Maar oh wat was ik blij dat ik ergens via een sateliet te horen kreeg dat Sikora pleite is, of is ie alleen verhuurd
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_21688348
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:51 schreef gras het volgende:
Ach, je zou maar met de naam Zlatan Ibrahimovic geboren worden.
Yeah, dan zou je nu een villa moeten uitzoeken in Turijn met een bijpassende Ferrari.
pi_21688357
Wat ziet iedereen in die Babel?? Die jongen heeft 1 wedstrijd in het eerste gespeeld, en niet eens zo geweldig. Ik denk dat we ons vertrouwen beter kunnen gaan richten op Sonck.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')