Ik zie er nog geen topic van, maar dat zal er op vrijdagavond waarschijnlijk wel komen. Deze ontzettend belangrijke oefenwedstrijd met alle nieuwe geselecteerde wereldtalenten gaat plaatsvinden in stadion Nieuw Galgenwaard van Utrecht. En wel aanstaande vrijdag. Geen idee hoe laat, te lui om 't op te zoeken, maar dat zal wel 20.30 zijn. Uitgezonden op "steekt z'n vinger in de wind" SBS 6 met fantastisch commentaar van vermoedelijk Leo Oldenburger!
![]()
Vanavond dan maar eens wezen kijken naar de heren en hoe ze het er op de training vanaf brachten. Het begon al goed, want dankzij de uiterst stoer uitziende stewards in net pak kon je niet direct bij het veld.
![]()
De heren moesten gelijk warmlopen, waarna men een beetje aan mocht klooien totdat de lijnen werden uitgezet door de grote meester
![]()
![]()
Niet voor de aanvoerder van Ajax, want die moest nog een paar extra rondjes doen voordat 'ie de gehele rest van de training apart trainde.
![]()
Wat overigens ook gebeurde met een groepje blijkbaar licht geblesseerden onder aanvoering van Pi-Air
![]()
![]()
Edwin legt ondertussen iets uit aan Stanley. En aan Steek.
![]()
![]()
Voordat 'ie op doel gaat staan en Stekelenburg wat rollertjes op 'm schiet (en vice versa)
![]()
![]()
![]()
De rest van de groep is inmiddels in twee groepen bezig met passjes geven.
![]()
Wanneer ze daar klaar mee zijn, wordt iedereen bij elkaar geroepen en begint een klein positiespel-partijtje, gevolgd door een echt partijtje, waarin onder andere Davids een aardige stiftgoal in huis heeft.
![]()
![]()
![]()
Inmiddels baal ik meer en meer van de lading onscherpe foto's, omdat ik niet dichter bij 't veld kan. RUILEN?!?!?!?!
En dichterbij, en een megalens
![]()
![]()
Daarna werd er nog even een rondje uitgelopen, tot plezier van Edgar Davids, want die kwam in dat rondje nog een bekende FOK!ker tegen!
Een paar spelers hadden er nog niet genoeg van en waren echte trainingsbeesten, waaronder Makaay die toch nog een paar balletjes het doel in wilde pegelen.Maar elk voordeel hep z'n nadeel, en dus moesten de heren na dit historische moment nog even wat vragen beantwoorden.
![]()
Daarna waren de heren snel vertrokken, en konden ook de collega's van de NOS weer inpakken.
[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 31-08-2004 21:00:11 ]