Of Zlatan voor Juvequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zie je dalijk sonck hattrick maken tegen Juve![]()
quote dan niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg dan niks.
Voor een topaankoop hebben ze nog een uurtjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:47 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hmm als dat waar is zie ik nog kans voor Ajax.
Ajax wist dit trouwens 's middags al, logisch dus dat er geen enkel nieuws er naar buiten kwam over kone en yannis.
Ajax moet nu eerst rustig nadenken wat ze willen. Of de topaankoop of toch Kone en pas na dec in kunnen zetten.
van Koentje blijven jullie af!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef mat_herben het volgende:
na 31 augustus, mag je toch 2 binnenlandse aankopen doen?
Daar heb je idd gelijk in...ben er niet blij meequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan voor 16 miljoen weg, het is zeker geen hoofdprijs, maar er zou mee te leven kunnen zijn, mits er een fatsoenlijke opvolger gehaald zou worden, maar dat is dus niet gelukt. Kone kwam niet door de medische keuring heen en nu ben je dus genaaid. In het bedrijfsleven zou hier sprake zijn van fors mismanagment en de verantwoordelijken zouden er zonder pardon uitgeschopt worden.
Dit is een topclub onwaardig en het bestuur moet zich natuurlijk diep schamen. De CL gaat lollig worden met Sonck en Anastasiou als spitsen tegen redelijk geroutineerde verdedigingen ewn de HCE wordt nu met drie handen in één neusgat gewonnen door Feyenoord
Als ajacied zijnde zou ik er op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van worden
he he hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
van Koentje blijven jullie af!
Dat vadertje Staat ook wat miljoenen mag bijschrijven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:48 schreef PyTh het volgende:
wat houdt dat 16 miljoen BRUTO eigenlijk in?????
Waarom zeggen ze dat de transfer definitief van de baan is dan ????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Ja.
Morgen om 12.30 sluiting CL-lijst.
In principe is er dus nog niks aan de hand.
Inderdaad, wazige boel dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:52 schreef mat_herben het volgende:
na 31 augustus, mag je toch 2 binnenlandse aankopen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |