SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Doordat Arsenal min of meer een "B"team opsteldequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:15 schreef Spideyman het volgende:
Hoe hielden we ze de vorige keer eigenlijk op een gelijkspel?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:55 schreef Gunner het volgende:
Ik herinner me eigenlijk vooral de 0-4, met een supersnelle openingstreffer van Gilberto, 2 jaar geleden
Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan krijgenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt een walkover
Ik hou het op 3-0 of 4-1
De kans is klein dat PSV wint, maar die is wel aanwezig.quote:Op zondag 12 september 2004 00:59 schreef MaxPower het volgende:
Als ik PSV was, zou ik nu een B-team opstellen
Winnen doe je toch niet, en zo laat je jongens als Leandro en Farfan een beetje ervaring opdoen.
Dat zal niet lukken, daar is Arsenal te sterk voor.quote:Op zondag 12 september 2004 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie PSV nog wel 'stunten' tegen Arsenal. Als ze het net zo goed doen als Ajax toen dan word het nog leuk! Kom op PSV!
Net zo goed als ajaxquote:Op zondag 12 september 2004 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie PSV nog wel 'stunten' tegen Arsenal. Als ze het net zo goed doen als Ajax toen dan word het nog leuk! Kom op PSV!
Hij zal wel die return- en thuiswedstrijd van Ajax tegen Arsenal bedoelen van 2 jaar terug. Toen was Ajax gelijkwaardig aan Arsenalquote:Op zondag 12 september 2004 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Net zo goed als ajax![]()
wel iets beter hoop ik aangezien de amsterdammers niet continu op CL-niveau gespeeld hebben.
Twee keer het gelijkspel heeft hij het over.quote:Op zondag 12 september 2004 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Net zo goed als ajax![]()
wel iets beter hoop ik aangezien de amsterdammers niet continu op CL-niveau gespeeld hebben.
1-4quote:Op zondag 12 september 2004 12:28 schreef S-Two het volgende:
ik ben ook bang voor psv dat het een 'grote' uitslag gaat worden...
Hopelijk raken morgen Touré, Vieira, Henry en Bergkamp geblesseerdquote:Op zondag 12 september 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
Arsenal zal er wel minstens 3 maken, denk ik.
Reyes en Ljungberg schieten er dan nog wel een paar inquote:Op zondag 12 september 2004 16:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk raken morgen Touré, Vieira, Henry en Bergkamp geblesseerd![]()
en daar noem je gelijk de reden waarom Arsenal sterker is dan vorig jaar,we hebben itt vorig seizoen 4-6 mensen die een balletje er in kunnen leggen,we zijn in dat opzicht minder afhankelijk van Henryquote:Op zondag 12 september 2004 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Reyes en Ljungberg schieten er dan nog wel een paar in
ah, tnxquote:Op zondag 12 september 2004 16:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Twee keer het gelijkspel heeft hij het over.
tja, ik zag Arsenal laatst live op het voetbalkanaal en ik wist niet wat ik zag. snelheid, souplesse, kracht, intelligentie. een van de best voetballende ploegen die ik de afgelopen jaren heb gezien. wordt idd moeilijk voor PSV.quote:Maar Arsenal loopt zonder problemen over PSV heen denk ik.
Hopelijk onderschatten de Engelsen PSV ook op deze manier.quote:Op zondag 12 september 2004 17:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat P$V de 1e ploeg is waartegen Arsenal NIET de volle buit pakt, kortom, duidelijke zege voor Arsenal.
dus bij ajax-arsenal ga je voor een 1-1quote:Op zondag 12 september 2004 20:37 schreef VoreG het volgende:
Als Ajacied en Gunner hoop ik dat PSV gaat verliezen
Ik ben meer Ajacied dan Gunnerquote:Op zondag 12 september 2004 20:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus bij ajax-arsenal ga je voor een 1-1![]()
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:46 schreef ASSpirine het volgende:
En Arsenal onderschat ons
toen was het 12 tegen 10quote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terug
Best wel, na die door PSV gewonnen oefenwedstrijd van 7 jaar terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vind je het gek na die 0-4 van 2 jaar terug
je vergeet de overwinning van PSV op Arsenal in 1959quote:Op zondag 12 september 2004 23:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Best wel, na die door PSV gewonnen oefenwedstrijd van 7 jaar terugOf die 2-0 uit 1979
ik wou eiglijk een 2-2 uitslag plaatsenquote:Op zondag 12 september 2004 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat Arsenal met een groot verschil de wedstrijd gaan winnen. PSV gaat ze niet de ruimte geven die de Gunners in Engeland krijgen. Ik denk dat Arsenal een krappe overwinning boekt.
en zoals al eerder gezegd,we zijn gelukkig niet meer zo afhankelijk van Henry zoals afgelopen jaar.quote:Op zondag 12 september 2004 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Vooral Henry heeft veel ruimte nodig wil hij goed voetballen.
Zou wel lachen zijn als ie weer iemand uit het veld stuurt na het juichen voor een goalquote:Op maandag 13 september 2004 13:24 schreef zjroentje het volgende:
Messina is de arbiter morgenavond. Wie weet schud hij nog zo'n puike match als Wales - Noord-Ierland uit z'n mouw.![]()
Kut,we eindigen dan met 8quote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als ie weer iemand uit het veld stuurt na het juichen voor een goal
En van die ruimte valt best mee. Dat lijkt zo. En Pires is een meester in kleine ruimtes, dus dat probleem is al direct opgelost. Er zal denk ik vooral gevaar van Pires gaan komen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zoals al eerder gezegd,we zijn gelukkig niet meer zo afhankelijk van Henry zoals afgelopen jaar.
Reyes,Bergkamp en Ljungberg kunnen aardig in kleine ruimtes ballen
Ik wel in ieder geval...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:43 schreef Suijk het volgende:
Al zenuwachtig?
vogel speelt niet helaasquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval...
Van de ene kant denk ik dat we kansloos zijn, van de andere kant heb ik ook zo'n gevoel dat er wel eens een stuntje in zou kunnen zitten als Vogel zijn geniale breedtepass achterwege laat
Niet? In het ED stond dat ie er waarschijnlijk wel in zou staan en Sibon ook... VoH en John de Jong niet...quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vogel speelt niet helaas
Vogel in vermoedelijke opstelling PSVquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vogel speelt niet helaas
Is dat Arnol in je usericon?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Niet? In het ED stond dat ie er waarschijnlijk wel in zou staan en Sibon ook... VoH en John de Jong niet...
ajquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vogel in vermoedelijke opstelling PSV
Afgaande op de laatste training voor het duel krijgt Vogel de voorkeur boven de aanvallend ingestelde De Jong. De Zwitser heeft niet zo'n goede herinneringen aan Arsenal. Twee jaar geleden profiteerde Gilberto na 20,7 seconden van een blunder van de middenvelder van PSV. De treffer geldt nog steeds als snelste doelpunt ooit in de Champions League. DaMarcus Beasley en Ji-Sung Park zijn hersteld van hun blessures en zullen weer geposteerd worden op de flanken. De internationaal gelouterde Ooijer neemt de rechtsbackpositie over van Fehér.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Zoetebier; Ooijer, Alex, Bouma en Lee; Van Bommel, Vogel, Cocu; Park, Vennegoor of Hesselink en Beasley
![]()
Tegen Rode Ster en AZ speelde Vogel goed hoor, dus zo'n probleem is dat niet. En wat extra zekerheid inbrengen tegen Arsenal is zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aj
Ik denk dat ajax momenteel juist niet veel kan laten zien, daarvoor missen ze een paar belangrijke spelersquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Onderschatten aan de kant van Arsenal zal er wel niet bij zijn. Je tegenstander bestuderen en je daar op aanpassen is ook vast 1 van de sterke kanten van Arsenal. Ze zullen heus niet zomaar binnenstappen en het varkentje wel even wassen. Neemt niet weg dat Arsenal het makkelijk gaat krijgen. Persoonlijk vind ik alleen Ajax een club die Europees nog wat kan laten zien. Meeste andere ploegen kunnen beter het alleen op de NL competitie houden. (geen psv bash trouwens)
Ja, Arnol is cool hè...!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is dat Arnol in je usericon?
haha Arnol is de dorpsgek van Eindhoven!quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:10 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja, Arnol is cool hè...!!!!![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:11 schreef Suijk het volgende:
Arnol is de enige held van Eindhoven.
Arsenal zal zich denk ik niet meldenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:49 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk gaat Van Bommel vanavond laten zien waarom de topclubs zich moeten melden voor hem in de zomer van 2005
Maar echt reëel is het niet. Kijk je wel eens tv?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:58 schreef xFriendx het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen Ajax een club die Europees nog wat kan laten zien. Meeste andere ploegen kunnen beter het alleen op de NL competitie houden. (geen psv bash trouwens)
Ik ben inderdaad bang dat het Nederlands voetbal op clubniveau internationaal nooit meer wat kan laten zien.... Vroeger bleven spelers nog in Nederland, maar nu zijn ze steeds sneller op zoek naar het geld in het buitenland.. jammer.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar echt reëel is het niet. Kijk je wel eens tv?
De actie van Ryanair van deze week kwam net iets te laatquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zitten jullie niet in London?
Ach, geld zegt toch niks. Wie won vorig jaar de Champions League en het jaar daarvoor nog de UEFA Cup?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat het Nederlands voetbal op clubniveau internationaal nooit meer wat kan laten zien.... Vroeger bleven spelers nog in Nederland, maar nu zijn ze steeds sneller op zoek naar het geld in het buitenland.. jammer.
Ja, ik kijk wel eens tv ja, en geef toe dat we altijd dezelfde top 3 in Nederland hebben, waarvan Ajax de enige is die op internationaal niveau nog wel eens voor verrassingen kon zorgen. Ik had het met mijn opmerking ook niet over vorig jaar, of dit nieuwe seizoen, want zoals gezegd, het niveau in NL ligt gewoon te laag om op internationaal niveau nu iets geweldigs te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar echt reëel is het niet. Kijk je wel eens tv?
ja en?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
De actie van Ryanair van deze week kwam net iets te laat
neequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:45 schreef -loui het volgende:
(ook al ben ik voor Ajax, in de CL ben je voor de club uit NL toch?!).
Ik welquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nee
Ben jij niet in Londen DG?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja en?
Wel eens gehoord van combineren?
Met de ene heen en de andere terug?
Ben je voor 60 Eurootjes op en neer
Weinig geld en net 3,5 week vakantie gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk toch wel dat van Bommel beter is als Silva, of hoe heet die gast die naast Viera op het middenveld staat...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arsenal zal zich denk ik niet melden.
idd die verdediging van ajax is europese topquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Psv en Ajax hebben beide in kwaliteit ingeleverd dit jaar, beide ploegen gaan de 1e ronde niet overleven. Psv geef ik nog de meeste kansen.
Overigens schat ik Sonck hoger in dan Vennegoor of Sibon. En ik vind dat Ajax op elke linie wel een betere speler heeft staan... Maar ik basseer mijn feit dat psv makkelijker doorgaat omdat ze een stuk makkelijkere poule hebben dan Ajax.
Ze zouden bijna Addo van ons proberen te hurenquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd die verdediging van ajax is europese top![]()
wist je dat er nog meer clubs in engeland zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arsenal zal zich denk ik niet melden.
Nee?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wist je dat er nog meer clubs in engeland zijn![]()
Dat gaat dus ook helemaal nergens over, wat FC Porto kan moet een Nederlandse club ook kunnen. En om nou te zeggen dat ajax wel voor verrassingen kan zorgen omdat ze 1x voorbij de 1e ronde zijn gekomen in de afgelopen 5 jaar is natuurlijk niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel eens tv ja, en geef toe dat we altijd dezelfde top 3 in Nederland hebben, waarvan Ajax de enige is die op internationaal niveau nog wel eens voor verrassingen kon zorgen. Ik had het met mijn opmerking ook niet over vorig jaar, of dit nieuwe seizoen, want zoals gezegd, het niveau in NL ligt gewoon te laag om op internationaal niveau nu iets geweldigs te kunnen presteren.
Mwaah ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat gaat dus ook helemaal nergens over, wat FC Porto kan moet een Nederlandse club ook kunnen.
Als je kijkt naar het huidige spelersmateriaal geef ik je gelijk. Ik doelde dan ook eigenlijk meer op de begroting van FC Porto en het feit dat de club uit een kleine competitie komt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mwaah ben ik niet helemaal met je eens.
Porto heeft ook lang aan een team gebouwd en had een aantal (dus niet 1) dragende spelers in de selectie.
Ze wonnen in 2002-2003 de UEFA-Cup en het jaar daarop de CL.
Dit zie ik toch met de beste bedoeling geen Nederlandse club doen.
Volgens mij ligt de begroting van Porto ook nog wel een stukje hoger dan van de Top3 in Nederland. (weet het niet zeker hoor maar dat denk ik)quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige spelersmateriaal geef ik je gelijk. Ik doelde dan ook eigenlijk meer op de begroting van FC Porto en het feit dat de club uit een kleine competitie komt.
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de begroting van Porto ook nog wel een stukje hoger dan van de Top3 in Nederland. (weet het niet zeker hoor maar dat denk ik)
Als ik reeel ben acht een Nederlandse club niet (meer) in staat om nog ooit de CL te winnen.
Uefa-Cup wel natuurlijk (zie feyenoord 2 jaar terug)
School is belangrijker atm...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dat wist ik dus niet. (had ik ook niet verwacht)quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...
Nope,PSV is mij te minquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben jij niet in Londen DG?
Volgens mij 35 miljoen. Basiselftal had ze nog geen 6 miljoen gekost.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De begroting van Porto was vorig seizoen ¤ 25 miljoen: de helft van PSV dus...
Zoals Bobby afgelopen zaterdag speelde is het geen gemisquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Als Arsenal echt gas geeft wordt het eenvoudigweg 5-0. Zo liggen de zaken tegenwoordig.
Gunstig voor PSV is mogelijk dat Pires niet in de basis start vermoedelijk, maar ja, dan valt hij later getergd in...
Precies!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar toch... Arsenal kijk je toch altijd een beetje voor Pires, althans ik dan.
Deze wedstrijd is niet van het grootste belang. Deze wordt met grote cijfers verloren. De 4 wedstrijden daarna moeten genoeg zijn om 10 punten te halen. Uitgaan van punten tegen Arsenal is totaal niet realistischquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
*wenst zijn ehv'se vriendjes succes... Dat de nederlaag maar niet te groot mag worden...
Welke liefhebber heeft het nou nog over sierlijke middenvelders van arsenal als ze tegen het immer sierlijk spelende PSV spelenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar toch... Arsenal kijk je toch altijd een beetje voor Pires, althans ik dan.
misschien ook wel nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet van het grootste belang. Deze wordt met grote cijfers verloren. De 4 wedstrijden daarna moeten genoeg zijn om 10 punten te halen. Uitgaan van punten tegen Arsenal is totaal niet realistisch
Niemand, daarom hebben ze ook niet verlorenquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien ook wel niet![]()
wie dacht dat ajax zondag met een 3-0 voorsprong nog zou verliezen
was ook een typefoutjequote:Op dinsdag 14 september 2004 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niemand, daarom hebben ze ook niet verloren![]()
Dat dacht ik eigenlijk al. Ik probeerde je er eigenlijk alleen maar op te wijzen, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was ook een typefoutje![]()
Voor Juventus?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:20 schreef Radegast het volgende:
6-1
![]()
Nee. Arsenal.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor Juventus?
Ja, Vogel in de basis!quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:47 schreef cultheld het volgende:
Zijn de opstellingen al bekend ???
uit m'n hoofd:quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:47 schreef cultheld het volgende:
Zijn de opstellingen al bekend ???
knettergekquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Sibon in de spits, en VoH op de bank
Hup BERGKAMP![]()
idd het grasmat
Ja geweldig niet?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:17 schreef VoreG het volgende:
Sibon in de spits?
6-0 Arsenal.
Volgens mij levert Alex in de spits zelfs meer rendement opquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:20 schreef pascalheister het volgende:
Sibon in de spits, dat wordt een zware dobber voor Arsenal
Of zo nu met SIbon of met VoH spelen ik denk niet dat Arsenal daardoor meer doelpunten zal scoren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:17 schreef VoreG het volgende:
Sibon in de spits?
6-0 Arsenal.
bron?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Sibon in de spits, en VoH op de bank
We zullen zienquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of zo nu met SIbon of met VoH spelen ik denk niet dat Arsenal daardoor meer doelpunten zal scoren.
Maar jullie doen er wel een beetje lacherig over. Kan terecht zijn, maar wie weet werkt het prima vanavond.
net bij studio sportquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bron?
vreemde beslissing..quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net bij studio sport![]()
uuhhm ja Studio Sport inderdaad, Jack van Gelder live vanuit het mooie Arsenal stadion.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bron?
Sibon heeft veel ervaring in Engeland, zo gek vind ik de keuze nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
vreemde beslissing..
Het zal lastig worden vanavond!!
Was ook geen verwijt, maar ik bedoel Londonquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Weinig geld en net 3,5 week vakantie gehad.
Was er graag bijgeweest maar het zit er helaas niet in en ben er 2 jaar terug ook al geweest.
Vind Highbury niks speciaals eigenlijk.
Tis hopen op de 2e ronde want Trondheim en Athene zit er dit jaar ook niet in helaas
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kijk Arsenal omdat het Arsenal is en niet omdat Henry,Bergkamp of Pires speelt,simpel.
WTFquote:Ik kan net zo genieten van een 5-1 overwinning van het 2e elftal afgelopen jaar in de Mickey Mouse Cup thuis tegen de Wolves als van een overwinnig op manyoo
Hoe vaak zal vd Vaart uitblinken in balverlies; Na elk contact met Zambrotta?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Hoe vaak zal Cole over Park heen gaan?
Laten we hopen dat Park zijn dag heeft en Cole helemaal doldraait. Laten we het hopen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
hoop is niet genoegquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:51 schreef Nyluzzz het volgende:
Laten we hopen dat Park zijn dag heeft en Cole helemaal doldraait. Laten we het hopen...
Oh ja jullie hebben in Hendrik Ido Ambacht nog een schillenboer met paard en wagen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nyluzz, hopen doen de paarden op straat.
niet zo vaak als SCHquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo vaak als SCH
Wil je weer een beurt Pascal? Cryptonicht van mequote:Op dinsdag 14 september 2004 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niet zo vaak als SCH
het is wachten op bergkampquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Johan
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je weer een beurt Pascal? Cryptonicht van me![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is wachten op bergkamp![]()
Er zijn teveel briljante momenten.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Bergkamp
Waarom is zijn geweldige goal tegen Newcastle niet langs geweest!
als je al die goals moet uitzenden mis je de hele wedstrijdquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:04 schreef VoreG het volgende:
Bergkamp
Waarom is zijn geweldige goal tegen Newcastle niet langs geweest!
Dan is het goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Vanavond maakt ie de verbeterde versie.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef cultheld het volgende:
Vanavond blesseert Bergkamp zich
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef cultheld het volgende:
D8 het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:09 schreef cultheld het volgende:
Gaaf even bekijken, tnxquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:13 schreef xJapser het volgende:
Voor de liefhebber:
http://212.238.247.62/Bergkamp1.wmv
http://212.238.247.62/Bergkamp2.mpeg
http://212.238.247.62/Bergkamp3.mpeg
Die derde is de goal tegen Newcastle
Voor degene die ze nog niet hebben.
nee psv maakt inderdaad een kans...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:32 schreef Haspel33 het volgende:
Wat is dit nou voor belachelijk gedoe over die overgewaarde Deco. Vanavond is het Arsenal - PSV. Laat beelden zien van van Bommel ofzo.
En dat underdog-gezeik vooraf, alsof niemand erin gelooft. Wat een helden.
Mietige instelling als je zegt van niet...quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
nee psv maakt inderdaad een kans...
yup,schitterend om te zien hoor afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
WTF
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:35 schreef FrankyMcG het volgende:
DG ben je al een beetje zenuwachtig?
'Zit er gras tussen z'n noppen, het zijn van die kleine dingen.'quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef popolon het volgende:
Zit te wachten op de eerst duivelse uitspraak van Ten Napelt.
Ik hoorde het ook, geloof ikquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef VoreG het volgende:
Hoorde ik nou Joden? Dan ben je toch ook ongelooflijk zielig, als je over Ajax gaat zingen tijdens een CL wedstrijd.....
Zoden zoden het zijn de graszoden zongen ze.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef VoreG het volgende:
Hoorde ik nou Joden? Dan ben je toch ook ongelooflijk zielig, als je over Ajax gaat zingen tijdens een CL wedstrijd.....
Ik weet nou niet of je serieus bentquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoden zoden het zijn de graszoden zongen ze.
Mocht het zo zijn, dan zal het wel vanwege het gejank van ajax zijn de laatste paar dagen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef VoreG het volgende:
"Ik zit even om me heen te kijken, en volgens mij is Cole de enige Engelsman in het veld."quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef popolon het volgende:
Zit te wachten op de eerst duivelse uitspraak van Ten Napelt.
Nee hoor, dat wordt wel vaker gezongen bij wedstrijden waar Ajax niks mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, dan zal het wel vanwege het gejank van ajax zijn de laatste paar dagen...
Daarom zijn we ook zo groot.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt wel vaker gezongen bij wedstrijden waar Ajax niks mee te maken heeft.
Doen ze bij wel meer wedstrijden, dus heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, dan zal het wel vanwege het gejank van ajax zijn de laatste paar dagen...
Maar da's logisch.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo groot.
Ik praat niets goed nu, en keur ook niets af, maar het blijkt aan de reacties hier wel dat het Joden zingen in het buitenland ook zin/effect heeft........................quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt wel vaker gezongen bij wedstrijden waar Ajax niks mee te maken heeft.
Wat voor zin dan? Het komt op mij een beetje zielig en jaloers over.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik praat niets goed nu, en keur ook niets af, maar het blijkt aan de reacties hier wel dat het Joden zingen in het buitenland ook zin/effect heeft........................
Blijkbaar maakt die joodse arrogantie veel los dan...quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doen ze bij wel meer wedstrijden, dus heeft er niks mee te maken.
Eerst een vraag waar het vetgedrukte op slaat.......quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat voor zin dan? Het komt op mij een beetje zielig en jaloers over.
Maar daar zal jij wel weer een andere verklaring voor hebben.
Zijn ze nog niet begonnen dan ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:17 schreef Nyluzzz het volgende:
Beetje offtopic, maar waarom wordt Celtic - Barca de hele tijd uitgesteld?
Was meer algemeen bedoeld en niet voor jou. Het is 'in' om te bashen op alles wat maar enigszins met Ajax te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Eerst een vraag waar het vetgedrukte op slaat.......
Ze willen hun hekel aan Ajax duidelijk maken en dat blijkt te lukken op deze manier, iedereen hoort het en Ajacieden praten erover....
Heerlijk die relativerende humor.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:20 schreef BVO het volgende:
Laat Bergkamp 'ns ff zn been breken.
Ze zijn pas om kwart over 9 begonnen. Omdat nog niet alle suppoters op tijd binnen waren lees ik net op teletekst.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet begonnen dan ?
Ok prima, vandaar dat ik ook in mijn eerste post alleen maar constateerde zonder verder een mening erover te geven. Saai vind ik het eigenlijk niet eens, niet veel kansen das waar, maar t verbaast me eigenlijk hoe weinig PSV fout doet achterin.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was meer algemeen bedoeld en niet voor jou. Het is 'in' om te bashen op alles wat maar enigszins met Ajax te maken heeft.
Die hekel die merken we overigens sowieso wel, ik vind het gewoon stom overkomen.
Maar ontopic.
Saaie wedstrijd.
Je bent Arsenal supporter?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:23 schreef VoreG het volgende:
Pires 1-0
Buitenspel
Arsenal-supporterquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je bent Arsenal supporter?
Of gewoon anti-psv?
Ahh ok feli danquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arsenal-supporter
Bedanktquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ahh ok feli dan
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:27 schreef popolon het volgende:
Alex hield 'm eerst nog 2 keer hoog, knappe goal.
JE wilt toch niet zeggen dat het Zoetebier zijn fout was he?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:27 schreef okee6 het volgende:
En verdiend 1-0. Wat een keeper ook in die goal
Tong, VoreG en ikke iig welquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:27 schreef Noca het volgende:
Allemaal Arsenal supporters hier?
Bij jou leek me dat al duidelijkquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tong, VoreG en ikke iig wel
Jij zeker ja.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
En DutchGooner maar die heb ik nog niet gezien
Beetje Henry, beetje Zoetebier en een beetje boel Alex. Maar Zoetebier zelf geeft de verdediging nou niet echt vertrouwen. Zie maar eens hoe ie bij die goal naar de bal gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
JE wilt toch niet zeggen dat het Zoetebier zijn fout was he?
En dit leek me eerder lompheid van Alex, ipv een ongelukkig moment.
M2., ik heb niet voor niets Henry in mijn spelersstal.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Supporter is een groot woord. Ik vind Arsenal wel de mooiste engelse club.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
die zal waarschijnlijk in het stadion zitten of zijn PC is stuk als je hem niet zietquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als ruimdenkend Ajacied ben ik vanavond voor PSV.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:27 schreef Noca het volgende:
Allemaal Arsenal supporters hier?
Sorry hoor, maar dit kan ik totaal niet op zoetebier schuiven (ook niet een heel klein beetje).quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beetje Henry, beetje Zoetebier en een beetje boel Alex. Maar Zoetebier zelf geeft de verdediging nou niet echt vertrouwen. Zie maar eens hoe ie bij die goal naar de bal gaat.
Maar bovenal toch Nederlander? Of telt dat niet mee?quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Supporter is een groot woord. Ik vind Arsenal wel de mooiste engelse club.
Ik ook, maar ik ben wel voor PSV vanavondquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Supporter is een groot woord. Ik vind Arsenal wel de mooiste engelse club.
hij zit iig niet in het stadionquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
die zal waarschijnlijk in het stadion zitten of zijn PC is stuk als je hem niet ziet
Die zit met Engels commentaar te kijken, dus die is neit voor de buis weg te slaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
die zal waarschijnlijk in het stadion zitten of zijn PC is stuk als je hem niet ziet
jawel maar ik ben realistisch. Dit wint PSV NOOIT! Dus lekker juichen voor een mooie pot 5-0 is leukquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar bovenal toch Nederlander? Of telt dat niet mee?
DG zit thuis voor de tvquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Realistisch? Het is toch voetbal? Wie had verwacht dat ADO nog gelijk zal spelen na de 0-3 zondag.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
jawel maar ik ben realistisch. Dit wint PSV NOOIT! Dus lekker juichen voor een mooie pot 5-0 is leuk
altijd nog beter dan die van de Graafschapquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:29 schreef xJapser het volgende:
Wat verbleekt PSV bij zo'n topclub als Arsenal. T lijken echt allemaal middelmatige voetballers die er nu rondlopen: Sibon, Vogel, Lee, Da Beasly en nog wel meer.
En bijna 2-0...oppassen dat je niet vernederd wordt straks
hahaha ja, die hebben maar 3 voetballers en voor de rest zijn het schoppersquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
altijd nog beter dan die van de Graafschap![]()
Kom op man PSV heeft nog geen 1 fatsoenlijk schot op doel gelost. Je hoeft je niet te schamen Arsenal is gewoon TOP op dit moment. Ze hebben niet voor niks die reeks neergezet. PSV wint Never NOOIT NIET van dit Arsenal of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren en dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Realistisch? Het is toch voetbal? Wie had verwacht dat ADO nog gelijk zal spelen na de 0-3 zondag.
Nou laat Park er maar in en houdt Vonlanthen maar op de bank.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef cultheld het volgende:
Sibon voor Vonlanthen wisselen en Farfan voor Park, alles of niets.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom op man PSV heeft nog geen 1 fatsoenlijk schot op doel gelost. Je hoeft je niet te schamen Arsenal is gewoon TOP op dit moment. Ze hebben niet voor niks die reeks neergezet. PSV wint Never NOOIT NIET van dit Arsenal of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV wint Never NOOIT NIET van dit Arsenal of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
je maakt jezelf steeds lachwekkenderquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
jawel maar ik ben realistisch.
De enige winst voor PSV is de ervaring die de jongens opdoen in deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt.
Heel simpel, realistisch te zien heb je weinig te verliezen in deze wedstrijd. Gewoon doorgaan op dezelfde manier en een kleine nederlaag slikken en de volgende vier wedstrijden punten pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |