De barman 'can see dead people'.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef Diorchanel het volgende:
Detail- in de Koning staat Benjamin achter de bar en die andere knul kijkt om Benjamin heen om de bestelling op te nemen van Dennis en Laura. Hij kan Benjamin toch niet zien, waarom kijkt hij er dan omheen?
![]()
Jaah!! Goede opmerkingquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef Diorchanel het volgende:
Detail- in de Koning staat Benjamin achter de bar en die andere knul kijkt om Benjamin heen om de bestelling op te nemen van Dennis en Laura. Hij kan Benjamin toch niet zien, waarom kijkt hij er dan omheen?
![]()
Het begint inderdaad een beetje op the 6th Sense te lijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De barman 'can see dead people'.![]()
Tis weer ouderwets stil....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:36 schreef digispeed het volgende:
ik moet natuurlijk ook een beetje reclame maken voor me site
dus de samenvatting staat vandaag op : http//tv.clubs.nl/lahafkamp
Janines gezicht wanneer Sjors zegt dat ze vertrekt..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
wat was de cliffhanger dan?
Hoe kun je het nou mooi vinden als een gehandicapte zo neer wordt gezet...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:46 schreef _bigmac_ het volgende:
de goeie punten :
Dorothea is back .
De scene van Robin en Harmsen was erg mooi.
Sjors is er uit gegooid .
Ja inderdaad daar dacht ik tijdens de uitzending ook nog aan. Die is nergens te bekennen. Lekker makkelijk. Echt gtst heeft weer zijn niveau van een paar weken voor het zomereinde te pakken...saaiiiii en irritant.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef dunn0w het volgende:
waar is isabella gebleven??
Het is geen mongoolquote:Op woensdag 1 september 2004 22:18 schreef amaranta het volgende:
die gozer die robin speelt he
die doet ook een soort klokhuis programma, punt uit heet het of zoiets
en nu was ik dat aan het kijken met mijn klas
en al die kinderen begonnen dus meteen te flippen, he das die mongool uit GTST
en zo elke keer dat we dat programma keken
laten we hopen van niet...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja inderdaad daar dacht ik tijdens de uitzending ook nog aan. Die is nergens te bekennen. Lekker makkelijk. Echt gtst heeft weer zijn niveau van een paar weken voor het zomereinde te pakken...saaiiiii en irritant.
Gelukkig niet... Dat was helemaal een belediging geweest voor de verstandelijk gehandicapte gemeenschap.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is geen mongool
morgen ochtend 10:48quote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik kijk sinds maandag weer GTST. (ik heb het 4 jaar niet gevolgd) Maar ik wil even zeggen dat ik het wel leuk vind weer.
Heb alleen de aflevering van vanavond gemist. Wordt deze nog herhaald de volgende dag??? En hoelaat?
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Gelukkig niet... Dat was helemaal een belediging geweest voor de verstandelijk gehandicapte gemeenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |