Ik heb gehoord of gelezen van de uefa (bij de loting) dat dat niet meer zo was?quote:Op woensdag 1 september 2004 15:17 schreef keeper het volgende:
Dachten ze soms bij Ajax dat het ging om een transfersom die in 3 jaarlijkse termijnen van 16 miljoen euro zou worden betaald?
Overigens, 3e plek in de poule is weldegelijk plaatsing in de UEFA-cup:
[..]
(ajax.netwerk.to)
Ik heb op de UEFA site gekeken en daar staat inderdaad dat de 3e plaats gewoon UEFA cup is, dat is mooi want we zullen wel boven Tel Aviv komen hoop ik....quote:Op woensdag 1 september 2004 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb gehoord of gelezen van de uefa (bij de loting) dat dat niet meer zo was?
quote:Aangeboden: Ajax seizoenkaart 04/05
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Ik verkoop mijn seizoenkaart voor het seizoen 2004/2005 omdat ik geld nodig heb en niks meer aan de wedstrijden vind.
vak 412 achter het doel
mooie plaats
bel en misschien maak jij de resterende 15wedstrijden mee! of mail en geef me een bod
Foto: Geen foto beschikbaar
Datum: 01-09-2004, 02:30
Gezien: 49 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: jordy (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: ***-*******
Regio: Noord-Holland
Thuiswedstrijdenquote:Op woensdag 1 september 2004 16:04 schreef jimjim1983 het volgende:
de resterende 15 wedstrijden?
Wiequote:Op woensdag 1 september 2004 16:10 schreef Bananenman het volgende:
Afschieten
Heeft niks met successupporter te maken, als ze wel ver komen ben ik er ook niet bij.. Ik vind dit gewoon zwaar belachelijk. Maar vooralsnog weet ik nog niet of ik een passe partout ga halen, als dat sowieso nog lukt.. Moet het met een SCC proberen..quote:Op woensdag 1 september 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Wegblijven is nou ook niet de manier om je ongenoegen te uiten, devv05. Het woord successupporter zal ik nog maar niet in de mond nemen
Met VdV en Sonck in de spits in een 442 is niet veel mis imo. Sonck heeft de vrijheid nodig om te kunnen bewegen, en die krijgt hij in een 442. Dat hij het tot nu toe slecht gedaan heeft, is meer toe te schrijven aan het systeem dan aan zijn capaciteiten.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Ja... Hoe? Het is gewoon slecht beleid, niets anders.
Van der Vaart in de spits, dat lijkt me beter. Of Koeman moet het aandurven BABEL een kans te geven.
Wel gelachen om die Haspel33, die zei dat ik beweerde dat De Ridder een 6 was in de jeugd. Die leest niet goed, want ik heb altijd gezegd een 10 of een 6 en incidenteel een 7. Maar ja, dat is het enige aan Ajax waar je om kan lachen momenteel.
quote:Heb zojuist een zeer, maar dan ook een zeer treurig bericht ontvangen. Kone is met een bestuurslid van Roda jc op dit moment in Geldrop voor verdere medische test. En er is sprake van een hart-afwijking, en de kans is heel groot dat hij nooit meer zal voetballen.
IK ZEG ER EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID BIJ WANT DIT IS NATUURLIJK NIKS WAAR JE GRAPJES OVER MOET MAKEN.
(voordat er dadelijk weer van die sukkels zijn die dit gaan rondbazuinen op elke site! Hou het zolang nog hier totdat er duidelijkheid is)
Het is een gerucht wat ik heb gehoort...dus todat er geen bevestiging komt hou ik het daar ook op. Maar het is wel uit een zeer betrouwbare bron.
Zou dit waar zijn, dan is dit een ramp...niet voor Roda, maar persoonlijk voor Kone.
Ik zou zeggen:quote:Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef twi het volgende:
Maar wij hebben Koeman, geen 4-4-2.
Hij heeft het in de CL, met praktisch een 442, goed gedaan. En in een 442 heb je 2 spitsen nodig hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is niet helemaal waar. Ook als Ajax een soortement 4-4-2 speelde rendeerde hij niet. Hij loopt of alles dicht of laat combinaties stokken. Hij kan eigenlijk niks, op intikken na.
Dus dan maar VdV spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |