nee klopt best jammer eigelijkquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef toscane het volgende:
[..]
nope![]()
Zou ik ook doen als het de laatste minuten van mijn leven warenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:13 schreef _bigmac_ het volgende:
nou hij zat maandag wel stevig tegen sjors aangedrukt in de brand.
Hee, jij was al op Yasminquote:Op woensdag 1 september 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het de laatste minuten van mijn leven waren![]()
Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 15:21 schreef toscane het volgende:
laat maar dan he, beetje jammer... heb het toevallig 1x gemist en van voor de zomerstop wist ik het even niet meer. maar pluim op jullie hoed dat jullie het wel allemaal weten en het niet willen delen.
Ja, maar die was er niet...en ik moet me toch ergens aan vastklampen, de laatste minuten van mijn leven.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, jij was al op Yasmin
Je had naar de kelder kunnen gaan...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die was er niet...en ik moet me toch ergens aan vastklampen, de laatste minuten van mijn leven.
Ja, om haar te reddenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had naar de kelder kunnen gaan...
wel knap ze lag niet eens in het vuurquote:Op woensdag 1 september 2004 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar nou heeftYasmin
brandwonden
Er viel een brandende balk op haar rug.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wel knap ze lag niet eens in het vuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |