Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
Rosales lijkt ook niet te komen, en de extra medische keuring kan niet plaatsvinden voor 12:30 morgenmiddag.
Hoera, hoera, op naar seizoen 2005/2006.
Inderdaad, helaas gaat de transfer van Rosales dan ook niet door.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef VoreG het volgende:
Trouwens die Rosales moet nog zijn werkvergunning krijgen! Dus die kunnen we waarschijnlijk ook niet inzetten......
waar willen ze die van betalen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:08 schreef JaWi het volgende:
Als ik Arie was zou ik nu de telefoon pakken en ¤ 25 miljoen bieden op Tevez..
Rosales heeft nog geen werkvergunningquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt maar zoals ik al zei; Dan moet Koeman babel nu wel per direct overhevelen naar de A-selectie of ben je dat niet met mij eens?
Doet koeman dit niet zet het toch te denken....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rosales heeft nog geen werkvergunning.
Maar dan komt ie toch wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rosales heeft nog geen werkvergunning.
Nou, ik denk niet dat binnen nu en 3 kwartier überhaupt iemand rond deze tijd nog een vergunning krijgt, en als ze hem al zouden hebben was wel gemeldt op het nieuws.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo komt Rosales niet en waarom kan die test niet voor 12:30 worden uitgevoerd. Dan schop je die Koné toch eerder het bed uit offe?
Daar heb je wel een punt, en wat dacht je van Kanu, net zo jong toen, en net zo onervaren, terwijl ze toch de CL te pakken kregen in 1995!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.
Kluivert stond er ook als 18 jarige broekpoeper. Ook in de CL.
Daar heb je gedeeltelijk een punt, maar PSV is een ander speltype gaan spelen met een aanspeelpunt en veel beweging eromheen. Toen Kezman er was werd er 'alles op Kezman' gespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Niet minder dan Sibon en VoH. Terwijl juist PSV een goed voorbeeld is hoe de effecten zijn voor een voetballend team als een voorzichzelf-spelende spits vertrekt. Zonder Kezman speelt PSV weer afwisselend en verrassend. Individuele kwaltieit inleveren, maar als team progressie maken.
Het was meer een mooie droom. Maar goed. Dat zul je niet redden. Los van het feit of Tevez zou willen komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waar willen ze die van betalen?
Waarom zou in godsnaam Koeman moet vertrekken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Koeman moet per direct weg bij Ajax als hij dit niet doet. Alleen een spits kopen voor de NL'se competitie die niet in de CL kan spelen heeft ook geen zin. Hij moet Babel er nu bij halen, om langzaam aan het niveau te laten wennen.
Kluivert stond er ook als 18 jarige broekpoeper. Ook in de CL.
Nee dan wordt de transfer afgeblazen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar dan komt ie toch wel?
Hij is dan alleen niet speelgerechtigd voor de CL
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:18 schreef Djekko het volgende:
31/8/2004 - Stand van zaken één uur voor transferdeadline
(Van onze verslaggever GD)
Zlatan Ibrahimovic werd op het nippertje nog verkocht voor 16 miljoen euro bruto, een prijs die velen zullen zien als een weggeefprijsje. Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben.
lijkt me rdelijk gelul..vadertje staat vangt pas geld aan het eind van een boekjaar...de transfer van zlatan levert weliswaar een boekwinst op van zo'n 12 mln euro maar dat hoeft niet te betekenen dat ajax aan het eind van het seizoen 12 mln euro meer winst maakt waarover dan belasting betaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat vadertje Staat ook wat miljoenen mag bijschrijven.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt hij vanavond alweer terug naar Ivoorkust voor zijn interlandverplichtingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |