abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 1 september 2004 @ 10:10:09 #51
18921 freud
Who's John Galt?
pi_21678731
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:17 schreef Meki het volgende:
de moskee heeft hun niks gedaan
Nepalezen
En die nepalezen hebben niets gedaan tegen hun gijzelnemers... Ik kan het wel begrijpen hoor. Gijzelnemers die uit naam van een religie mensen afslachten, dan kan ik me voorstellen dat mensen boos worden op aanhangers van dezelfde religie. Als neo's je huis afbranden, dan wordt jij toch ook boos op neo's die niet persoonlijk jouw huis in de fik staken, maar wel hetzelfde nastreven?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_21678738
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:08 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Idem dito voor ons, veel Amerikanen staan achter het Irak-beleid, terwijl daar ook ongure dingen plaatsvinden door de 'bezetters'..
[..]

Mekka is natuurlijk niet te vergelijken met 12 Nepalezen.. Of heb je de veranderingen in de wereld gemist vanaf 11 september
Nou ik vind Mekka opblazen wel te vergelijken met 11/9 hoor ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 september 2004 @ 10:12:25 #53
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_21678751
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
Zijn het niet marokkaanse relschoppers die hier meisjes lastig vallen, met kransen voetballen
In de naam van Allah
quote:
wel weer een imam in het nieuws die homo's graag van een flatgebouw afsodemietert.
Heb je Bush of de Paus wel eens gehoord over de belachelijke dingen van het Christendom?
quote:
Vervolgens lezen we weer wat over gevalletjes eerwraak
Idd, gebeurd elke dag, worden ook helemaal geen Nederlanders door Nederlanders vermoord...
quote:
verhalen over mensen die uit landen zijn gevlucht waar de sharia wet is, vrouwen die gestenigd worden omdat ze vreemd gegaan zijn...
Mee eens..
quote:
en voor die infromatiestroom is slechts een kleine groep vernatwoordlijk
Het grootste deel van je praat kan ook op christenen slaan, zij het in een wat andere vorm..
  woensdag 1 september 2004 @ 10:12:43 #54
45511 TimmyAsd
pi_21678755
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou ik vind Mekka opblazen wel te vergelijken met 11/9 hoor ...
Juist
  woensdag 1 september 2004 @ 10:14:37 #55
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_21678773
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:05 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Zolang die grote groep niet heel duidelijk afstand neemt (wat ze nu dus te weinig doen in mijn ogen)van die kleine wel ja.
Nou laatst waren er heel veel afwijzingen over die kidnap van die Fransen. Zowat elke moslim organisatie was er tegen. Dus het kan wel. Dat geeft mij weer wat hoop. Maar inderdaad over het algemeen gebeurd het niet vaak. Maar laten we hopen dat de vorige keer een begin was.
mai pen rai
  woensdag 1 september 2004 @ 10:15:33 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21678789
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

In de naam van Allah
[..]

Heb je Bush of de Paus wel eens gehoord over de belachelijke dingen van het Christendom?
[..]

Idd, gebeurd elke dag, worden ook helemaal geen Nederlanders door Nederlanders vermoord...
[..]

Mee eens..
[..]

Het grootste deel van je praat kan ook op christenen slaan, zij het in een wat andere vorm..
alsof ik pro-christen ben? Ik moet alleenw el zeggend at geweld wat in die christen"cultuur" wat minder gemeengoed schijnt te zijn. Het ergste wat ik me kan herinneren zijn abortuskliniieken die letterlijk onder vuur liggen... Maar dat is dan nog maar een fractie van geweld en haat vergeleken met onze moslimsbroeders en wat zij uit naam van Allah allemaal flikken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 1 september 2004 @ 10:16:09 #57
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21678791
Afschuwelijk als dit geen moskee is van Wahabieten, als dat het wel was sta ik er wel achter.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 1 september 2004 @ 10:17:00 #58
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_21678803
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, christenen doen elkaar ook vreselijke dingen aan.. alles in de naam van god. Afschuwelijk.
Maar hier in Nederland merken we weinig van de christelijke excessen... meer van die van de islam. Daarom reageert iedereen er zo fel op.
Money talks, Bullshit walks!
  woensdag 1 september 2004 @ 10:18:04 #59
45511 TimmyAsd
pi_21678817
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:17 schreef Kiki het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, christenen doen elkaar ook vreselijke dingen aan.. alles in de naam van god. Afschuwelijk.
Maar hier in Nederland merken we weinig van de christelijke excessen... meer van die van de islam. Daarom reageert iedereen er zo fel op.
  woensdag 1 september 2004 @ 10:19:10 #60
18917 Kiki
pi_21678833
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:18 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Good comeback...

Maar goed, je bent het er dus niet mee eens?
  woensdag 1 september 2004 @ 10:19:36 #61
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_21678837
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:29 schreef Mobious het volgende:

[..]

Jaaaaa, oog om oog, tand om tand. Dat maakt je net zo slecht als diegenen die je veroordeeld.

Die moslims kunnen er toch ook niks aan doen dat er een stel gekken is dat Nepalezen gaat onthoofden? Al vind ik wel dat moslims wat meer dit soort daden publiekelijk mogen afkeuren, maar dat is een andere discussie.
Zwam niet zo over oog om oog, tand om tand. Als jij een vergelijkbare reactie geeft op iets kan je nooit net zo slecht zijn om de simpele reden dat je het niet begon.
Jij hebt minder keuze om wel/niet iets terug te doen omdat doordat de ander begon met vijandelijkheden waardoor het machtsevenwicht in jouw nadeel is verschoven.
pi_21678928
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:19 schreef KingCold het volgende:

[..]

Zwam niet zo over oog om oog, tand om tand. Als jij een vergelijkbare reactie geeft op iets kan je nooit net zo slecht zijn om de simpele reden dat je het niet begon.
Jij hebt minder keuze om wel/niet iets terug te doen omdat doordat de ander begon met vijandelijkheden waardoor het machtsevenwicht in jouw nadeel is verschoven.
Bij beschaving hoort onder andere het doorbreken van een geweldsspiraal. Het vermoorden van 12 willekeurige moslims daarentegen heeft mijns inziens niets te maken met het terugschuiven van een machtsevenwicht en al helemaal niets met beschaving. Integendeel, het veroorzaakt alleen maar meer polarisatie.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_21678939
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:10 schreef freud het volgende:
Als neo's je huis afbranden, dan wordt jij toch ook boos op neo's die niet persoonlijk jouw huis in de fik staken, maar wel hetzelfde nastreven?
Lijkt me niet dat ze hetzelfde nastreven... Net zoals SGP en CDA niet hetzelfde nastreven, en de gemiddelde christen geen lid is van de KKK
  woensdag 1 september 2004 @ 10:28:47 #64
45511 TimmyAsd
pi_21678974
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:19 schreef Kiki het volgende:

[..]

Good comeback...

Maar goed, je bent het er dus niet mee eens?
Ow, het was een serieuze reactie?
pi_21679805
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:17 schreef Meki het volgende:

[..]

de moskee heeft hun niks gedaan
Nepalezen
Tja ik begrijp die Nepalezen wel hoor

Als er een Nederlander door extreme moslims te grazen wordt genomen dan is het hier ook los.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21679888
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als er een Nederlander door extreme moslims te grazen wordt genomen dan is het hier ook los.
ik begrijp de woede ook wel
maar dan een grote moskee in brand steken
ik ben nu bang voor een burgeroorlog in Nepal
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 1 september 2004 @ 11:34:41 #67
18917 Kiki
pi_21680028
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ow, het was een serieuze reactie?
Ja vriend, het was een serieuze reactie anders zou ik wel in ONZIN zitten.
Sla de krant toch eens open, wanneer zie je er staan dat de katholieken een gijzelingsactie hebben uitgevoerd, of dat de protestanten iemand hebben onthoofd? Natuurlijk zijn er ook afschuwelijke dingen die in die wereld gebeuren (zie Noord Ierland) en die mensen noemen zich ook katholiek/ protestants...
Helaas lees/hoor/zie je meer van deze idioten die zich dus moslim noemen dan van het andere gestoorde kamp. Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen. We kunnen allemaal wel afkeurend roepen dat ze geen èchte christenen of islamieten zijn, maar het feit is wel dat ZIJ dat wel blijven roepen en geloven.
Dus wie heeft er gelijk?!
pi_21680035
quote:
Op woensdag 1 september 2004 10:05 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Zolang die grote groep niet heel duidelijk afstand neemt (wat ze nu dus te weinig doen in mijn ogen)van die kleine wel ja.
als dat zo is - dan kun je wel meetellen hoe lang de wereld nog bestaat

dus als ik hoor dat er 12 moslims gedood zijn in Irak dan ga ik toch ook geen Kerk in brand steken bij mij bij de voordeur
pi_21680081
quote:

[..]

En als die Nederlander nou door een christen vermoordt wordt, gaat t dan ook los in ned? Of door een Israelische soldaat?

Wat een zielige reacties hier zeg ...
Before all else, be armed.
pi_21680138
de Napelezen wisten wel wat er zou gebeuren als ze naar Irak gingen net als onze Nederlanders die in Irak zijn die weten wat er gaat gebeuren
pi_21680272
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef Kiki het volgende:

[..]

Ja vriend, het was een serieuze reactie anders zou ik wel in ONZIN zitten.
Sla de krant toch eens open, wanneer zie je er staan dat de katholieken een gijzelingsactie hebben uitgevoerd, of dat de protestanten iemand hebben onthoofd? Natuurlijk zijn er ook afschuwelijke dingen die in die wereld gebeuren (zie Noord Ierland) en die mensen noemen zich ook katholiek/ protestants...
Helaas lees/hoor/zie je meer van deze idioten die zich dus moslim noemen dan van het andere gestoorde kamp. Dat bedoelde ik er dus mee te zeggen. We kunnen allemaal wel afkeurend roepen dat ze geen èchte christenen of islamieten zijn, maar het feit is wel dat ZIJ dat wel blijven roepen en geloven.
Dus wie heeft er gelijk?!
Ja joh, je hebt zeker gelijk Dus op basis wat je op tv ziet kan jij over zo'n grote groep van gelovigen oordelen? EN wat dacht je van al die burgerloorlogen in Afrika; daar zijn vele 'christenen' actief. Of zuid-amerika dan? Heb je daar wel eens wat over gelezen? Dus niet te snel uit je nek lullen ...
Before all else, be armed.
  woensdag 1 september 2004 @ 11:48:15 #72
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21680328
Het wordt weer hoog tijd voor China om die barbaren een lesje te leren
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 1 september 2004 @ 11:50:04 #73
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21680373
Of India de Chinezen steunen daar de Maoisten en die hebben het ook niet zo op moskees
pi_21680427
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
Eindelijk es een volk dat iets terugdoet !
Ga jij eens snel ************
De Nepalezen wisten wel wat er zou gebueren als ze in Irak zijn
Maar de Nepaleze Moslims gaan zeker binnenkort een Tempel in brand steken als wraak
en dan is er weer een Burgeroorlog
allemaal begonnen door Bush
pi_21680537
quote:

[..]

An eye for an eye leaves everyone blind...
Ook gesproken door een meneer met een sigaar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 september 2004 @ 11:58:38 #76
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21680549
Burgeroorlog? die is er al in Nepal
  woensdag 1 september 2004 @ 12:03:24 #77
18917 Kiki
pi_21680628
quote:
Op woensdag 1 september 2004 11:45 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Ja joh, je hebt zeker gelijk Dus op basis wat je op tv ziet kan jij over zo'n grote groep van gelovigen oordelen? EN wat dacht je van al die burgerloorlogen in Afrika; daar zijn vele 'christenen' actief. Of zuid-amerika dan? Heb je daar wel eens wat over gelezen? Dus niet te snel uit je nek lullen ...
Hou toch eens op met selectief lezen.

Ik zeg helemaal NERGENS dat christenen niks qua misdaden doen. Ik probeer dus duidelijk te maken dat het probleem ligt dat er groepen mensen zijn die zich aanhanger van een geloof betitelen, maar uit naam van dat geloof dus misdaden plegen. Ook al staat er in hun Opperboek dat het niet mag. Dus wie heeft er gelijk?! De religieuze mensen die geen misdaden plegen? Of de religieuze mensen die dat wel doen. Want beiden zijn er heilig van overtuigd dat zij het bij het juiste eind hebben.

Dus nog eenmaal voor alle selectieve lezers onder ons: ik zeg nergens dat het hier om alleen een islam kwestie gaat, ik erken de christenproblemen net zo goed. Dus keep your f*cking shirt on en lees niet alleen wat je wilt lezen.

Ik ben ZO ziek van die idioten die gelijk weer over de kruistochten en Afrika beginnen zodra de islam onder vuur ligt. Heus geloof me, ik weet dat er gekken zijn in ALLE religieuze kringen.
pi_21681207
Dit is even idoot als dat ik een Kerk in NL in de fik ga steken omdat er een Christelijke Amerikaanse soldaat een Irakees heeft neergeschoten. Dit kan voluit uitlopen in een geweldsspiraal (en Nepal is al in de ban van een oorlog), dan krijg je 3 strijdende groepen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 1 september 2004 @ 13:24:50 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21682328
volgens mij zijn er hier een paar die graag zien dat er wat Nederlanders een kopje kleiner worden gemaakt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 september 2004 @ 13:31:25 #80
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682497
Terroristen die christenen gijzelen ---> slecht
Terroristen die vervolgens moslims aanpakken -----> goed.

Wat klopt er niet in dit plaatje?

Oh, ik snap het al, de moslimhaat der onwetende medemens :')
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21682498
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:24 schreef Re het volgende:
volgens mij zijn er hier een paar die graag zien dat er wat Nederlanders een kopje kleiner worden gemaakt
Tja, rellen zonder excuus is natuurlijk een stuk minder.. mensen moeten je er wel door gaan respecteren.. Zo van Kijk... eindelijk eens iemand die wat terugdoet! Goed zo jongen...
pi_21682501
Ik keur het op zich niet goed, maar je kunt er haast op wachten dat mensen woedend gaan worden wanneer twaalf onschuldige landgenoten door moslim-extremisten zijn vermoord. Geweld met geweld vergelden is natuurlijk geen oplossing, maar ik kan me wel indenken hoe woedend mensen zijn en dat ze dan tot dit soort daden komen. Het is aan moslims zelf (of ze nu in Nepal of Nederland wonen) om veel nadrukkelijker afstand van terrorisme te nemen.
  woensdag 1 september 2004 @ 13:33:07 #83
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682530
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef dVTB het volgende:
Ik keur het op zich niet goed, maar je kunt er haast op wachten dat mensen woedend gaan worden wanneer twaalf onschuldige landgenoten door moslim-extremisten zijn vermoord. Geweld met geweld vergelden is natuurlijk geen oplossing, maar ik kan me wel indenken hoe woedend mensen zijn en dat ze dan tot dit soort daden komen. Het is aan moslims zelf (of ze nu in Nepal of Nederland wonen) om veel nadrukkelijker afstand van terrorisme te nemen.

Kun je je ook voorstellen dat Irakezen de Amerikanen aanpakken, omdat zij hen 10 jaar geleden hebben verraden,waardoor er duizenden mensen werden afgeslcht door hun toedoen?

Of dat dan weer niet?
pi_21682590
quote:
Op woensdag 1 september 2004 09:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik jou niet serieus hoef te nemen..
Iemand die roept dat de Islam de religie van vrede is valt inderdaad niet serieus te nemen.
pi_21682608
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef dVTB het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon waar... een universeel principe... Nepal had gewoon veel nadrukkelijker afstand moeten nemen van de VS, wanneer ze dit niet doen kun je er haast op wachten dat er gijzelingen van Nepalezen plaatsvinden die vervolgens bruut afgeslacht worden...
pi_21682611
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:33 schreef Posdnous het volgende:

Kun je je ook voorstellen dat Irakezen de Amerikanen aanpakken, omdat zij hen 10 jaar geleden hebben verraden,waardoor er duizenden mensen werden afgeslcht door hun toedoen?

Of dat dan weer niet?
Ik begrijp even niet wat Amerika hiermee heeft te maken, afgezien van het feit dat zij de aanval op Irak zijn begonnen. Nepalezen zijn door moslim-extremisten vermoord. Ik lees het woord Amerika niet in die zin.

Ik kan me overigens de woede van elke bevolkingsgroep voorstellen, wanneer onschuldige landgenoten door extremisten worden omgebracht.
  woensdag 1 september 2004 @ 13:38:06 #87
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682626
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk gewoon waar... een universeel principe... Nepal had gewoon veel nadrukkelijker afstand moeten nemen van de VS, wanneer ze dit niet doen kun je er haast op wachten dat er gijzelingen van Nepalezen plaatsvinden die vervolgens bruut afgeslacht worden...
pi_21682700
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:31 schreef Posdnous het volgende:
Terroristen die vervolgens moslims aanpakken -----> goed.
Welke terroristen?
  woensdag 1 september 2004 @ 13:42:49 #89
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682727
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:41 schreef nikk het volgende:

[..]

Welke terroristen?
Nou, die figuren die blijkbaar opeens aanslagen plegen op moskeen daar. Of zijn dat dan geen terroristen?
  woensdag 1 september 2004 @ 13:45:30 #90
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21682778
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Tja het afslachten van koks en schoonmakers is normaal. Als ik de VS was zou ik er mee driegen de ICBM's eens in te zetten op een paar heilige moslim plaatsen als de terreur niet ophoud.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21682788
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:42 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou, die figuren die blijkbaar opeens aanslagen plegen op moskeen daar. Of zijn dat dan geen terroristen?
Dat is hooguit vandalisme te noemen.
pi_21682809
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja het afslachten van koks en schoonmakers is normaal. Als ik de VS was zou ik er mee driegen de ICBM's eens in te zetten op een paar heilige moslim plaatsen als de terreur niet ophoud.
Precies. En natuurlijk de resten van gedode terroristen begraven in varkenshuiden en -bloed. Leren ze het snel genoeg af.
  woensdag 1 september 2004 @ 13:47:34 #93
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682810
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat is hooguit vandalisme te noemen.
Aha, en als er toevallig mensen in zaten?

Maar opgeblazen bussen in Jeruzalem zul je ook wel vandalisme noemen
pi_21682815
quote:

[..]

Moslims geven niet toe aan chantage van terroristen
Allah Al Watan Al Malik
pi_21682820
quote:

[..]

Sarcasme is wel moeilijk te volgen zonder smiley he?
pi_21682836
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aha, en als er toevallig mensen in zaten?

Maar opgeblazen bussen in Jeruzalem zul je ook wel vandalisme noemen
Als jij het verschil niet kan zien is verdere discussie natuurlijk zinloos.
  woensdag 1 september 2004 @ 13:50:39 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682870
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Als jij het verschil niet kan zien is verdere discussie natuurlijk zinloos.
*zucht*

Ik snap niet dat jij moskeen in de fik zetten, met alle gevolgen van dien, bagatelliseert tot wat vandalisme. Als moslims hier een kerk in de fik gaan zetten vind je dat zeker ook gewoon vandalisme neem ik aan?
pi_21682888
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

*zucht*

Ik snap niet dat jij moskeen in de fik zetten, met alle gevolgen van dien, bagatelliseert tot wat vandalisme. Als moslims hier een kerk in de fik gaan zetten vind je dat zeker ook gewoon vandalisme neem ik aan?
*zucht*

Je snapt toch hopelijk wel dat het aan de omstandigheden ligt?
  woensdag 1 september 2004 @ 13:52:59 #99
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21682919
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:51 schreef nikk het volgende:

[..]

*zucht*

Je snapt hopelijk ook dat het gijzelen van Nepalezen en het opblazen van bussen aan 'de omstandigheden' ligt?
pi_21682931
quote:
Op woensdag 1 september 2004 13:51 schreef nikk het volgende:

[..]

*zucht*

Het onderscheid vandalisme/terrorisme heeft niet zozeer te maken met de daad op zich, of de omstanigheden, maar meer met het motief, of het doel erachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')