quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorzie veel problemen later, voor Winston Post.
Guusje kwam ook terug als geest in GTST..
anytimequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef digispeed het volgende:
thanks dizer !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het waar dat...Whaha...hoe kom je daarbij trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weird idee eigenlijk..rare scriptschrijvers, daar in Aalsmeer
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Het leest zo irritant zo'n grote lap tekstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou bedankt, loop ik me uit te sloven en vind jij het maar nix![]()
Das toch niet waarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha...hoe kom je daarbij trouwens
Wel weird idee eigenlijk..rare scriptschrijvers, daar in Aalsmeer
Die keelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:09 schreef Dizer het volgende:
En ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:17 schreef Svensational het volgende:
Is mijn mening trouwens zo belangrijk voor je?![]()
Met Benjamin is een groot acteertalent van GTST heengegaan... NOT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Fokkie2004 het volgende:
Als je zoietz terug ziet denk je echt van: Dit word een enorm gemis voor Gtst... Iets wat ik bij Milan totaal niet heb![]()
Link em maar van mijn webspace... ik bewaar hem wel daar nog voorlopigquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef digispeed het volgende:
sorry dizer maar het plaatje is te groot
ik kan het niet plaatsen
maar wel een lekker ding...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met Benjamin is een groot acteertalent van GTST heengegaan... NOT!
Nu Yasmin nog met haar belabberde emo-scènes
Ik maakte maar een geintjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij vrienden waren
Tuurlijk is het belangrijk
waar kan ik jou webspace vinden dan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Link em maar van mijn webspace... ik bewaar hem wel daar nog voorlopig
Ik ben je helemaal kwijt...ik weet niet meer wat je meent en wat je niet meer meentquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
DIZER: WAT EEN GEWELDIGE OP
gebruik dit in je uploadicon regeltje: http://home.planet.nl/~daoud010/martine.gifquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef digispeed het volgende:
[..]
waar kan ik jou webspace vinden dan ?
Youre welcomequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:45 schreef digispeed het volgende:
Thanks Dizer hij werkt
cool !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |