he jammerquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
met vd Bergh en Denneboom als medeaanvallers kan Ruudje ook niks.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef wingerd het volgende:
Tellen deze interlands overigens mee voor de schorsing van van Nistelrooy?
Ja, daar zit wat in inderdaad....maar of we nu winnen boeit me niet, het gaat er wel om dat er straks een goed team in Duitsland staat...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:59 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
met vd Bergh en Denneboom als medeaanvallers kan Ruudje ook niks.
We nemen gewoon na de wedstrijd de vlag mee naar huisquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef okee6 het volgende:
Schandelijk, een hoekschop is ons ontnomen
In ieder geval consolideren tot aan de rustquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:04 schreef MaxPower het volgende:
zijn we al aan het pompen?
Ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:04 schreef MaxPower het volgende:
Het is niet op Canal+ hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:04 schreef MaxPower het volgende:
30 euro? Dat is toch wel VIP-tribune dan he?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar 30 euro betaald hebben voor een kaartje. Arme SCH.
Ja maar we komen voor het voetbal niet voor de modeshowquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
hij ziet er in ieder geval beter uit dan van der Meyde
volgens mij heeft zelfs jeffrey talan beter gepresteerd in die 1e interland dan van der meydequote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
hij ziet er in ieder geval beter uit dan van der Meyde ooit heeft gespeeld in Oranje
Er waren vanavond ook nog van 40 euro vrij. Snap je niet, zo'n topwedstrijdquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef keeper het volgende:
[..]
30 euro? Dat is toch wel VIP-tribune dan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |