quote:niet dus
Op maandag 30 juni 2003 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
geweldige film zeker als je bedenkt dat het op een waargebeurd verhaal gebaseerd is.
vergeef mij als ik sarcasme mis in de tekst
quote:de aantiteling klopt niet?
Op dinsdag 1 juli 2003 00:18 schreef bolus het volgende:[..]
niet dus
quote:nee dat is (bijna) allemaal verzonnen, het is gebasseerd op een klein kranteberichtje over een man die zijn vrouw vermoorde (of had iemand dat al gezegd?)
Op dinsdag 1 juli 2003 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
de aantiteling klopt niet?
quote:nope, hebben ze je mooi voor de gek gehouden.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
de aantiteling klopt niet?
quote:Ik vond o brother where are't thou en vooral barton fink erg matig tot unaniem slecht eigenlijk!
Op dinsdag 1 juli 2003 03:27 schreef Price het volgende:
"Ja!" Ik heb weer genoten vanavond. Waarom vind ik alle films van de Coens zo goed? "Ja!" Dit weekend Miller's Crossing gekeken, zeer zeer goed. De beste blijft echter The Big Lebowski, ja!
quote:haha, ik heb dat op tv gezien, weet niet meer waar het op was
Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef elcastel het volgende:
http://www.film-411.com/messages55/4618.shtmlhehehe
maar lullig dat zij in het begin zeiden dat het een waargebeurt verhaal was ![]()
quote:was toch niet naast een boom??....
that the money buried by a road by a tree was real
quote:Verdomd, beetje naïef van me: ik kijk daar nooit naar, nu zie ik inderdaad op beide hoezen Joel Coen staan en het zijn beide top-films, effe die naam door de search halen maar denk ik !
Op dinsdag 1 juli 2003 03:27 schreef Price het volgende:
"Ja!" Ik heb weer genoten vanavond. Waarom vind ik alle films van de Coens zo goed? "Ja!" Dit weekend Miller's Crossing gekeken, zeer zeer goed. De beste blijft echter The Big Lebowski, ja!
quote:Geen idee.. wel apart is het vervolg op de film. Een vrouw ging na het zien van de film graven in de buurt van Fargo - een bestaand plaatsje. Na een paar dagen werd ze vermist.. en weer dagen later dood gevonden in de bossen. Verblind door de 'waargebeurd verhaal' opening en het feit dat de koffer dus onaangeroerd langs die weg moet liggen...
Op dinsdag 1 juli 2003 00:27 schreef bolus het volgende:[..]
nee dat is (bijna) allemaal verzonnen, het is gebasseerd op een klein kranteberichtje over een man die zijn vrouw vermoorde (of had iemand dat al gezegd?)
Er zit veel subtiele humor in die je maar net moet snappen.
Films van de gebroeders Coen moet je meer dan 1 keer zien om echt alles van de film te zien en begrijpen.
quote:Neuh..
Op maandag 7 juli 2003 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
Goede film.
Er zit veel subtiele humor in die je maar net moet snappen.
Films van de gebroeders Coen moet je meer dan 1 keer zien om echt alles van de film te zien en begrijpen.
T is geen Lynch.
quote:Lynch films zijn na 10x nog een blur
Op dinsdag 8 juli 2003 00:03 schreef kamagurka het volgende:T is geen Lynch.
quote:Precies zijn bedoeling vrees ik..
Op dinsdag 8 juli 2003 00:31 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Lynch films zijn na 10x nog een blur
Ik vind de meeste coens wel vrij eenvoudig, behalve barton fink (waar ging die over
).
Maar er zit een scherp oog voor detail achter
Opvallend vond ik dat Fargo veel minder komisch maar daarintegen veel spannender is dan de meeste andere films van de Coen broers. Camarawerk is geweldig, mooie soundtrack en leuke thematiek. Goede film dus
quote:Ben ik toch niet met je eens.
Op donderdag 29 januari 2004 20:03 schreef DonStefano het volgende:
Net voor het eerst op DVD gezien.Stuk betere beeldkwaliteit dan gewoon op tv.....Opvallend vond ik dat Fargo veel minder komisch maar daarintegen veel spannender is dan de meeste andere films van de Coen broers.
Maar ik moet wel zeggen dat Fargo waarschijnlijk mijn favoriete Coen film is.
Ben ik het zeker niet mee eens! Ik vind de humor in deze film zo geweldig goed, ik lig echt constant dubbel. Juist omdat het zo ingetogen is. Als er meer duidelijke humor ingezeten had, was de hele sfeer van de film ook meteen weg omdat het dan een soort komedie was geworden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren gezien, erg goede dialogen en typetjes, sfeer was fantastisch. Toch vind ik dat er net iets meer in had gezeten, als ze meer komisch of spannende scenens erin hadden gestopt. Nu is het een beetje te half, half.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |