abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21666987
Zal hij er al zijn?
Zullen de bankgaranties er zijn?
Zal ajax de deal door laten gaten zonder bankgaranties?

Stay tuned...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_21666995

*aftelt
slettebak [@] gmail.com
pi_21667025
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:52 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Niks, want het is al lang en breed rond.
Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachten ) weer in een team te komen.....
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:59:04 #104
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21667043
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:58 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Mjah, bedoel gewoon deze hele dag, dan is het rond, dan weer niet, moet je om 15:00 nog ff snel naar Turijn vliegen voor een medische keuring terwijl je niet zeker weet of je überhaupt bij Juve gaat spelen....de irritatie om bij dat "rotjoch" (let op: zlatan's gedachten ) weer in een team te komen.....
Waarschijnlijk was hij vanochtend al in Turijn.
The Most Incredible, Baby
pi_21667055
7 uur, ben benieuwd.
pi_21667067
Hij trainde in ieder geval niet mee met deze ochtend.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21667069
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ja hè hè, je begrijpt wat ik bedoel
pi_21667070
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:59 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_21667090
Tijd tikt verder, Zlatan blijft?
De tijd tikt verder, en de kans dat Zlatan Ibrahimovic bij Ajax blijft wordt steeds groter. De Zweed had voor 19.00 bij het Bondsbureau van de Italiaanse voetbalbond aangemeld moeten zijn, en het is voorlopig (nog) onduidelijk of dat gehaald is.

-Later Meer-

Ajax Netwerk, maar niks nieuws.

En nu moet ik net weg om te trainen
pi_21667127
spannunnnd, ik hoop nu echt niet dattie blijft
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:09:09 #111
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_21667264
Studio Sport meldt dat Zlatan Ibrahimovic naar Juventus gaat, maar dat het nog kan afketsen op de bankgaranties, die de Italianen mogelijk niet op tijd rond krijgen. Weinig nieuws onder de zon dus.
(ajax netwerk)
pi_21667302
Wachten op einde Sportjournaal. En anders in de loop van de avond.
slettebak [@] gmail.com
pi_21667346
Raffie toch, raffie toch

'Ja, natuurlijk is het jammer dat hij weg gaat'
slettebak [@] gmail.com
pi_21667386
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:12 schreef JaWi het volgende:
Raffie toch, raffie toch

'Ja, natuurlijk is het jammer dat hij weg gaat'
Hij kan moeilijk zeggen dat ie blij is, dan kan ie over 2 weken beter op de bank blijven zitten

Maar vooralsnog nog steeds geen bevestiging...
pi_21667451
ach man hij mag weg...hij scoort veels te weinig. En ik vind het goed dat ze met dat gedoe voor vDv hebben gekozen aangezien hij toch een hoop krediet krijgt van mij. 4 Jaar op een zeer hoog niveau gespeeld en dan speelt ie ff (een jaar is wel lang) onder zijn niveau adn moet ie weer weg zeg...

Man uit eigen jeugd
Grootste kwaliteiten
Kan wedstrijd beslissen
En zlatan scoort ook ff een keer een mooie goal tegen nac en dan is ie opeens weer de man terwijl ie 3 jaar amper gepresteerd heeft.

PS: wat zou ik Shota toch graag terugwillen
pi_21667488
Geen bevestiging bij studio sport...
* Me_Wesley teletekst weer aanzet
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_21667508
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:17 schreef De_Ananas het volgende:
ach man hij mag weg...hij scoort veels te weinig. En ik vind het goed dat ze met dat gedoe voor vDv hebben gekozen aangezien hij toch een hoop krediet krijgt van mij. 4 Jaar op een zeer hoog niveau gespeeld en dan speelt ie ff (een jaar is wel lang) onder zijn niveau adn moet ie weer weg zeg...

Man uit eigen jeugd
Grootste kwaliteiten
Kan wedstrijd beslissen
En zlatan scoort ook ff een keer een mooie goal tegen nac en dan is ie opeens weer de man terwijl ie 3 jaar amper gepresteerd heeft.

PS: wat zou ik Shota toch graag terugwillen
Reageer dan niet .

Heeft Zlatan geen grootse kwaliteiten, kan Zlatan geen wedstrijden beslissen?
Wie zegt überhaupt dat vdv weg moet ?
slettebak [@] gmail.com
pi_21667515
Koné is al helemaal rond?
-
pi_21667583
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koné is al helemaal rond?
Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekst

Maar het zou natuurlijk kunnen

Stukje van rodajc.nl > prikbord:
quote:
Vertrek K0ne!
HaajJ PeePsz,, Tis skkr allemaal jmmer da K0ne weggaat,, mja tis oowk wel weer coowl da Anastaciou verhuurd w0rd aan r0wda,, hij maakt makkeluker g0awle als K0ne,, o0wk s t mah voor eve,, mah als hij ons de g0ale kan geve,, -xXx- n R0daFan 4`t leve!
..||..R0daGuwl..||..
.
slettebak [@] gmail.com
pi_21667655
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:21 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nog niet volgens rodajc.nl / ajax.nl / studio sport / at5 of teletekst

Maar het zou natuurlijk kunnen

Stukje van rodajc.nl > prikbord:
[..]

.

och.. limburg he
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:28:34 #121
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21667809
Zulke mensen moeten ze preventief ruimen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21667832
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef JaWi het volgende:

[..]

Reageer dan niet .

Heeft Zlatan geen grootse kwaliteiten, kan Zlatan geen wedstrijden beslissen?
Wie zegt überhaupt dat vdv weg moet ?
Ik geef aan dat zlatan in 3 jaar tijd te weinig heeft laten zien voor mij (vooral doelpunten). Dat ie af en toe een prachtige goal maakt is leuk maar als ie er 30 intikkers inschiet is het toch heel wat beter. VdV moet niet weg maar er werd gesuggereerd dat Zlatan ook weg ging vanwege de ruzie met VdV en als zlatan niet wegging VdV weer boos zou zijn.
pi_21668003
'Arouna Koné grootste transfer in Nederland'

31/8/2004 13:09

Roda JC heeft met pijn in het hart afscheid genomen van Arouna Koné. De Limburgse club kon het bod van Ajax niet weigeren. 'Het is de grootste transfer in Nederland', aldus Nol Hendriks.

Koné moet bij Ajax de vervanger worden van Zlatan Ibrahimovic, die op het punt staat te vertrekken naar Juventus. 'Blij met het bedrag dat we krijgen, maar niet blij dat we zo'n klasbak al na één jaar kwijtraken', zei Nol Hendriks tegen de Limburgse zender L 1. Volgens het bestuurslid technische zaken kon Roda JC simpelweg geen nee zeggen tegen het miljoenenbod van Ajax.

'Het is niet tegen te houden. Het is de grootste transfer in Nederland, dus naar een Nederlandse club toe', verklaarde Hendriks die spreekt van meerdere miljoenen voor Koné. Roda JC haalde de aanvaller uit Ivoorkust een jaar geleden weg bij Lierse SK

Hoewel Yannis Anastasiou als onderdeel van de transfer van Ajax op huurbasis terugkeert wil Roda JC nog een aanvaller toevoegen aan de selectie. Het is sowieso een verzwakking, stelt Hendriks. 'Een Koné krijg maar een keer in je leven. Koné is niet te vervangen.'

Bron:
http://www.vi.nl
Koning.
pi_21668241
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 19:34 schreef tha_dark het volgende:
-knip-
Ja maar er staat nog niks op de Roda site en op de Ajax site, dus ik denk dat dit samenhangt met Zlatan. (weet het wel zeker).
pi_21668268
Ik ben benieuwd wat Kone gaat brengen heeft wel aardige dingen laten zien bij Roda, maarja Ajax is altijd nog een niveau hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')