ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
10.8 miljoen, dan hebben we 2 miljoen op 'm verdiend. 2 fucking miljoen. Wij maar lachen over Kezman, en twijfelen of Ibrahimovic nou het dubbele, of slechts anderhalf keer zoveel als Robben op zou brengen. Dit is de grootste schande sinds de leegloop in '95/'96.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef Mr.Mills het volgende:
NOS meldde net dat Al-Qaeda erachter schijnt te zitten.
Wordt steeds gekker.
lulletje,quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
een achtbaan
Als supporter voel je je gewoon keihard genaaid door je eigen bestuur. Dat al langer wanprestaties levert. Logisch dat er nu woede is. Zal wel overgaan, of niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan worden
Zelfs van 't bestuur van Lazio kan Ajax nog lerenquote:Lazio Roma koopt negen spelers ineens
31/8/2004 22:45
Lazio Roma besloot op de laatste dag van de transfermarkt nog liefst negen spelers aan te trekken, om de gedecimeerde selectie aan te vullen.
Lazio kocht in eigen land aanvaller Tommaso Rocchi van Empoli, verdediger Sebastiano Siviglia van Parma, de Australische back Anthony Seric van Verona en de tweeling Antonio en Emanuele Filippini van Livorno.
Vanuit Argentinië kwamen de middenvelders Esteban Gonzales en Bryan Robert over van Gimnasia de la Plata en verdediger José Leonardo Talamonti van Rosario Central. In Venezuela vond Lazio Miguel Angel Mea van Caracas.
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
Blijf nog maar even stil in een hoekje en ga je a.u.b. helemaal niet bemoeien met onze CL selectie, wat betreft de CL hebben mennekes van jouw clubje ons namelijk heel weinig te vertellen
Ben het jammergenoeg met je eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaar
Als we niet opeens een wederopstanding van spelers hebben vrees ik het ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat dit seizoen de toekomst van PSV in de CL er rooskleuriger uitziet dan die van ajax dit jaar
Maar die kans is kleinquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
En als zo over 11 minuten blijkt dat in het diepste geheim Tevez door de medische keuring is gekomen, juichen we weer met z'n allen voor dit bestuur.
Ik vrees dat John Jaakke al gewoon naast Bettina ligt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef golfer het volgende:
En als zo over 11 minuten blijkt dat in het diepste geheim Tevez door de medische keuring is gekomen, juichen we weer met z'n allen voor dit bestuur.
quote:Zlatan Ibrahimovic weggegeven
Zlatan Ibrahimovic werd op het nippertje nog verkocht voor 16 miljoen euro bruto, een prijs die velen zullen zien als een weggeefprijsje. Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben. Wanneer deze gegevens juist zijn, dan zou de door Juventus te betalen transfersom gecorrigeerd voor inflatie slechts 15 miljoen euro bedragen.
Reken er maar op dat ajax in de plus staat aan het eind van het jaar. En dan gaat daar zeker 25% vanaf, das namelijk een afspraak tussen de BVO's en de overheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:43 schreef mooiegek het volgende:
[..]
wat een onzinverhaal....die vennootschapsbelasting betaal je pas bij winst in een boekjaar.,..Daarnaast stond zlatan nog gewoon voor 4 mln in de boeken ofzo..dsu dat er wel eventjes afhalen. en als er voor het einde van het boekjaar nog spelers worden gehaald, hoef je misschien helemaal geen extra belasting te betalen.
Oh nee hoor, ik heb er vertrouwen in dat Sonck er 6 in schiet tegen ADO. 't Seizoen hoeft niet meer gespeeld te worden, zonde van de energie. En Bayern moeten we nog steeds kunnen hebben, Zlatan zal bij Juve direct achttien wedstrijden worden geschorst en Maccabi Tel Aviv wordt op 't Kasteel overlopen met 7-0, na thuis al met 4-0 gewonnen te hebben. Zo worden we op doelsaldo eerste in de poulequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar ik zie al mensen roepen dat ajax nu al geen kampioen meer kan worden
Nogal gefrustreerd zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
Blijf nog maar even stil in een hoekje en ga je a.u.b. helemaal niet bemoeien met onze CL selectie, wat betreft de CL hebben mennekes van jouw clubje ons namelijk heel weinig te vertellen
frustratie druipt er vanaf...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:47 schreef manny het volgende:
[..]
lulletje,
1995 Revived.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:45 schreef HeatWave het volgende:
met 3 weken spelen we met jong Ajax in de Cl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |