Ja zat een foutje in de linkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:54 schreef Bio_Bastard het volgende:
zietter netjes uit, alleen die laatste 4 pics doen het niet
Hij blijft wel liggen, maar er komen tapijten over heen dus dan zie je dr niks meer vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:57 schreef Qarinx het volgende:
Blijft die vloerbedekking?
Ow, okay...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hij blijft wel liggen, maar er komen tapijten over heen dus dan zie je dr niks meer van
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:03 schreef Twaalfje het volgende:
Méíéíéíéíéíéíd wat een kittig optrekje!!
Ik zou het bij mezelf niet zo doen maar ik kom gauw op visite hoor!!![]()
Het is ook nog niet aaaahaaaaafquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:08 schreef Againzender het volgende:
De situatie 'voor' lijkt heel erg op wat er aan het einde over was van mijn woning in De Baarsjes
Het zijn mijn kleuren niet, maar het is een stuk fleuriger zo. Alleen die witte tegels van de keuken vind ik nu zo afsteken, kan je die overgang niet iets minder 'hard' maken
*ff off-topic gaat*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef L.Denninger het volgende:
hee wacht, je hebt spoken in huis !
Ik zie 'Orbs' op foto 6 en 7 !
Kan iemand even 'Truth' wakkerschoppen ???
Via deze site besteld, je hebt een heleboel verschillende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:53 schreef Sinat het volgende:
Kleurrijk!![]()
Waar ga je die poster halen?
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef trueblue het volgende:
Ziet er gezellig uit
Vraagje: Van welk merk is die roze verf (en hoe heet de kleur)?
Ik zoek zo'n soort roze, maar kan maar niet slagen.
Ziet er good uit, maar zo hoe vaak moet je de muren nog over doen ?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.
Is goeie verf, dekt perfect in een keer
Ok, tnxquote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zelf laten mengen bij de Hema, weet het nummer van de kleur zo even niet.
Is goeie verf, dekt perfect in een keer
Ja, dat ziet er minder mooi uit idd, maar de kleuren zijn mooi!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:44 schreef Glennos het volgende:
[..]
Ziet er good uit, maar zo hoe vaak moet je de muren nog over doen ?
Want op de foto's zie je toch nog duidelijk het behang er onder zitten.
Als je het topic even doorleest had je die laatste opmerking niet eens hoeven makenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:45 schreef turnpike het volgende:
Ik vind het een betonnen baarmoeder met blauw tapijt, maar die tegeltjes bij het keukenblok; daar moet je nog iets mee doen! Het steekt zo af bij de rest.
Oepsie.....quote:Op donderdag 2 september 2004 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je het topic even doorleest had je die laatste opmerking niet eens hoeven maken![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 10:53 schreef turnpike het volgende:
[..]
Oepsie.....
Ik heb daar echt straal overheen gelezen. Blijkbaar was de behoefte er iets over te blaten dwingender dan de behoefte te lezen, het moest gezegd !
Bij de Xenosquote:Op donderdag 2 september 2004 11:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
hey, die "sierklamboe" (of hoe omschrijf je zo'n ding), waar heb je die gehaald?
[afbeelding]
Ja, lief hequote:Op donderdag 2 september 2004 12:00 schreef Mukie het volgende:
kewl
En zie ik daar een Pooh-beest?
Tis in het centrum, maar of de Fluwelen Burgwal in de buurt zit zou ik eerlijk gezegd niet weten, zo goed ken ik Den Haagquote:Op donderdag 2 september 2004 12:12 schreef milagro het volgende:
Ik herken Den Haag volgens mij, bij de Fluwelen Burgwal, die nieuwe wijk
Prachtige kleuren, nieuw?!
vlakbij CS toch?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tis in het centrum, maar of de Fluwelen Burgwal in de buurt zit zou ik eerlijk gezegd niet weten, zo goed ken ik Den Haag
Neeeeee, Robijn Intensief
Thx!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:17 schreef bl0emetjE het volgende:
wow super gaaf!
Ehm nee... tis vlakbij de grote kerkquote:Op donderdag 2 september 2004 12:18 schreef milagro het volgende:
[..]
vlakbij CS toch?
met van die giga beelden op de hoeken vd straten?
Het schijnt dat God zelfs 7 dagen nodig had om de boel zo verneukt te krijgen, het lukt jou in slechts 4 dagen. Chapeau!quote:Before & After 4 dagen klussen
Yes! dat is 'emquote:Op donderdag 2 september 2004 12:45 schreef milagro het volgende:
Oh wacht Prinsestraat
Zelfde stijl (steentjes) als die andere appartementen
Of dat ik er alleen ga wonen?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:13 schreef milagro het volgende:
Wel romantisch zo 1 kamer met zijn 2-tjes..
Ik neem aan , ondanks dat, dat dit tijdelijk is?
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh.. zit het zooooooooooooooooooooooo.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Of dat ik er alleen ga wonen?
Want ik ga niet mn vriend in zo'n hok zitten hoor
Ik wil eerst weer een tijdje alleen wonen en hij zit toch nog op school dus
Ja en dat breng ik hem even naar de na-schoolse opvang zodat ik rustig boodschappen kan doenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh.. zit het zooooooooooooooooooooooo.
Ga je hem zo van school halen
Dit bed:quote:Op donderdag 2 september 2004 13:26 schreef milagro het volgende:![]()
Maar ik vind die kleuren wel uuuh zeg maar gewaagd
Wat voor bed heb je?
Ik raad iets met spijlen
Ook leuk om over te schilderen , dat rood, voor diegene die na jou dat appartement intrekt tzt
ben ik goed of ben ik goedquote:Op donderdag 2 september 2004 13:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit bed:
[afbeelding]
En ik zoek wel een huurder die dit ook leuk vind![]()
Tis geen behang, het zijn gipsplaten dus die 'kieren' houdt je altijd.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:44 schreef Glennos het volgende:
[..]
Ziet er good uit, maar zo hoe vaak moet je de muren nog over doen ?
Want op de foto's zie je toch nog duidelijk het behang er onder zitten.
Maar verder ziet het er heel good uit hoor, ook een erg mooie poster.![]()
Ik heb een soort gelijk bed, maar baal ook dat ik niet zo kan zitten hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wil altijd op het voetenend kunnen zitten
stom, hè
de vorige keer dat ik daar was hadden ze geen "4kante", alleen maar met een ronde ring.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bij de Xenos
Die site heeft echt ontzettend mooie posters bij ''zee''. 88 euri hebk alleen er nog niet voor overquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
En er is nog een muur wit, daarop komt deze poster van 384x265:
[afbeelding]
Stoer men. Ow sorry, dit is geen ONZ. Lijkt er wel veel op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Dulk het volgende:
Ik als onderhoudsmonteur heb al heel wat huizen van binnen verbouwd, maar dit is toch wel het meest afgrijselijke dat iemand zijn woning aan kan doen.
Wees even eerlijk tegen jezelf en zet die keuken, die muur en die vloer naast elkaar en durf dan NOG eens te zeggen dat je het mooi vindt.![]()
Voor een professioneel advies betreffende : schilder-, tegel-, stuc-, vloerwerken.
Kun je me altijd mailen op mikelcollee@hotmail.com
De tegelzetter/Stukadoor
Welke kleuren had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:50 schreef nikky het volgende:
Wat een gezellige kamer..
Ik wou dat ik dat hier ook kon doen met zoveel "gewaagde" kleuren. Ik heb hier alleen helaas iemand die dat niet ziet zitten..
gewoon doen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:50 schreef nikky het volgende:
Wat een gezellige kamer..
Ik wou dat ik dat hier ook kon doen met zoveel "gewaagde" kleuren. Ik heb hier alleen helaas iemand die dat niet ziet zitten..
Dat zeg je speciaal omdat het gelly is heh?quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:56 schreef milagro het volgende:
z'n bek dicht kitten en een kwast in zijn hol, en dan alleen laten met Rob van Nico
welnee, ik mag Nikky gewoon graag en gun haar een kleurig en fleurig huisquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zeg je speciaal omdat het gelly is heh?.
deur open, deur dicht, je omdraaien en dan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH..quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:04 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een vreselijke kleuren, hoe kun je daarin thuiskomen?
Precies!! En de koffie prutelt om het half uur alsof het niets kost...quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:07 schreef milagro het volgende:
[..]
deur open, deur dicht, je omdraaien en dan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH..
en dan de nacht met je ogen wijd open en een hartslag van 150 doorbrengen tot de wekker de verlossing brengt, je mag weer naar je werk, rust, grijs, wit, beige...............
Hahahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:38 schreef Dulk het volgende:
Ik als onderhoudsmonteur heb al heel wat huizen van binnen verbouwd, maar dit is toch wel het meest afgrijselijke dat iemand zijn woning aan kan doen.
Wees even eerlijk tegen jezelf en zet die keuken, die muur en die vloer naast elkaar en durf dan NOG eens te zeggen dat je het mooi vindt.![]()
Voor een professioneel advies betreffende : schilder-, tegel-, stuc-, vloerwerken.
Kun je me altijd mailen op mikelcollee@hotmail.com
De tegelzetter/Stukadoor
Dat bed heb ikquote:Op donderdag 2 september 2004 13:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dit bed:
[afbeelding]
En ik zoek wel een huurder die dit ook leuk vind![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:20 schreef milagro het volgende:
fotoooooooooooooo!!
welke kleur, ik raad appelgroen
Ik moet ook een beetje op mn budget letten hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:37 schreef milagro het volgende:Wat een normale kleur, BABS
squeaksqueakquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:56 schreef speknek het volgende:
Kraakt dat bed trouwens? Dat is wel essentieel.
Een badkamer wordt niet als kamer gerekend, lampjequote:Op vrijdag 3 september 2004 09:59 schreef Little_Meanie het volgende:
een éénkamerappartement? wat is dat nou weer?
moet je je dan staan douchen in je woonkamer?
Gister getest; nope it doesn'tquote:Op vrijdag 3 september 2004 09:56 schreef speknek het volgende:
Kraakt dat bed trouwens? Dat is wel essentieel.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
lampje
3 dagen geleden in Den Haag, daar hebben ze hem in alle kleuren bij de MegaStores.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
[afbeelding]
Welk filiaal heb je die gehaald en is dat al lang geleden?
Die kleur roze is inderdaad erg gaaf. Ik wilde hem laten mengen bij de Gamma, maar kon niet slagen bij de reguliere Gamma-kleuren. Niet 'fel' genoeg, braaf, mat. Bij de Gamma heb je daarentegen ook een zooi Histor-kleuren die je kunt laten mengen, en daar zit hij wel tussen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef trueblue het volgende:
Vraagje: Van welk merk is die roze verf (en hoe heet de kleur)?
Ik zoek zo'n soort roze, maar kan maar niet slagen.
Ga ik daar eens kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die kleur roze is inderdaad erg gaaf. Ik wilde hem laten mengen bij de Gamma, maar kon niet slagen bij de reguliere Gamma-kleuren. Niet 'fel' genoeg, braaf, mat. Bij de Gamma heb je daarentegen ook een zooi Histor-kleuren die je kunt laten mengen, en daar zit hij wel tussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |