Laten we daar maar op hopen want bij Maccabi hebben ze een spits lopen waar Ajax jaloers op mag zijn, valt mee dat Ronald Koeman daar niet op geboden heeft...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef Kremers het volgende:
Tja, Ik zie Ajax eerlijk gezegd niet van Juve en Bayern winnen... Enkeltje UEFA Cup?
Ook dat nietquote:Op woensdag 1 september 2004 14:09 schreef Kremers het volgende:
Tja, Ik zie Ajax eerlijk gezegd niet van Juve en Bayern winnen... Enkeltje UEFA Cup?
Is Van Raaij misschien te huur?quote:Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
fatsoenlijk onderhandelen inzake transfers is minstens zo moeilijk is nu wel gebleken
Over deze twee punten wilde ik het nog niet eens hebben. Maar ik krijg een licht vermoeden dat we (Ajax dusquote:Op woensdag 1 september 2004 14:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
....
Die basis heeft ajax wel vanwege de eigen jeugdopleiding die hoog aangeschreven staat. In veel gevallen staat er een opvolger klaar als er een bepalende speler vertrekt. Uit het recente verleden is gebleken dat er idd veel talent was, maar de slimme aankopen zijn allemaal gedaan door Adriaanse (Maxwell, Galasek), terwijl er eigenlijk niemand van Koemans aankopen geslaagd is.
Ook de verkopen verlopen op een vreemde manier. De verkoop van Mandy was een leuke bonus, maar Chivu, Trabelsi en Zlatan gingen op onorthodoxe wijze weg. Als je iemand verkoopt moet je iemand achter de hand hebben en dat moet van te voren al vast staan.
....
Wat ik me afvraag, os waarom ABN Amro niemand stuurt (of lijkt te sturen). Die hebben dagelijks te maken met grote bedragen en hoe je ermee om moet gaan. Je hebt die sponsor, maak er dan ook gebruik vanquote:Op woensdag 1 september 2004 14:30 schreef Bayer het volgende:
Is Van Raaij misschien te huur?
(Nol Hendriks mag ook)
Philips is naast sponsor natuurlijk ook oprichter van PSV, daarom niet te vergelijken mat Ajax/ABN-Amro...quote:Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, os waarom ABN Amro niemand stuurt (of lijkt te sturen). Die hebben dagelijks te maken met grote bedragen en hoe je ermee om moet gaan. Je hebt die sponsor, maak er dan ook gebruik van
Ik snap er geen kut van Tony.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat ik me afvraag, os waarom ABN Amro niemand stuurt (of lijkt te sturen). Die hebben dagelijks te maken met grote bedragen en hoe je ermee om moet gaan. Je hebt die sponsor, maak er dan ook gebruik van
Ajax en Arsenal waren vlot rond hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Waarom heeft Ajax nou eigenlijk de trabelsi transfer geblokkeerd?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)h%20afgeketst%22.phpquote:Op woensdag 1 september 2004 14:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ajax en Arsenal waren vlot rond hoor.
Trabelsi zelf kwam niet rond met Arsenal, daarom duurde het zo lang.
Het hoeft niet om geld te gaan, dat zou waarschijnlijk niet mogen van de raad van bestuur van ABN, maar expertise delen zou geen enkel bezwaar kunnen opleverenquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
Philips is naast sponsor natuurlijk ook oprichter van PSV, daarom niet te vergelijken mat Ajax/ABN-Amro...
Ik zou ook graag gezien hebben dat ABN-Amro wil investeren in de transfer van een topper als (bijvoorbeeld) Carlos Tevez, met het oog op de commerciële consequenties. Maar ik denk echt dat alleen PSV zich in die positie bevindt...
Fuck.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)h%20afgeketst%22.php
Qua "financiële expertise" zat het deze transfer wel goed, Ajax is mede door de transfer van Cristian Chivu vorig jaar uiterst voorzichtig te werk gegaan en eiste dan ook bankgaranties e.d.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het hoeft niet om geld te gaan, dat zou waarschijnlijk niet mogen van de raad van bestuur van ABN, maar expertise delen zou geen enkel bezwaar kunnen opleveren
Geld zat, visie hebben we nodig...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:02 schreef twi het volgende:
Kunnen we dit jaar gewoon niet met z'n allen gaan zeiken op ABN Amro en hen verantwoordelijk stellen? Misschien dat er van die kant dan wat expertise en geld voor transferzaken beschikbaar komt.
Onzin, Philips is al 10 jaar niet meer dan een 'normale' hoofdsponsorquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Philips is naast sponsor natuurlijk ook oprichter van PSV, daarom niet te vergelijken mat Ajax/ABN-Amro...
Ik zou ook graag gezien hebben dat ABN-Amro wil investeren in de transfer van een topper als (bijvoorbeeld) Carlos Tevez, met het oog op de commerciële consequenties. Maar ik denk echt dat alleen PSV zich in die positie bevindt...
Pfiew..quote:De transfer van Hatem Trabelsi naar
Arsenal is toch nog rondgekomen,meldt
De Telegraaf.De Tunesische rechtsback
was bij Ajax uit de gratie geraakt na
onenigheid over de interpretatie van
zijn contract.
Een overgang van Trabelsi naar Arsenal
leek eerder zo goed als rond,maar de
onderhandelingen tussen Arsenal en Ajax
liepen op formaliteiten vast.Nu zou de
transfer tocn nog beklonken zijn.
(ajax.netwerk.to)quote:In de regulations van de UEFA voor het seizoen 2004/2005 staat het volgende:
4.06
"The eight group-winners and eight runners-up of the group stage qualify for the first knock-out round. The clubs that finish this stage in third position in their group move into the third round of the current UEFA Cup. The clubs that finish this stage in fourth position in their group are eliminated."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |