Hier komt mijn stukje.
- Ik begin nu al zwaar te irriteren aan Benjamins spookritje. Moet snel weg. Dit is niet leuk meer.
- Govert en Robin samen in 1 huis zie ik leuke tijden in. Dus dat belooft wat.
- Dorothea en haar kookkunsten is grappig, maar moet niet een lange verhaallijn gaan worden. Wel vind ik het leuk dat Laura iets gaat doen met Lotje of Arnie. Na 13 jaar mag het weer.
- Dennis die bij Laura in huis gaat wonen, zie ik niet zo zitten. Als die twee maar niet weer met elkaar in bed gaan duiken, dan word ik echt kots misselijk. Ik zie hier een saai verhaallijn ontstaan
- Sjors moet niet zeiken. Wordt tijd dat ze evil wordt, net als haar moeder. Dat hele tere zieltje van haar begint langzaam aan irritant te worden. Ooh iedereen doet alles fout en zij doet alles goed. Weg ermee. Als Martine echt weg gaat, dan moet ze ook opzouten
- Milan, tijd om te vertrekken. Het enige wat ie nog doet is bij Janine thuis zitten met zijn grote poten op tafel (alsof het normaal is om je poten bij andermand huis op tafel te zetten...) en af en toe tegen Robert uitkafferen en kleding kopen. Voegt geen inhoud meer toe en kan opzouten, netals Dennis!
- Charlie en Valerie verhaallijn. Dit moet stoppen. Ze zijn hiermee zo in de fout gegaan, dus Valerie moet weg. Zodat Charlie weer normaal met Barbara kan omgaan! Jef en Barbara moeten weer bij elkaar komen en het komende 2 jaar niet meer uit elkaar gaan. Morris moet weer terug naar Zuid-Afrika of iets anders mee gebeuren, want die is ook aardig saai geworden. Misschien dat ie een stalker krijgt van zijn oude homo-vriendje!
- Robert vertrekt toch binnenkort voor een tijdje, dus dat zal wel goed gaan. Die man heeft alles meegemaakt wat mogelijk is en valt voorlopig niks meer voor hem te verzinnen!
- Ludo en Martine moeten doorgaan. Dit wordt spannend. Alleen nu wel dat Ludo alle touwtjes in handen heeft en Martine in de val loopt. Dat zou leuk zijn. Met als gevolig tussen die twee dat Sjors doodgaat zal best leuk zijn! Nick voegt zich toe met Ludo om Martine kapot te maken. Stefano wil er niks van weten. Zo iets zou leuk zijn!
- Isabella moet een taakstraf krijgen en tijdens haar taakstraf ontmoet ze een mooie meid dat tevens een vaste rol krijgt. Het wordt weer tijd voor de lesbische kant van Isabella. Tussen haar en Ludo gebeurt niks omdat Nian dus niks zegt.
- Stefano en Yasmin, Stefano komt niet achter de waarheid omdat Nina niks zegt en gaan trouwen. Dat zou leuk zijn!!
- Janine en Nina moeten samen een verhaallijn krijgen. Janine die er alles aan doet om Nina weer tot spreken krijgt. Dit moet af en toe conflicten hebben met Ray. Want Ray moet ook weer wat. Nina zal later wel wat zeggen maar het enige wat ze dan nog zal praten is dat Yasmin haar heeft gered of zo iets.
Friends don't let friends remain beardless...