Nee hoor, dan zingen jullie: 'en wie niet springt...'quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Nee met zijn tweeënquote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? In je eentje het behalen van de derde plek vieren?
Ahja, PSV'ers klappen eventjes voor hun oude spelers. Daarna zijn ze de rest van de avond stil.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
Wel grappig dat jullie alleen denken aan stil zijn of uitfluiten? Al eens gehoord van applaudiseren voor je eigen team? Dat is wat wij PSV'ers gaan doen in de CL![]()
Ach ze proberen het wel, je hoort alleen niks door die ontzettende hekken die ervoor hangen.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ahja, PSV'ers klappen eventjes voor hun oude spelers. Daarna zijn ze de rest van de avond stil.
Marseille heeft nog ongeveer 6 miljoen euro betaald voor Mido.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.
Dankzij Koeman zijn we Mido kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ja dankzij Beenhakker zijn we Mido kwijt geraakt. En weet je wat ? van Gaal vangt nog geld. Mido ging voor niets.
PSV - Panathinaikos 0-3 en klappen dat ze doen daar in Eindhoven. Ze blijven applaudiseren, minuten lang klink het applaus oorverdovend vanaf de tribune!quote:Op woensdag 1 september 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Och, heb ik ineens de verklaring voor die supporters in E'hoven die een tijdje terug de hekken open deden. Het was gewoon om het geluid er beter door te laten gaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ze proberen het wel, je hoort alleen niks door die ontzettende hekken die ervoor hangen.
True true...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Maar ff objectief: Probeer Foppe te strikken of zoWant die staf van jullie is echt butt
Wanneer zouden ze hun ontslag krijgen..?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Maar ff objectief: Probeer Foppe te strikken of zoWant die staf van jullie is echt butt
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat ze elkaar allemaal de schuld geven en dat uiteindelijk niemand het heeft gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:35 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wanneer zouden ze hun ontslag krijgen..?
Wat ben ik blij dat Harry de transfers bij PSV regelde..
3 jaar,2 titels bij PSV,niet slecht voor opaquote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.
Rinus Michels is ook nog vrij voor zover ik weetquote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Bobby Robson loopt ook nog achter z'n rollator vrij, als je het dan toch over oude trainers hebt.
Zullen de aandeelhouders van het bedrijf Ajax trouwens ook blij mee zijn, met wat er nu gebeurt..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wedden dat ze elkaar allemaal de schuld geven en dat uiteindelijk niemand het heeft gedaan?
Oh Foppe met z'n briljante vermogen voor scouting is te oud voor jullie?quote:Op woensdag 1 september 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
"Jaaaa, want in '74 heb ik het totaalvoetbal geïntroduceerd met dus namen als Cruijff, Krol, Rensenbrink......"quote:Op woensdag 1 september 2004 00:38 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Rinus Michels is ook nog vrij voor zover ik weet![]()
Ajax wil altijd graag eigen jeugd in het team en ipv een combo van het zweedse en finse nationale elftal, vandaar..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh Foppe met z'n briljante vermogen voor scouting is te oud voor jullie?Nou vooruit, omdat bij Ajax de jeugd het enige is wat telt zou ik zeggen: Peter Bosz 4 president
Ja Beenhakker trok gisteren heel mooi z'n schapenkleren aan.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dankzij Koeman zijn we Mido kwijtgeraakt.
Maar daarbij, de meeste dromen zijn natuurlijk bedrog..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:39 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, kiften jullie maar lekker door, ik ga lekker dromen over de prachtgoals die Wesley en Wesley mij dit jaar gaan tracteren in de Champions League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |