abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21685038
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:17 schreef keeper het volgende:
Dachten ze soms bij Ajax dat het ging om een transfersom die in 3 jaarlijkse termijnen van 16 miljoen euro zou worden betaald?

Overigens, 3e plek in de poule is weldegelijk plaatsing in de UEFA-cup:
[..]

(ajax.netwerk.to)
Ik heb gehoord of gelezen van de uefa (bij de loting) dat dat niet meer zo was?
pi_21685116
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb gehoord of gelezen van de uefa (bij de loting) dat dat niet meer zo was?
Ik heb op de UEFA site gekeken en daar staat inderdaad dat de 3e plaats gewoon UEFA cup is, dat is mooi want we zullen wel boven Tel Aviv komen hoop ik....
pi_21685437
Het seizoen is sinds gisteren over...

A. De hele zomer doet Ajax alles om de selectie intact te houden. Waarom dan op deadlineday alsnog een op dat moment niet te vervangen speler verkopen voor nauwelijks een hoofdprijs?

B. Sinds zaterdag sluimerde de interesse. Goed was dat ze toen voor Koné gingen, maar houd dan nog een optie open. Benni ofzo, Bruggink desnoods. Dan kan je 2 paden bewandelen in zo'n noodgeval.

C. We moeten nu met Sonck gaan spelen, die totaal ongeschikt is als nummer 9.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21685488
Gewoon 442 spelen, dan is er weinig aan het handje.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21685571
Ja... Hoe? Het is gewoon slecht beleid, niets anders.

Van der Vaart in de spits, dat lijkt me beter. Of Koeman moet het aandurven BABEL een kans te geven.

Wel gelachen om die Haspel33, die zei dat ik beweerde dat De Ridder een 6 was in de jeugd. Die leest niet goed, want ik heb altijd gezegd een 10 of een 6 en incidenteel een 7. Maar ja, dat is het enige aan Ajax waar je om kan lachen momenteel.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 september 2004 @ 16:02:30 #106
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21685862
Successupporter..? hoezo?

Gevonden op marktplaats..
quote:
Aangeboden: Ajax seizoenkaart 04/05
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Ik verkoop mijn seizoenkaart voor het seizoen 2004/2005 omdat ik geld nodig heb en niks meer aan de wedstrijden vind.

vak 412 achter het doel

mooie plaats
bel en misschien maak jij de resterende 15wedstrijden mee! of mail en geef me een bod

Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 01-09-2004, 02:30
Gezien: 49 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: jordy (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: ***-*******
Regio: Noord-Holland
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21686002
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:04 schreef jimjim1983 het volgende:
de resterende 15 wedstrijden?
Thuiswedstrijden
pi_21686040
Afschieten
  woensdag 1 september 2004 @ 16:11:28 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21686061
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Bananenman het volgende:
Afschieten
Wie
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 september 2004 @ 16:15:01 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21686126
De eerste echte kans voor Sonck

Laat maar gewoon 10 wedstrijden onafgebroken spelen, maken we daarna de balans op.

Maar ja, Koeman zal het wel met 4-3-3- blijven proberen, de slaapkop
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21686146
Ja, 4-3-3 met Sonck...

Beter dan BABEL 10 duels de kans geven en de balans opmaken. Dan mag je nog iets verwachten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 september 2004 @ 16:21:03 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21686216
De eens redelijk opjectieve MM is echt losgeslagen, en je anti-Sonck kruistoch begint zelfs sneu te worden
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21686265
Nou, Sonck is gewoon niet goed genoeg. Je zult het zien, als hij 10 duels speelt. Die jongen komt gewoon veel tekort. Dan heb ik liever Yannis.

Geen kruistocht, Sonck heeft het sinds de JC schaal definitief verbruid bij me. Dat zegt veel over de speler, want zeker bij Ajacieden blijf ik heel lang vertrouwen houden.
www.thuisuiteten.nl
pi_21686286
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Wegblijven is nou ook niet de manier om je ongenoegen te uiten, devv05. Het woord successupporter zal ik nog maar niet in de mond nemen
Heeft niks met successupporter te maken, als ze wel ver komen ben ik er ook niet bij.. Ik vind dit gewoon zwaar belachelijk. Maar vooralsnog weet ik nog niet of ik een passe partout ga halen, als dat sowieso nog lukt.. Moet het met een SCC proberen..
  woensdag 1 september 2004 @ 16:26:17 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21686317
Yannis is altijd een leuke spits geweest, nooit een kans gehad (misschien logisch)

Ik blijf het zeggen, het probleem is niet de spitsen (zelfs met Sonck ja) maar de trainer en speelwijze.

pi_21686336
Dat probeer ik al jaren devvos, en das al jaren kein problem
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21686362
Da Sandman heeft wel zijn startwaarde verdubbeld.

En popolon, die speelwijze okee, maar zelfs in een 4-4-2 zie ik Sonck niet renderen. Kan die Rosales niet gewoon centraal spelen?
www.thuisuiteten.nl
pi_21686368
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ja... Hoe? Het is gewoon slecht beleid, niets anders.

Van der Vaart in de spits, dat lijkt me beter. Of Koeman moet het aandurven BABEL een kans te geven.

Wel gelachen om die Haspel33, die zei dat ik beweerde dat De Ridder een 6 was in de jeugd. Die leest niet goed, want ik heb altijd gezegd een 10 of een 6 en incidenteel een 7. Maar ja, dat is het enige aan Ajax waar je om kan lachen momenteel.
Met VdV en Sonck in de spits in een 442 is niet veel mis imo. Sonck heeft de vrijheid nodig om te kunnen bewegen, en die krijgt hij in een 442. Dat hij het tot nu toe slecht gedaan heeft, is meer toe te schrijven aan het systeem dan aan zijn capaciteiten.
pi_21686446
Nou, dat is niet helemaal waar. Ook als Ajax een soortement 4-4-2 speelde rendeerde hij niet. Hij loopt of alles dicht of laat combinaties stokken. Hij kan eigenlijk niks, op intikken na.

Dus dan maar VdV spits.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 september 2004 @ 16:32:46 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21686456
Maar wij hebben Koeman, geen 4-4-2.
  woensdag 1 september 2004 @ 16:33:55 #122
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21686481
Van het Roda-netwerk
quote:
Heb zojuist een zeer, maar dan ook een zeer treurig bericht ontvangen. Kone is met een bestuurslid van Roda jc op dit moment in Geldrop voor verdere medische test. En er is sprake van een hart-afwijking, en de kans is heel groot dat hij nooit meer zal voetballen.

IK ZEG ER EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID BIJ WANT DIT IS NATUURLIJK NIKS WAAR JE GRAPJES OVER MOET MAKEN.
(voordat er dadelijk weer van die sukkels zijn die dit gaan rondbazuinen op elke site! Hou het zolang nog hier totdat er duidelijkheid is)

Het is een gerucht wat ik heb gehoort...dus todat er geen bevestiging komt hou ik het daar ook op. Maar het is wel uit een zeer betrouwbare bron.

Zou dit waar zijn, dan is dit een ramp...niet voor Roda, maar persoonlijk voor Kone.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21686518
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef twi het volgende:
Maar wij hebben Koeman, geen 4-4-2.
Ik zou zeggen:

Stekelenburg

De Jong - Heitinga - Escudé - Maxwell

Pienaar - Galásek - Sneijder

Rosales - van der Vaart - Mitea
www.thuisuiteten.nl
pi_21686534
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is niet helemaal waar. Ook als Ajax een soortement 4-4-2 speelde rendeerde hij niet. Hij loopt of alles dicht of laat combinaties stokken. Hij kan eigenlijk niks, op intikken na.

Dus dan maar VdV spits.
Hij heeft het in de CL, met praktisch een 442, goed gedaan. En in een 442 heb je 2 spitsen nodig hoor
pi_21686537
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')