quote:
Op zaterdag 4 september 2004 07:49 schreef BaajGuardian het volgende:je bent vast niet een victim van stekker los in je hoofd.
ik denk gewoon dat dit zon verschijnsel is dat mooi is en mischien een contact is met een stervende , of gewoon een contact met de natuur , of een opening van iets wat niet algemeen bekend is
======================================================================
, en dat mensen die het af doen als een ziekte , gekte of losse schroef , kinderachtige kleuters zijn die in onz thuishoren.
waarom altijd alles veroordelen omdat het niet *normaal* zou zijn , wat heet normaal.
======================================================================
als het echt zon lekkere geur was , hoop ik dat je het ook weer eens waarneemd , zodat je het kunt beschrijven
![]()
Nou, gelukkig dat jij met zekerheid kan stellen dat het geen losse stekker is, maar iets geruststellends als contact met een stervende, een intradimensionale opening naar de hel of een contactprobe van een buitenaards wezen.
Het is heel normaal als je hersenen een hic-up hebben. Ikzelf stotter wel eens: is een kwaaltje in de hersenen. Als ik moe ben, zie ik lichtflitsen, ook een afwijking in de signaalverwerking. Soms, hoor ik ineens een piep in mijn oren: ook een afwijking in de communicatiekanalen in mijn hoofd. Af en toe heb ik opeens jeuk, of voel ik een pijnscheut. Schijnen ook allemaal hersenprocessen te zijn (ja, men kan dit soort dingen in een laboratorium omgeving opwekken). Wat ook wel eens gebeurt is opeens een stuiptrekking, dat schijnt ook vrij normaal te wezen.
Echter, nu TS opeens een bloemengeur ruikt, is het iets totaal onverklaarbaars, al zijn we er wel over uit dat het iets bovennatuurlijks moet zijn. Want stel dat je toegeeft dat je hersenen niet voor 100% betrouwbaar zijn, maar je ook wel eens voor de gek houden... Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kom je op het enge gebied terecht van steekjes los en niet alle vijf op een rijtje hebben.