Superalternatief!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En in de tekst heb je de naam nu 2x verschillend staan
Moet je mailen.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:44 schreef =HellFire= het volgende:
10 nov. komt The International Noise Conspiracy al, en dat vind ik nog net ff iets beter/leuker/swingender.
Maar mocht dat ooit uitverkocht raken, hou ik mij aanbevolen voor kaarten Seb.
Was het in een ander jaar? Anders maakt het niet zoveel uit. Ik kan eigenlijk alleen wat vinden over eerdere demo's, maar niet over een eerdere release van een album.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:54 schreef killswitched het volgende:
Ik vind het een beetje een tricky vraag, aangezien het album 2 release data kent. Er was namelijk een eerdere versie met meer interludes (echter wel alleen in de UK). De re-release (die wij kennen) is later geremixt.
Ja het was een jaar eerder. Het is o.a. te vinden op een site waar ze CD's verkopen (engelse versie) en op een betrouwbare Lostprophets fansite. Zonde dat heel veel mensen nu het antwoord kunnen vindenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Was het in een ander jaar? Anders maakt het niet zoveel uit. Ik kan eigenlijk alleen wat vinden over eerdere demo's, maar niet over een eerdere release van een album.
Ik ben in ieder geval van http://www.allmusic.com uitgegaan.
Ja dat doe ik dan dus ook wel. Duh.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Moet je mailen.
Dan geef je ze weg.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan dus ook wel. Duh.Alleen wat moet ik met kaarten als ik er toch niet heen ga? Ik ben zo sociaal om dan niet te mailen.
![]()
Ach, doe niet zo stoer en stuur gewoon een mailtje.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:13 schreef Kletz het volgende:
haha agossie...
Tja ze zijn mij veelste gay achtig.
Dan stond je linksvoor het podium en was je meen ik met een ander meisje dat iets groter was en een lichtblauw t-shirt aan had.quote:Op zondag 19 september 2004 13:21 schreef killswitched het volgende:
....
(ik was meisje met blauwe taking back sunday shirtje met 3 schaapjes..)
....
Ik stond wel linksvoor ja. Maar die vriendin had juist een onwijs wit shirtje aan (zonder opdruk ofzo), maar misschien leek het wel lichtblauw door het lichtquote:Op zondag 19 september 2004 14:42 schreef remcoootje het volgende:
[..]
Dan stond je linksvoor het podium en was je meen ik met een ander meisje dat iets groter was en een lichtblauw t-shirt aan had.
doorzichtige bh-bandjes?quote:Op zondag 19 september 2004 15:20 schreef killswitched het volgende:
[..]
Ik stond wel linksvoor ja. Maar die vriendin had juist een onwijs wit shirtje aan (zonder opdruk ofzo), maar misschien leek het wel lichtblauw door het licht
haha, waar je al niet op let. Maar ja inderdaad, dat was zij. Dus je hebt mij idd gezien :p Wie was jij?quote:Op zondag 19 september 2004 15:37 schreef remcoootje het volgende:
[..]
doorzichtige bh-bandjes?
Ik lag in m'n eentje midden in de zaal met m'n lowlands t-shirtquote:Op zondag 19 september 2004 16:12 schreef killswitched het volgende:
[..]
haha, waar je al niet op let. Maar ja inderdaad, dat was zij. Dus je hebt mij idd gezien :p Wie was jij?
(beetje offtopicheid, maar ja)
Lag?quote:Op zondag 19 september 2004 17:53 schreef remcoootje het volgende:
[..]
Ik lag in m'n eentje midden in de zaal met m'n lowlands t-shirt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |