Laat het duidelijk zijn dat ik het absoluut geen extreme eisen vind. Maar het kan zomaar gebeuren dat dit soort zaken in de media worden afgeschilderd als extreem. Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:38 schreef Suijk het volgende:
Extreme eisen? Gewoon betalings zekerheid. Als ik in de supermarkt een pak melk wil kopen en dan zeg: ja, nee, ik betaal je nu 10%, als het me bevalt nog eens 30% en de rest in termijnen over 2 jaar, dan gaan die daar ook niet mee akkoord.
Die interesse van Juve zal wel blijven, volgend jaar een nieuwe kans.
Ik geloof niet dat Kone komt als Zlatan toch blijft maar ik hoop het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat Roda fans het niet erg zullen waarderen als wij nu Kone kopen maar Zlatan blijkt toch te blijven.
We hoeven ook geen vrienden te worden met de Roda aanhang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:01 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat Roda fans het niet erg zullen waarderen als wij nu Kone kopen maar Zlatan blijkt toch te blijven.
Nou vind ik ook wel..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:58 schreef twi het volgende:
Finidi was ook al 37 toen 'ie bij Ajax kwam spelenFinidi was een pur sang buitenspeler, dus dat is nooit te vergelijken. Ik vind om eerlijk te zijn Kone (nog) niet echt een type speler die bij Ajax psat
Maar dat ben ik.
Even keuren kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:28 schreef superjoden het volgende:
hou nou gewoon voet bij stuk !!
heb gewoon zo'n voorgevoel dat hij gaat. Ik heb er geen problemen mee dat spelers gaan(soms wel eens jammer) maar Ajax zal zich weer het kaas van het brood laten eten en zal denk ik genoegen nemen dat er nu een deel betaald zal gaan worden zonder dat er bankgaranties overlegt kunnen worden. Over een aantal weken/maanden zullen we dan weer moeten aanhoren dat Juventus in dit geval het geld niet heeft om aan de betalingen te voldoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:32 schreef Bayer het volgende:
[..]
Even keuren kan toch geen kwaad?
Komt het niet rond dan ligt hij om 00:00 uur weer in zijn eigen mandje.
Bullshit,als ze voor die pipo een aardig bedrag kunnen vangen is ie ook wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt dat ze voor Raffie hebben gekozen.
Ja hehe eigen volk eerstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt dat ze voor Raffie hebben gekozen.
Als de gewenste garantie niet om 19:00 uur verstrekt is door Juve, gaat het feest gewoon niet door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef superjoden het volgende:
heb gewoon zo'n voorgevoel dat hij gaat. Ik heb er geen problemen mee dat spelers gaan(soms wel eens jammer) maar Ajax zal zich weer het kaas van het brood laten eten en zal denk ik genoegen nemen dat er nu een deel betaald zal gaan worden zonder dat er bankgaranties overlegt kunnen worden. Over een aantal weken/maanden zullen we dan weer moeten aanhoren dat Juventus in dit geval het geld niet heeft om aan de betalingen te voldoen.
Volgens mij heeft het weinig met Koeman van doen. Ik denk zelfs dat koetje Zlatan wel had willen houden ... alleen de directie ziet muntjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:06 schreef popolon het volgende:
Koeman faalt voor de tweede keer met een 'lastige' speler.
Maar die mag gewoon nog even blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |