Welke site bedoel je??quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
http://www.ikonaustralia.com/short-nut-uggs.htmquote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
Welke site bedoel je??
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...quote:Op woensdag 1 september 2004 11:22 schreef Deetch het volgende:
Wat eendingen. Dus nee ik heb geen uggs en hoef ze ook niet ook al loopt half beroemd Amerika erin omdat dat "hip" is.
* Yodaah is daar helemaal mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...
Damn, wat zal ik warme voeten hebben deze winter
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
Volgens mij zijn dit juist de 'echte' en de amerikaanse de 'neppe'. Maar who cares, het gaat er toch om hoe ze er uitzien en hoe ze zitten, niet of de sterren nou precies met die uitgave lopen? Nog een weekje wachten dan komen mijn uggs binnen (halfhoog, chestnut: zie plaatje boven helemaal rechtsquote:Op woensdag 1 september 2004 13:22 schreef imago het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.
Ze zijn in zoverre echt dat ze wel echt van schapenbont zijn, en niet van dat synthetische spul waarvan al die andere neppers gemaakt zijn...
Ben je nog geslaagd schatje. Je ging ze toch kopen gisteravond?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Welke site bedoel je??
Maar hoe zitten ze ? Lopen ze wél lekker of schuif je er los in rond ? Zit het onder je voeten niet erg platquote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
Nee, ik heb ze niet gekocht. Toch een beetje te lomp hoor.![]()
.
Ze zitten echt heel lekker. Serieusquote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar hoe zitten ze ? Lopen ze wél lekker of schuif je er los in rond ? Zit het onder je voeten niet erg plat![]()
mutsquote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
In Heerlen is een zaak waar ze ze hebben, toch binnenkort maar 'ns naar Heerlen danquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef schatje het volgende:
Ze zitten echt heel lekker. Serieus.
jah dat ze lekker zitten geloof ik best... maar komopquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zitten echt heel lekker. Serieus.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:46 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb nog niet eens maat 36 ik wil dus best eens schuiten van voeten hebben, da's weer 'ns iets anders![]()
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstagquote:Op woensdag 1 september 2004 22:33 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
muts![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
Geen idee, ik denk dat ze gewoon het meest voorkomende plaatje heeft gekozen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef ransbal het volgende:
Waarom staan die prachtige heren modellen niet in de openingspost?
Jawel hoor.quote:Mogen wij mannen niet met van die gemakkelijke en comfortabele Uggs lopen?
Nee hoor.quote:En zijn wij nog steeds veroordeeld tot het dragen van handgemaakte strakke italiaanse leren schoenen waarin ieder comfort ontbreekt maar wel door ons gedragen worden omdat vrouwlief ze zo mooi vindt staan?
Amsterdam zijn toch wel wat winkels tot 19 uur open..quote:Op donderdag 2 september 2004 07:22 schreef Lolalala het volgende:
In welke stad zijn woensdagavond de winkels open?
Geen probleem hoor, ik kan wel wat hebben. Van mij mag je best lachen, ik lach gezellig meequote:Op woensdag 1 september 2004 22:57 schreef laidback het volgende:
[..]
:') achjah als jij ze mooi vind, dan suc6 ermee... maar je mag hopen dat je mij nooit zult tegenkomen
schaapquote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstag.
dan lagen ze vast bij de Lidl in een reclameschapquote:Op donderdag 2 september 2004 12:02 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb ze gisteren ergens voor iets van 10 euro gezien en d8 mijn god!
Maar je hebt niet zoiets van: we kopen er een paar?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef ransbal het volgende:
Waarom staan die prachtige heren modellen niet in de openingspost?
Mogen wij mannen niet met van die gemakkelijke en comfortabele Uggs lopen? En zijn wij nog steeds veroordeeld tot het dragen van handgemaakte strakke italiaanse leren schoenen waarin ieder comfort ontbreekt maar wel door ons gedragen worden omdat vrouwlief ze zo mooi vindt staan?
Anders koop je toch wat goedkopere? Ben je erop uitgekeken, dan flikker je ze weer weg!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstag.
En..... ben je overstag gegaanquote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En..... ben je overstag gegaan![]()
nou ja zeg ! maar schatje laat jij je door een vent op je kop zittenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.
Erg ben ik hè??![]()
.
Ik laat me nogal snel op de kast jagen en op een gegeven ben ik het dan zat. Maar ik pak 'm nog wel terug hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
nou ja zeg ! maar schatje laat jij je door een vent op je kop zitten![]()
wat flauw van die kerel.....
ha wat een wereldvriend heb jijquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.
Erg ben ik hè??![]()
.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Erg ben ik hè??![]()
.
Ik heb ze ook in het bruin en in het rozequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Mijn zusje heeft ze nu al in 2 verschillende kleuren...
in het bruin en in het roze...en ze staan (haar) echt super leuk onder een rokje
onder een broek vink t wat minder hoor maar rokje woei erg leuk !!!
misschien ga ik ook eens op zoek![]()
Geslacht: Manquote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in het bruin en in het roze
Bruine zijn echte uggs, hoewel niet van het Amerikaanse merk Uggs. Maar wat kan mij het schelen, zolang ze van schapenwol en leer zijn, vind ik ze echt genoeg. Die dingen bestaan al jaren in Australië en worden daar gewoon uggs genoemd, of ze nu wel of niet van dat ene merk zijn.
Het gaat mij om het model van de schoen en het materiaal, niet om een of ander lullig klein merkje op de achterkant waardoor de prijs opeens twee keer zo hoog is. Die van mij zien er precies hetzelfde uit als die dure.
Roze zijn nep maar ik moest en zou ook een paar roze hebben![]()
Ik vind ze ook leuk staan onder een rokje, broek erin draag ik niet. Ik draag sowieso al 9 van de 10 dagen rokjes.
Oeps, foutjequote:Op zondag 5 september 2004 08:23 schreef ruffian het volgende:
[..]
Geslacht: Man
huh?
En laat eens foto's zien met je Uggs....overtuig ons dat uggs wel leuk zijn bij sommige mensen![]()
Is het ooit in je opgekomen dat er misschien mensen bestaan die het gewoon mooi vinden? En dat niet iedereen kuddegedrag vertoont en die schoenen gewoon wil hebben, niet omdat de sterren ze dragen?quote:Op zondag 5 september 2004 20:21 schreef beestjuh het volgende:
Dit móét wel een grote grap zijn van samenzwerende designers: Ze hebben al hun gecombineerde wansmaak ingeslikt en op een grote hoop uitgekotst, et voilá: Uggs..
En mensen kopen het nog ook, want oh ja, er lopen een paar celebs mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |