Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachtenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niks, want het is al lang en breed rond.
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachten) weer in een team te komen.....
Ja hè hè, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.
Dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.
Hij kan moeilijk zeggen dat ie blij is, dan kan ie over 2 weken beter op de bank blijven zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:12 schreef JaWi het volgende:
Raffie toch, raffie toch
'Ja, natuurlijk is het jammer dat hij weg gaat'
Reageer dan nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
ach man hij mag weg...hij scoort veels te weinig. En ik vind het goed dat ze met dat gedoe voor vDv hebben gekozen aangezien hij toch een hoop krediet krijgt van mij. 4 Jaar op een zeer hoog niveau gespeeld en dan speelt ie ff (een jaar is wel lang) onder zijn niveau adn moet ie weer weg zeg...
Man uit eigen jeugd
Grootste kwaliteiten
Kan wedstrijd beslissen
En zlatan scoort ook ff een keer een mooie goal tegen nac en dan is ie opeens weer de man terwijl ie 3 jaar amper gepresteerd heeft.
PS: wat zou ik Shota toch graag terugwillen![]()
Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koné is al helemaal rond?
quote:Vertrek K0ne!
HaajJ PeePsz,, Tis skkr allemaal jmmer da K0ne weggaat,, mja tis oowk wel weer coowl da Anastaciou verhuurd w0rd aan r0wda,, hij maakt makkeluker g0awle als K0ne,, o0wk s t mah voor eve,, mah als hij ons de g0ale kan geve,, -xXx- n R0daFan 4`t leve!
..||..R0daGuwl..||..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekst
Maar het zou natuurlijk kunnen
Stukje van rodajc.nl > prikbord:
[..]![]()
.
Ik geef aan dat zlatan in 3 jaar tijd te weinig heeft laten zien voor mij (vooral doelpunten). Dat ie af en toe een prachtige goal maakt is leuk maar als ie er 30 intikkers inschiet is het toch heel wat beter. VdV moet niet weg maar er werd gesuggereerd dat Zlatan ook weg ging vanwege de ruzie met VdV en als zlatan niet wegging VdV weer boos zou zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Heeft Zlatan geen grootse kwaliteiten, kan Zlatan geen wedstrijden beslissen?
Wie zegt überhaupt dat vdv weg moet?
Ja maar er staat nog niks op de Roda site en op de Ajax site, dus ik denk dat dit samenhangt met Zlatan. (weet het wel zeker).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:34 schreef tha_dark het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |