dat geld is al binnen hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:05 schreef sol1tair het volgende:
Voor Chivu was er toch ook een bankgarantie? En naar nu blijkt is nog steeds niet al het geld binnen. Dan vervolgens Zlatan ook nog eens voor een habbekrats verkopen, dat had volgend jaar ook nog wel gekund. Wat een gepruts.
Nederlander enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:08 schreef Dizzee het volgende:
[..]
![]()
zeker, zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef Nashje het volgende:
Is het nou al zeker dan?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:10 schreef The_Hives het volgende:
dat geld is al binnen hoor
quote:De voorzichtigheid van Ajax is ingegeven door de slechte ervaringen een jaar geleden. De transfer van Cristian Chivu naar AS Roma dreigde te mislukken, omdat de Romeinse club niet over de brug kon komen. Ajax wacht nog steeds op een deel van de afkoopsom. Juventus geldt echter als een betrouwbare club.
Bron: vi.nl
Op VI (geloof ik) zeiden ze dat er nog steeds gewacht wordt op een deel van de afkoopsom van Chivu.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nederlander enzo
Bron?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:18 schreef Dizzee het volgende:
yep..is rond
nos teletekst 665quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:23 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Bron?
datzelfde stukje stond vanmiddag al op de FPquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:27 schreef Dizzee het volgende:
[..]
nos teletekst 665
en rtl meld het ook.
voor 19 miljoen.
ow dat heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef mat_herben het volgende:
[..]
datzelfde stukje stond vanmiddag al op de FP
Niks, want het is al lang en breed rond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Lijkt me mooi eens te weten wat er nu door Zlatan's hoofd heenspookt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |