You're completely right.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij. Koeman en Zlatan deugen niet. Duidelijker ?
Moet dat dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij.
Alles bij Ajax wat een pak draagt tijdens een voetbalwedstrijd deugt niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Niemand reageert op mij. Koeman en Zlatan deugen niet. Duidelijker ?
Kunnen we niet gewoon weer terug naar de tijd van een regenjas of een trainingsjack?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Alles bij Ajax wat een pak draagt tijdens een voetbalwedstrijd deugt niet.
Ahja, backup van Maxwell. Da's mooi, hebben we tenminste nog iemand om op terug te vallen wanneer AC Milan 'm morgen presenteert als nieuwste aanwinst. Want 3 miljoen, da's natuurlijk een koopje voor Maxwell Cabelino Andrade, voetballer van het jaar in Nederland, opvolger van Roberto Carlos.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Nee, een Braziliaanse linksback. Zou de backup van Maxie worden, omdat O Brien steeds gebleseerd is. Moest alleen nog terug om een werkvergunning te halen, maar daar hebben we nog steeds niks van gezien.
idd,Don Leoquote:Op woensdag 1 september 2004 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon weer terug naar de tijd van een regenjas
Wie ben je al vergeten?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Zlatan wordt overschat.
In drie seizoenen 35 goals.
Ik ben hem al vergeten
Weet je wat, ik denk dat ik Leo Beenhakker tot heilig zou moeten verklaren als ik de vergelijkingen zou moeten trekken tussen Koeman en de manier hoe van Gaal de positie van TD tot nu toe in vult.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,Don Leo
Gelul, dat is weer van die Hugo Borst napraat flauwekul die nergens op gebaseerd is, behalve op de laatste twee wedstrijden waar 'ie toevallig 2 keer goed speelt en 1 keer slecht, omdat 't zogenaamd weer rustig zou zijn rondom de persoon Zlatan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
Als de supporters een beetje actieve hersenactivciteit hebben, wat doorgaans een probleem is, fluiten ze hem niet uit. Een uitgefloten Zlatan speelkt altijd beter. Hij moet nu eenmaal rellen en gezeik om hem heen hebben, wordt ie getergd en scherp van, anders is het ook kmaar een slome duikelaar. Gefluit zal hem juist in de wedstrijd spelen. Koppen dicht dus, en hem laten verzuipen in zijn geklungel.
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CLquote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
Als de supporters een beetje actieve hersenactivciteit hebben, wat doorgaans een probleem is, fluiten ze hem niet uit. Een uitgefloten Zlatan speelkt altijd beter. Hij moet nu eenmaal rellen en gezeik om hem heen hebben, wordt ie getergd en scherp van, anders is het ook kmaar een slome duikelaar. Gefluit zal hem juist in de wedstrijd spelen. Koppen dicht dus, en hem laten verzuipen in zijn geklungel.
En je laat ze stikken in de competitie?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Dat is niet iets van de laatste 2 wedsrijden nee. Dat is al zo vaak geweest. Vorig jaar idemdito na gezeur met overtredingen en elleboogjes. Week erop, uitwedstrijd en veel consternatie op de tribune, en weer uitblinker zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, dat is weer van die Hugo Borst napraat flauwekul die nergens op gebaseerd is, behalve op de laatste twee wedstrijden waar 'ie toevallig 2 keer goed speelt en 1 keer slecht, omdat 't zogenaamd weer rustig zou zijn rondom de persoon Zlatan.
Ja aan het begin en aan het eind.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Ga maar lekker applaudiseren als je thuis weer met 0-4 van het veld word geveegd door Arsenalquote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Wat wil je doen dan? In je eentje het behalen van de derde plek vieren?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En je laat ze stikken in de competitie?
Jongens, kan iemand effe de snelste route uitleggen van Hengelo naar het Leidseplein i.v.m. voorzorgsmaatregelen?
Hey Kezman is weg he, dus:quote:Op woensdag 1 september 2004 00:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ga maar lekker applaudiseren als je thuis weer met 0-4 van het veld word geveegd door Arsenal![]()
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat, ik denk dat ik Leo Beenhakker tot heilig zou moeten verklaren als ik de vergelijkingen zou moeten trekken tussen Koeman en de manier hoe van Gaal de positie van TD tot nu toe in vult.
Duh. Hoort Zlatan bij het eigen team? Jullie klappen voor de tegenpartij? En ga nou niet doen alsof ze in Eindhoven weten hoe ze moeten supporteren als het even meezit. De keren dat het daar ijzig stil was als het tegenzat zijn niet te tellen. Wat dat betreft kunnen ze hier over het algemeen nog een hoop leren van Engeland.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gewoon eerst vol op zijn enkel raken, daarna Heitinga's noppen in zijn rug duwen en dan vol die bodycheck op zijn neus maken.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:20 schreef Haspel33 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |