quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef dunn0w het volgende:
Ja idd...
maar de uitzending vond ik ook niet echt super spannend ofzo... + een matige cliffhanger...
waar is isabella gebleven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.goodgames.nl
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:24 schreef Fokkie2004 het volgende:DAT zou leuk zijn. Dat van die schuldgevoelens klinkt HEEL saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Schuldgevoelens?? .. das niets voor haarquote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Dada het volgende:
[..]
DAT zou leuk zijn. Dat van die schuldgevoelens klinkt HEEL saai.
Ik zei ook niet dat jij dat zei hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef amaranta het volgende:
ik zeg niet dat hij een mongool is
ik zeg
dat is wat die kinderen zeiden
en dan lichen ze de hele aflevering plat
elke keer als die robin geval in beeld komt
Leuke sig heb jequote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schuldgevoelens fuck haar ze heeft Benjamin vermoord komt ze met der schuldgevoelens beetje laat he.
Schuldgevoelens komen altijd na de daad bigmac.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schuldgevoelens fuck haar ze heeft Benjamin vermoord komt ze met der schuldgevoelens beetje laat he.
Oke, ik snap het alquote:Op woensdag 1 september 2004 22:29 schreef amaranta het volgende:
ja bupitah
maar het zijn kleine kinderen jaar of 10
iedereen die afwijkend gedrag vertoond
is in hun ogen een mongool
EEJ MONGOOL, .....vul in
Dorothea is btw backquote:Op woensdag 1 september 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Schuldgevoelens komen altijd na de daad bigmac.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Hihi...ze noemde me bupitah![]()
Als jij je daar prettig bij voelt...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef amaranta het volgende:
moet ik mongool zeggen dan?
oke danquote:Op woensdag 1 september 2004 22:33 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Dorothea is btw back![]()
wie heeft dat al niet eens eerder gezegt?? ..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Hihi...ze noemde me bupitah![]()
Wat denken jullie eigenlijk dat er dit jaar nog gaat gebeuren?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
oke dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw .. Dit is wat ik dénk
Dus niét wat er gaat gebeuren!!www.goodgames.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |