abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2004 @ 14:14:00 #76
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21683403
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef Kremers het volgende:
Tja, Ik zie Ajax eerlijk gezegd niet van Juve en Bayern winnen... Enkeltje UEFA Cup?
Laten we daar maar op hopen want bij Maccabi hebben ze een spits lopen waar Ajax jaloers op mag zijn, valt mee dat Ronald Koeman daar niet op geboden heeft...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21683414
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef Kremers het volgende:
Tja, Ik zie Ajax eerlijk gezegd niet van Juve en Bayern winnen... Enkeltje UEFA Cup?
Ook dat niet
Sedert dit jaar kom je niet meer in de uefa cup terecht als je als 3de in de poule eindigt (of waren er voorwaarden aan verbonden?)

Maar Uefa is toch niks voor jullie
Tenminste, dat concludeer ik uit de ajacieden die het vorig jaar over PSV hadden in de UEFA cup.
pi_21683672
Euh, weer iets veranderd

Ach ja, zo boeiend vind ik het nou ook weer niet, kijk eerlijk gezegd ook liever AS-Roma - Real dan Ajax - Bayern
pi_21683772
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fatsoenlijk onderhandelen inzake transfers is minstens zo moeilijk is nu wel gebleken
Is Van Raaij misschien te huur?

(Nol Hendriks mag ook)
pi_21683782
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
....

Die basis heeft ajax wel vanwege de eigen jeugdopleiding die hoog aangeschreven staat. In veel gevallen staat er een opvolger klaar als er een bepalende speler vertrekt. Uit het recente verleden is gebleken dat er idd veel talent was, maar de slimme aankopen zijn allemaal gedaan door Adriaanse (Maxwell, Galasek), terwijl er eigenlijk niemand van Koemans aankopen geslaagd is.

Ook de verkopen verlopen op een vreemde manier. De verkoop van Mandy was een leuke bonus, maar Chivu, Trabelsi en Zlatan gingen op onorthodoxe wijze weg. Als je iemand verkoopt moet je iemand achter de hand hebben en dat moet van te voren al vast staan.

....
Over deze twee punten wilde ik het nog niet eens hebben. Maar ik krijg een licht vermoeden dat we (Ajax dus ) het geld van Juventus wel eens nodig konden hebben om gaten te dichten in de begroting. Vergelijk het met de transfer van Gronkjaer een paar jaar terug.
En mocht het niet gaan om een gat te dichten, lijkt het toch in ieder geval op het plezieren van de aandeelhouders.

Maar we zouden Kone toch kopen, dus da's onzin?
Tja, laat precies die transfer nou net niet doorgaan. We zitten in een redelijk zware poule in de CL, en die 2e ronde, of verder, was niet zo maar gehaald, als je daar in de begroting toch iets van uit gaat, heb je een probleem.

Het zal vast allemaal zwartgallerij mijnerzijds zijn, maar als dat zo mocht zijn, laat mij gewoon ff lekker m'n hart luchten
We zitten met een groot probleem opgezadeld. Of eigenlijk met meerdere.
Zlatan weg en geen vervanger. Trabelsi nog steeds niet weg. We zitten met een sloot aankopen van Koeman die het allemaal (net) niet zijn. En dan hebben we ook nog een aantal spelers die eigenlijk allang weg hadden moeten zijn, maar het toch nog niet zijn.

Het enige positieve van de laatste dagen is de transfer van Rosales, maar ja. Die moet zich eerst ook nog maar eens bewijzen. Machlas leek ook geen verkeerde aankoop.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21683820
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:30 schreef Bayer het volgende:

Is Van Raaij misschien te huur?

(Nol Hendriks mag ook)
Wat ik me afvraag, os waarom ABN Amro niemand stuurt (of lijkt te sturen). Die hebben dagelijks te maken met grote bedragen en hoe je ermee om moet gaan. Je hebt die sponsor, maak er dan ook gebruik van
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 1 september 2004 @ 14:35:27 #82
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21683885
Waarom heeft Ajax nou eigenlijk de trabelsi transfer geblokkeerd?

Ik zou er geen problemen mee hebben als hij weer bij Ajax komt spelen. Hij kan nog wel van pas komen in de Champions League.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 1 september 2004 @ 14:35:37 #83
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21683889
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, os waarom ABN Amro niemand stuurt (of lijkt te sturen). Die hebben dagelijks te maken met grote bedragen en hoe je ermee om moet gaan. Je hebt die sponsor, maak er dan ook gebruik van
Philips is naast sponsor natuurlijk ook oprichter van PSV, daarom niet te vergelijken mat Ajax/ABN-Amro...

Ik zou ook graag gezien hebben dat ABN-Amro wil investeren in de transfer van een topper als (bijvoorbeeld) Carlos Tevez, met het oog op de commerciële consequenties. Maar ik denk echt dat alleen PSV zich in die positie bevindt...
pi_21683913
Psv is van Philips en Ajax niet van ABN-Amro.
Koning.
pi_21683977
anastasiou in de spits
pi_21684025
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik snap er geen kut van Tony.
Je zou inderdaad toch denken dat ABN-AMRO expertise beschikbaar stelt voor dit soort activiteiten. Ik kan me iig voorstellen dat Philips met dat worldwide-netwerk een hoop voor PSV heeft betekend. Dat zou ABN-AMRO ook voor Ajax kunnen doen. Of dat ook gebeurt is 'Het Geheim Van De Zuidas'.
pi_21684076
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Waarom heeft Ajax nou eigenlijk de trabelsi transfer geblokkeerd?
Ajax en Arsenal waren vlot rond hoor.
Trabelsi zelf kwam niet rond met Arsenal, daarom duurde het zo lang.
  woensdag 1 september 2004 @ 14:43:44 #88
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_21684098
Snap niet dat ze Sladan laten gaan en geen goede vervanger halen.

Ik bedoel, het is echt een vuile joekel, maar toch ook de belangrijkste ajacied denk ik!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 1 september 2004 @ 14:46:08 #89
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21684154
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:42 schreef Bayer het volgende:

[..]

Ajax en Arsenal waren vlot rond hoor.
Trabelsi zelf kwam niet rond met Arsenal, daarom duurde het zo lang.
http://ajax.netwerk.to/ni(...)h%20afgeketst%22.php
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_21684189
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:

Philips is naast sponsor natuurlijk ook oprichter van PSV, daarom niet te vergelijken mat Ajax/ABN-Amro...

Ik zou ook graag gezien hebben dat ABN-Amro wil investeren in de transfer van een topper als (bijvoorbeeld) Carlos Tevez, met het oog op de commerciële consequenties. Maar ik denk echt dat alleen PSV zich in die positie bevindt...
Het hoeft niet om geld te gaan, dat zou waarschijnlijk niet mogen van de raad van bestuur van ABN, maar expertise delen zou geen enkel bezwaar kunnen opleveren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21684195
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)h%20afgeketst%22.php
Fuck.
Die had ik even gemist.

Ik moet minder gaan werken op mijn werk, da's duidelijk.
pi_21684269
Maar voor de rest gaat het natuurlijk weer goed ....
  woensdag 1 september 2004 @ 14:56:30 #93
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21684377
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het hoeft niet om geld te gaan, dat zou waarschijnlijk niet mogen van de raad van bestuur van ABN, maar expertise delen zou geen enkel bezwaar kunnen opleveren
Qua "financiële expertise" zat het deze transfer wel goed, Ajax is mede door de transfer van Cristian Chivu vorig jaar uiterst voorzichtig te werk gegaan en eiste dan ook bankgaranties e.d.

Weet daarom ook niet wat ABN-Amro hier qua kennis aan had kunnen bijdragen???

Dat Ajax akkoord is gegaan met de belachelijke "gespreide betalingsregeling" had ABN-Amro mijns insziens ook niet kunnen voorkomen, Ajax wil gewoon iedere andere club uit de G-14 te vriend houden, kruipt graag in de kont van de grote clubs en die laten lachend Ajax alles doen wat ZIJ willen...

Waar is de tijd gebleven dat Ajax eisen stelde??? Alles in één keer betalen of geen Zlatan, 16 miljoen Euro is (na het even verwerkt te hebben) een mooi bedrag voor deze Zweed, maar iets meer ballen tonen had wel gemogen...
  woensdag 1 september 2004 @ 15:02:30 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21684499
Kunnen we dit jaar gewoon niet met z'n allen gaan zeiken op ABN Amro en hen verantwoordelijk stellen? Misschien dat er van die kant dan wat expertise en geld voor transferzaken beschikbaar komt.
  woensdag 1 september 2004 @ 15:05:19 #95
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21684573
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:02 schreef twi het volgende:
Kunnen we dit jaar gewoon niet met z'n allen gaan zeiken op ABN Amro en hen verantwoordelijk stellen? Misschien dat er van die kant dan wat expertise en geld voor transferzaken beschikbaar komt.
Geld zat, visie hebben we nodig...
  woensdag 1 september 2004 @ 15:06:20 #96
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21684593
quote:
Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Onzin, Philips is al 10 jaar niet meer dan een 'normale' hoofdsponsor PSV en Philips hebben zelfs afgesproken de samenwerking te be-eindigen als er betere opties voor doen voor 1 van de twee partijen.

Daarnaast sponsort abnamro ajax voor vele miljoenen meer dan philps PSV. Bij Tevez ging het om de contacten en afzetmarkt van philips in zuid-amerika, maar dat heeft abn daar net zo goed.

Niet zo huilen dus.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21684618
quote:
De transfer van Hatem Trabelsi naar
Arsenal is toch nog rondgekomen,meldt
De Telegraaf.De Tunesische rechtsback
was bij Ajax uit de gratie geraakt na
onenigheid over de interpretatie van
zijn contract.

Een overgang van Trabelsi naar Arsenal
leek eerder zo goed als rond,maar de
onderhandelingen tussen Arsenal en Ajax
liepen op formaliteiten vast.Nu zou de
transfer tocn nog beklonken zijn.
Pfiew..

(De bron is TT en die zaten er al vaker naast...)
pi_21684626
Nou, Sonck dan maar in de spits
pi_21684868
Dachten ze soms bij Ajax dat het ging om een transfersom die in 3 jaarlijkse termijnen van 16 miljoen euro zou worden betaald?

Overigens, 3e plek in de poule is weldegelijk plaatsing in de UEFA-cup:
quote:
In de regulations van de UEFA voor het seizoen 2004/2005 staat het volgende:

4.06
"The eight group-winners and eight runners-up of the group stage qualify for the first knock-out round. The clubs that finish this stage in third position in their group move into the third round of the current UEFA Cup. The clubs that finish this stage in fourth position in their group are eliminated."
(ajax.netwerk.to)
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21684987

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')