De schoftenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef Black-Death het volgende:
Mn ouders waren vandaag ook bij de Ikea. een bedden hoeslaken gekocht.. zouden er 2 in het pak zitten, was het er maar 1
Het is daar zo krap dat je niets eens fatsoenlijk kunt parkerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Furby het volgende:
Kutparkeerplaats is ook ongeschikt voor een beetje streetrace. Staat vol auto's van idioten met een uitkering die er muk kopen
Kom maar op met dat virus, dan is het tenminste niet zo druk daarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Repeat het volgende:
Boeie of er een sticker op je wasmand zit. Ga je druk maken om het ebola virus ofzo
Had je de linkerbaan moeten nemen krullebol, dan had je niet stilgestaan. Je kan mij niet wijs maken dat beide wegen stil stonden voor de Ikea.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Ik wou zaterdag naar de Media Markt, heb ik in de file gestaanJa en wat denk je waar gingen al die mensen heen, juist naar de IKEA
![]()
Gelukkig is de Mediamarkt altijd veel minder een kudde-winkel dan de IKEAquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Ik wou zaterdag naar de Media Markt, heb ik in de file gestaanJa en wat denk je waar gingen al die mensen heen, juist naar de IKEA
![]()
- Ja hallo..mag ik balie 12 van u?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef Thief het volgende:
ff 112 bellen en bommelding geven.
Weeeeee wooooooorrrden WERELDKAMPIOEN!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Ja hallo..mag ik balie 12 van u?
- K bedankt.
- Ja, de AL 112 naar Athene...die heeft een bom aan boord. Ik zou dat maar even na checken.
Wat zeg je nou?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Weeeeee wooooooorrrden WERELDKAMPIOEN!
En jij maakt je druk over het feit dat ik me druk maak terwijl er dagelijks vele mensen sterven aan uhm bloedarmoedequote:Op woensdag 1 september 2004 11:05 schreef Blue-eagle het volgende:
Er zijn doktoren die per dag meerdere levens redden en jij maakt je druk om... een sticker.
niet op IKEA waszakkenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef Basp1 het volgende:
terpetine of tinner doen wonderen bij vastzittende stickers
Of misschien wel.... *tromgeroffel*...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:08 schreef Basp1 het volgende:
terpetine of tinner doen wonderen bij vastzittende stickers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
Ik kon het niet laten, ik was daar tochquote:Op woensdag 1 september 2004 19:19 schreef bacomania het volgende:
Beste TS,
Ik vind het erg ideoot van je om dan maar een IKEA filiaal in Riyad te beschieten!
RIYAD Bij de opening van een filiaal van IKEA in de Saudische stad Jeddah zijn zeker drie mensen doodgetrapt.
IKEAhad een waardebon van 150 dollar aan de eerste 50 klanten beloofd.
Dat aanbod lokte 70.000 mensen naar de winkel
http://teletekst.nos.nl/tekst/130-03.html
Dit is Klaagbaak, en daarom mag ik klagen wat ik wil jaquote:Op woensdag 1 september 2004 18:55 schreef Adelante het volgende:
tis een WASMAND for god's sake.... lekker boeiend of daar een sticker op zit
Hengelo zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
![]()
Inderdaad Hengelo ja, hoe raad je hetquote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef Mryc het volgende:
[..]
Hengelo zeker?
Als je zo dicht bij duitsland woont, ga dan naar de MediaMarkt in nordhorn! Die's 3x zo goedkoopquote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
Inderdaad Hengelo ja, hoe raad je het![]()
Ow lol, en ik dacht ik reageer maar niet op z'n reactie omdat ie niet kloptquote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
Inderdaad Hengelo ja, hoe raad je het![]()
In hengelo ook een mega intersport en zo'n aerobic center enzoquote:Op donderdag 2 september 2004 17:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ow lol, en ik dacht ik reageer maar niet op z'n reactie omdat ie niet kloptzoals jij het zegt kom je van beide kanten tegelijk
Dacht dus dat je het over Amsterdam hadDaar heb je ook een Ikea, Mac en MM bij elkaar liggen
![]()
Sorry voor m'n reactie dan
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:05 schreef Blue-eagle het volgende:
Er zijn doktoren die per dag meerdere levens redden en jij maakt je druk om... een sticker.
Doe ik altijd met mijn horloge in winkelsquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:40 schreef SynXteR het volgende:
k ging met me pda alle tv's uit zetten in de media markt... komt er z'n gast die daar werkt naar mij toe.. zegt ie.. wil je daar mee stoppen
sowwwwwwwwww dat ten daar ja.quote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef Xante het volgende:
Ikea is cool. En je kunt er nog eten ook
.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:44 schreef Adelante het volgende:
parkeergarages zijn zooooooo 2003
Zolang ze geenquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:24 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
sowwwwwwwwww dat ten daar ja.
Ik heb nog nooit zo vies gegete als daar, en ik heb al vaa vies gegete, geloof me.
Zo goor kan het gewoon niet beschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |