bronquote:DEN BOSCH - De ZomerKanjer van de Nationale Postcode Loterij valt in Den Bosch. Inwoners van de Brabantse stad die een lotnummer hebben dat begint met de postcode 5235, delen mee in de prijzenpot van 10,2 miljoen euro. Dat heeft de Postcode Loterij dinsdag laten weten.
De ZomerKanjer bestaat uit een Postcodestraat- en Wijkprijs. Iedereen met een lotnummer dat begint met de postcode 5235 deelt mee in de Wijkprijs van 2,7 miljoen euro. Daarnaast is er een bedrag van 7,5 miljoen euro te verdelen in de Postcodestraatprijs.
Die gaat naar de Bosschenaren die naast de postcode ook de juiste letters op hun lot hebben staan. Zaterdag wordt bekend waar in Den Bosch de miljoenen worden verdeeld.
Een gok van iemand hier in de buurt hier was 10.000 huizen in dit postcodegebied maar ik heb geen idee of dit in de buurt komt van het werkelijke aantal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:11 schreef Coelho het volgende:
Ik ken ook iemand die er woont. Heeft er iemand een idee hoeveel huizen er in dit postcodegebied staan en hoeveel loten er verkocht worden? Dan is er misschien een schatting te maken van het aantal loten dat meedeelt in de eerste 2.7 miljoen...
Iets meer dan 3000 huishoudens, maar hoeveel van die 3000 huishoudens is er lid van de postcodeloterij? En zijn het 3000+ huishoudens voor de hele Maaspoort of alleen in 5235?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:35 schreef Arikay het volgende:
Tsja, ik heb geen idee. Daar kun je zo denk ik niet achter komen. Afwachten tot zaterdag. Maar met een euro of 25 zou ik al heel blij zijn hoor.
[edit] Ik weet nu het aantal huishoudens: iets meer dan 3.000
* Ook van 5231 komt ... Ken ik uquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:13 schreef Fannetje het volgende:
Grmbl, postcode 5231 hier
Waar woon je ergens in 5231? Best grote wijk nlquote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef Badharing het volgende:
[..]
* Ook van 5231 komt ... Ken ik u![]()
Nu ben ik wel blij dat ik geen loten heb, want het lijkt me best pijnlijk om wel jaren te betalen aan loten, en dat dan vervolgens de grote klapper in de aangrenzende buurt valt![]()
Dit zijn pas de 1e 50 hoor. als je de internetpagina bekijkt die dit heeft opgehaald staat er dat hij alleen de 1e 50 hits laat zien.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
5235 BC Kloosterlaan 2 t/m 32 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BD Kloosterlaan 34 t/m 66 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BG Emmaus 2 t/m 18 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BH Emmaus 1 t/m 3 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
5235 BJ Catharinadal 1 t/m 19 Meer.. 'S-HERTOGENBOSCH
en nog veel meer.
In een van de grote flats langs de snelwegquote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef Fannetje het volgende:
Waar woon je ergens in 5231? Best grote wijk nl
Waar woon je dan? En heb je een lot?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:42 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Dit zijn pas de 1e 50 hoor. als je de internetpagina bekijkt die dit heeft opgehaald staat er dat hij alleen de 1e 50 hits laat zien.
ps. 5235 meldt
Woon op de 5235 HC en 1 lot.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef Arikay het volgende:
[..]
Waar woon je dan? En heb je een lot?
oe, wat waren de letters dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is gaaf! Mijn nicht en haar man heeft gewoon 2 miljoen gewonnen!!
Vanmiddag bij het voetballen (ik voetbal met hem) zaten we allemaal geintjes te maken, maar nu zit ik hier toch echt te shaken.... ge-wel-dig!!
De mijne ook, maar volgens mij zijn wij geen familie of welquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
Dit is gaaf! Mijn nicht en haar man heeft gewoon 2 miljoen gewonnen!!
Vanmiddag bij het voetballen (ik voetbal met hem) zaten we allemaal geintjes te maken, maar nu zit ik hier toch echt te shaken.... ge-wel-dig!!
Ik ook 5233, herven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:41 schreef spa het volgende:
woon wel in den bosch, 5233
CC dacht ik. De rest van de wijk vangt 820 euro bruto per lot.quote:Op zondag 5 september 2004 12:59 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
oe, wat waren de letters dan?
klopt,aan de Zuidewijnquote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
CC dacht ik. De rest van de wijk vangt 820 euro bruto per lot.
Doe ik al,ik ben er met 10 minutenquote:Op zondag 5 september 2004 16:44 schreef hellmondunited het volgende:
Yeahinho ik ga toch eens met die nicht van jou babbelen denk ik
Ik ben een neef van de andere kant van de familiequote:Op zondag 5 september 2004 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne ook, maar volgens mij zijn wij geen familie of wel
slagen, heb wel ooit op de herven krantengelopenquote:Op zondag 5 september 2004 15:49 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Ik ook 5233, herven?
quote:Op zondag 5 september 2004 22:35 schreef RijstNatie het volgende:
dank u, heb 800.000 euro gewonneeeeeee
Ik was al met mijn vader na aan het denken maar we wisten het nietquote:Op zondag 5 september 2004 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben een neef van de andere kant van de familie.
Je moet me wel ergens van kennen denk ik... paar jaar terug van verjaardagen ofzoquote:Op zondag 5 september 2004 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was al met mijn vader na aan het denken maar we wisten het niet
Ja, dat was geniaalquote:Op zondag 5 september 2004 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je moet me wel ergens van kennen denk ik... paar jaar terug van verjaardagen ofzo.
Maar om het maar ontopic te houden: een miljonair in de familie, gaaf zeg!!
Wel een briljant droge opmerking van Fred trouwens. Moeder aan de telefoon: "hedde da echt gewonnen?!", zijn reactie: "ja euh... da staat hier op da blaadje"![]()
![]()
.
Gistermiddag was ie nog 'boos' op Chantal, want hij wilde liever bij ons toernooi blijven (uiteindelijk zonder Fred de 1e plaats gehaald!!quote:Op zondag 5 september 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was geniaalIk vind het echt tof voor hun
Gaaf Yeahinho! Mooi zeg!quote:Op zondag 5 september 2004 23:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gistermiddag was ie nog 'boos' op Chantal, want hij wilde liever bij ons toernooi blijven (uiteindelijk zonder Fred de 1e plaats gehaald!!), dan daar op die parkeerplaats bij de Maaspoorthal te gaan staan....
whahahaa, kicken voor jullie Chantal. Heb meteen bij haar neefje en nicht (Antoine & Patricia, familei van Roy, mijn neefje en nicht) gevraagd of het al te laat was om met Chantal aan te pappen ...quote:Op zondag 5 september 2004 23:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gistermiddag was ie nog 'boos' op Chantal, want hij wilde liever bij ons toernooi blijven (uiteindelijk zonder Fred de 1e plaats gehaald!!), dan daar op die parkeerplaats bij de Maaspoorthal te gaan staan....
Wehehe, daar ben je nu dus te laat mee!quote:Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
.... gevraagd of het al te laat was om met Chantal aan te pappen ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |