Ali Zitouni.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:30 schreef gras het volgende:
Tja, maar ik mag toch wel verwachten dat we iets terugzien voor Zlatan. Zo niet, onacceptabel.
Er lopen vast wel andere spitsen rond op aarde.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Nou Kone, bijvoorbeeld (als die nog wil). Kunnen ze hem lekker lang medisch testen.
Ene Patrick Kluivert schijnt het niet zo naar zijn zin te hebben in Newcastlequote:Op woensdag 1 september 2004 17:26 schreef gras het volgende:
Ik denk dat Ajax in de winterstop nog wel een 'vervanger' voor Zlatan haalt. Maar wie?
Koeman heeft ballen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja of niet adequaat genoeg. Berbatov en Zigic zijn gescout, maar die werden niet ingelijfd.
Maar goed, ik vraag me werkelijk af of Koeman echt BABEL eens gaat proberen of gewoon niet..
Babel was er vanmorgen niet bij tijdens de training in ieder geval. Wat mij betreft halen ze hem er direct bij evenals Emanuelson, Maduro en Aboraa!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja of niet adequaat genoeg. Berbatov en Zigic zijn gescout, maar die werden niet ingelijfd.
Maar goed, ik vraag me werkelijk af of Koeman echt BABEL eens gaat proberen of gewoon niet..
Hij kan niet meer fout doen dan Escudé.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ja, Filipe er direct in. Goed idee.
Waar slaat dit nou op dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 17:37 schreef JaWi het volgende:
Koeman heeft wel een leuke dochter. Die kunnen we natuurlijk altijd kidnappen.
Inderdaad volkomen mee eens als hij slechter is dan ESQD dan vreet ik mijn schoenen op.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan niet meer fout doen dan Escudé.
Wat mij betreft ook. Maduro ipv Escudé zou nog wel kunnen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:35 schreef gras het volgende:
[..]
Babel was er vanmorgen niet bij tijdens de training in ieder geval. Wat mij betreft halen ze hem er direct bij evenals Emanuelson, Maduro en Aboraa!
Precies. En laat die Felipe maar even in Jong Ajax z'n wedstrijdjes spelen. Emanuelson zal vast niet slechter zijn dan die import.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Maduro ipv Escudé zou nog wel kunnen.
Maduro is ook goed. Misschien zelfs beter want Filipe is oorspronkelijk linksback.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Maduro ipv Escudé zou nog wel kunnen.
bron: ajax.nlquote:
Rosales en Filipe speelgerechtigd
Amsterdam, 1 september 2004
Rechtsbuiten Mauro Rosales en linkerverdediger Luis Filipe Kasmirski, beiden nieuwe aanwinsten van Ajax, zijn speelgerechtigd voor zowel de UEFA Champions League als de Nederlandse competitie. Voor Ajax een opluchting, aangezien de club dinsdagavond spits Zlatan Ibrahimovic zag overstappen naar het Italiaanse Juventus. ,,Zlatan wilde gewoon heel graag weg", aldus voorzitter John Jaakke. ,,En dan moet je hem niet meer tegenhouden."
Mauro Rosales bereidt zich in Argentinië voor op een interland met zijn nationale elftal tegen Peru. Per vandaag (woensdag) is de rechtsbuiten die in Athene goud won met zijn land, speelgerechtigd. Luis Filipe Kasmirski moet bij de Nederlandse ambassade in Brazilië zijn werkvergunning ophalen en dan neemt de verdediger het vliegtuig naar Amsterdam. Beiden staan op de lijst die Ajax heeft ingediend bij de UEFA voor de Champions League. Hiermee heeft trainer Ronald Koeman in ieder geval aanvulling op zijn selectie die uitgedund werd toen Zlatan Ibrahimovic overstapte naar Juventus.
,,De primaire reden dat Ajax met Juventus om de tafel is gaan zitten, is dat Zlatan Ibrahimovic heel graag de kans wilde aangrijpen om in de Serie A te spelen. Als een speler in zijn hoofd heeft, dat hij bij Juventus aan de slag kan, is het lastig hem te verplichten om te blijven. Dat het allemaal op het laatste moment pas in gang gezet werd, komt omdat er tot maandag nog geen enkel bod op hem binnengekomen was bij Ajax’’, laat voorzitter Jaakke weten. ,,Wij vonden het een goed bod, wat Juventus deed. Kijk maar naar de bedragen die er voor toppers uit de Nederlandse competitie, zoals Kezman en Robben, betaald zijn.’’
,,Intern hielden we natuurlijk al een tijdje rekening met het vertrek van Zlatan. Over maximaal een jaar zou hij in ieder geval weggaan. We hadden dan ook enkele potentiële vervangers op het oog. Wat de situatie bemoeilijkte, was dat enkele spelers al voorronde UEFA Champions League hadden gespeeld, zodat ze bij Ajax niet meer in Europees verband mee mochten doen. Andere spelers hadden zulke hoge salariseisen dat ze voor een Nederlandse club onhaalbaar waren. Arouna Koné van Roda JC hadden we al langer op het oog, maar dat we relatief laat bij hem aanklopten, had te maken met het feit dat er zoals gezegd tot maandagavond niemand een bod op Ibrahimovic had gedaan. We hadden Koné echter ‘afgescout’ en we wisten dat we hem wilden hebben als vervanger. De medische staf van Ajax heeft na keuring de club echter geadviseerd om het niet te doen. Dan kan je Ibrahimovic op dat moment wel weer verplichten om te blijven, maar ik denk dat we dan met z’n allen in een lastige situatie terecht waren gekomen.’’
toch nog iets positiefs.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:56 schreef keijz het volgende:
[..]
bron: ajax.nl
Yeah, dan zou je nu een villa moeten uitzoeken in Turijn met een bijpassende Ferrari.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:51 schreef gras het volgende:
Ach, je zou maar met de naam Zlatan Ibrahimovic geboren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |