We kunnen helemaal niks meer kopen. gvd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef Nashje het volgende:
Nu kunnen we wel Maxi Lopez kopen. En we gooien Sangoy in de spits.
Kut dit trouwens.
Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef mat_herben het volgende:
boeie...
Ja dit wordt een psv jaartje..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Gaat btw een leuke CL worden.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het niet zo dat je nog wel spelers uit Nederland kan aantrekken nu de termijn verstreken is, maar dat die niet in Europa mogen spelen?
Maar 16 miljoen? Dat is in de voetbalwereld van nu toch een behoorlijk bedrag hoor. En het is nu ook weer niet zo dat 'ie er 40 in heeft gelegd afgelopen seizoen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
en maar 16 miljoen
Volgens mij wel. Niet dat het mij vee uitmaakt, want ik vind de CL 100.000x zo belangrijk als de competitie (die winnen we sowieso wel).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het niet zo dat je nog wel spelers uit Nederland kan aantrekken nu de termijn verstreken is, maar dat die niet in Europa mogen spelen?
Alleen heb je er nu niks meer aan. Hij kan immers niet meer in de CL spelen. Dan maar op zoek naar een super vervanger, en die in de winterstop aantrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Klopt.
Hmm als dat waar is zie ik nog kans voor Ajax.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:28 schreef Spideyman het volgende:
Waarom zou Koné niet kunnen komen? Tranfers binnen Nederland kennen namelijk geen grensdatum. En zover ik weet is de sluiting van de inschrijvingstermijn van de CL pas morgenmiddag, dus die extra medische onderzoeken kunnen desnoods vannacht gedaan worden toch?
Zlatan weg en Koné komt niet, zo dom kunnen ze toch niet zijn?
Zie je dalijk sonck hattrick maken tegen Juvequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax dus met Sonck en Jannes de Championsleague in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |