Speed en SCH en korfbalmietjes.... Leuke maanden worden ditquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:51 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij doet Lego het niet meer sinds die een korfbalmietje werd genoemd ... of zo iets .. weet nog wel dat 'ie er mee dreigde....
Owquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:51 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij doet Lego het niet meer sinds die een korfbalmietje werd genoemd ... of zo iets .. weet nog wel dat 'ie er mee dreigde....
Jij moet vaker op solli - eindelijk geen saaie doos meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:50 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
quote:He ik merk dat een tijdje niet geweest ben. Ben niet scherp en snel genoeg maar beter laat dan nooit....
Ikke Zlatan, wie ben jij dan wel niet, Konterman zeker
Lelijker hebben we ze niet gehadquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:56 schreef mitt het volgende:
wat is er zo bijzonder aan Speed?
Denk dat Legoland het drukker heeft met Lego en Korfbal dan met Fokken en Hoolslisten !!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ps, wat is er mis met de Hools list?? Loop nog verder achter dan toen met mij
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Hools list..... ik kijk sinds Harry dood is nooit meer achterom
Alleen kopieëren lukt nog maar met de quote tagsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Waarom kan je nog steeds niet quoten uit gesloten topics
Als dat zo is ga ik toch maar eens iets maken wat het simpelere maakt om de topics in te voeren...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Denk dat Legoland het drukker heeft met Lego en Korfbal dan met Fokken en Hoolslisten !!
Durf je dat wel SCH .. de Galgenwaard in?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
Hey mittje, ga je nog Liechtstentein aanmoedigen vrijdag? Ik wel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef SCH het volgende:
Hey mittje, ga je nog Liechtstentein aanmoedigen vrijdag? Ik wel
En waar is dat? Ik wil je zo graag een biertje aan biedenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef mitt het volgende:Bijna me eigen plaats als ik naar Utrecht ga..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:00 schreef mitt het volgende:
[..]Bijna me eigen plaats als ik naar Utrecht ga..
en Harrie dood? Harrie is gewoon weg omdat ik er niks meer aanvond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |