Amen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen nu helemaal opgaan in voetbal?
Ik hoor de hele dag niet anders op mijn werk.
Het leven is toch gvd meer dan een stom betaald (overbetaald) klote spel waarbij 22 man achter een bal aan jassen of de bal probeert te stoppen?
![]()
Het zou verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
Het leven is toch gvd meer dan een stom betaald (overbetaald) klote spel waarbij 22 man achter een bal aan jassen of de bal probeert te stoppen?
![]()
Ik baal van die stomme collega's die er niks van snappen dat ik de hele zondag op het voetbalveld gezeten hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
![]()
Verboden niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:36 schreef foton het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!![]()
Als je op het voerbalveld hebt gezeten dan kan ik me indenken dat ze dat niet snappenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik baal van die stomme collega's die er niks van snappen dat ik de hele zondag op het voetbalveld gezeten heb
Ik zit op de bank als leiderquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je op het voerbalveld hebt gezeten dan kan ik me indenken dat ze dat niet snappen
Of je hebt actief gedaan op het veld of actief langs de lijn.
Op het veld zitten is niet toegestaan![]()
Emotie die overgaat in agressie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voetbal is emotie, de essentie van het leven. Meer kan ik er ook niet over zeggen.
Lieve schat dan weet je toch dat je langs het veld zitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit op de bank als leider
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Lieve schat dan weet je toch dat je langs het veld zit![]()
![]()
Leg mij de defenitie van voetbal eens uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:44 schreef mat_herben het volgende:
de een vind het leuk om geile foto's op een forum te pleuren, de ander kijkt liever voetbal
ieder z'n hobby![]()
Bij mijn weten is agressie ook een emotiequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Emotie die overgaat in agressie?
Het is tegenwoordig toch aaleen maar gezeik met voetbal.
Weet je wat het kost om de ME uit de kast te rukken omdat er weer een "belangrijke " wedsrtrijd is??
wat jij wil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Leg mij de defenitie van voetbal eens uit
van het spel dan
Voetbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef schatje het volgende:
voetbal![]()
![]()
Nee. Dat is nou juist de essentie van het leven. Alleen snappen vrouwen dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
![]()
doe durf jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Bah, kutsport is dat voetbal.
en die ellebogen en vocabulair horen daar dus niet bij? (da's improvisatie van de alwetende spelers)quote:voet·bal2 (het ~)
1 balsport voor twee ploegen waarbij de bal met de voeten wordt gespeeld
dus een supporter van voetbal.quote:voet·bal·fan (de ~ (m.))
1 iem. die graag naar voetbal gaat kijken
Ik snap hemquote:voet·bal·ge·weld (het ~)
1 gewelddadigheden van voetbalsupporters => voetbalvandalisme
quote:voet·bal·ma·ke·laar (de ~ (m.))
1 tussenpersoon die tegen betaling voor voetbalprofs en -clubs over contracten onderhandelt
Ik snap heel het spel maar het blijft gewoon kutquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Bah, kutsport is dat voetbal.
En Un Momento Dadoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kijk Et Uno Momento Dado maar, dan snap je het
Mooi werk hoor... voetbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee. Dat is nou juist de essentie van het leven. Alleen snappen vrouwen dat niet.
Verder dan een groen veld met wat witte kalklijnen kan hij helaas niet kijken....quote:
Sorry, het bier smaakt vanavond wat goed vanwege het voetbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
En Un Momento Dado![]()
ik heb ze nog nooit achter een bal aan zien rennen bij Formule 1quote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef trie het volgende:
Wat dacht je van Formule1 dan..? ...
mooie sportquote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef trie het volgende:
Ook al zo'n sport die bepaald word door het geld.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef trie het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:32 schreef prupke het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:38 schreef prupke het volgende:
en vandaag ook over die transfers...... dat noem ik dus gewoon mensen handel en dat mag toch niet?
ze laten zich verkopenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:21 schreef prupke het volgende:
Ze worden verkocht aan een andere club.
verkopen is handelen.
voor 15 miljoenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
ze laten zich verkopen
Ze willen zelf naar een andere club, sluiten daar een contract af en de nieuwe club koopt het contract van de oude club af. Er is geen sprake van enige dwang, ze hebben meer vrijheid om te kiezen dan bij de meeste andere beroepen.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:21 schreef prupke het volgende:
Ze worden verkocht aan een andere club.
verkopen is handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |