De schoftenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:06 schreef Black-Death het volgende:
Mn ouders waren vandaag ook bij de Ikea. een bedden hoeslaken gekocht.. zouden er 2 in het pak zitten, was het er maar 1
Het is daar zo krap dat je niets eens fatsoenlijk kunt parkerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Furby het volgende:
Kutparkeerplaats is ook ongeschikt voor een beetje streetrace. Staat vol auto's van idioten met een uitkering die er muk kopen
Kom maar op met dat virus, dan is het tenminste niet zo druk daarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:08 schreef Repeat het volgende:
Boeie of er een sticker op je wasmand zit. Ga je druk maken om het ebola virus ofzo
Had je de linkerbaan moeten nemen krullebol, dan had je niet stilgestaan. Je kan mij niet wijs maken dat beide wegen stil stonden voor de Ikea.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Ik wou zaterdag naar de Media Markt, heb ik in de file gestaanJa en wat denk je waar gingen al die mensen heen, juist naar de IKEA
![]()
Gelukkig is de Mediamarkt altijd veel minder een kudde-winkel dan de IKEAquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Twingo_Driver het volgende:
Ik wou zaterdag naar de Media Markt, heb ik in de file gestaanJa en wat denk je waar gingen al die mensen heen, juist naar de IKEA
![]()
- Ja hallo..mag ik balie 12 van u?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:32 schreef Thief het volgende:
ff 112 bellen en bommelding geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |