Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:57 schreef Haspel33 het volgende:
Babel rolt Bayern en Juve zelfs op 1 poot op! Hiep hiep Hoera. De Rat is weg naar Juve.
- Ajax mag maximaal 2 binnenlandse transfers doen NA 31 augustus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een extra uitgebreide keruing lukt niet in een uurtje. Te weinig tijd voor sluiting transfermarkt.
Einde verhaal, zoals het er nu naar uit ziet.
Dat lijkt me nogal duidelijk, de verkoop was niet noodzakelijk en je moet er alleen mee instemmen als je zeker weet dat je een opvolger in huis hebt; heb je die zekerheid niet dan houd je Zlatan gewoon aan z'n contractquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Bayer het volgende:
Ajax ìs bedrijfsleven want beursgenoteerd.
Wat geeft jou het idee dat er bij Ajax eventueel niemand uitgeschopt gaat worden?
Ik wil graag nog wel eerst even weten wat Koné mankeerde.
Wat weet jij nou van Babel z'n instelling?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?![]()
Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling en zal het niet redden denk ik.
Precies mijn reactie toen ik het las. Die klojo heeft totdat hij een nieuw contract getekend heeft bij Juventus nog een lopend contract bij Ajax. Dus nix van ' ik wil niet terug naar Ajax'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
van Vi.nl.
Waarom voorbarig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
En een lol dat die suffe rotterdammers hebben. Beetje voorbarig lijkt me.
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveauquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
- Ajax mag maximaal 2 binnenlandse transfers doen NA 31 augustus.
- CL -inschrijving sluit om 12.30
oftewel vanaf nu nog om 13.30 uur om die gozer nog een keer extra te laten testen.
Voldoende tijd dacht ik zo.
Ah, een kenner..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling en zal het niet redden denk ik.
Die schijnt niet zo geweldig te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van Babel z'n instelling?
Ze rekenen zich allemaal al rijk. Dat ze daar in r'dam en e'hvn vaak afhankelijk zijn van één spits...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waarom voorbarig?
Ajax faalt hier gewoon![]()
Als een speler van Roda naar Ajax gaat is dit toch geen internationale transfer, of ben ik nou dom?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveau
lekkere vooruitzichten
Alleen omdat Gullit dat een keerde roept als jeugd-bondscoach om een talentvolle speler als Babel te prikkelen wil nog niet zeggen dat dat een waarheid is die ten alle tijden geldt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij soms een protégé van methodmich met je babel?![]()
ja duh, de sluiting van de inschrijvingstermijn voor de CL is pas morgenmiddag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:07 schreef JaWi het volgende:
Wat TM zegt. Kone alleen halen voor competitie zal Ajax niet doen.
Niet minder dan Sibon en VoH. Terwijl juist PSV een goed voorbeeld is hoe de effecten zijn voor een voetballend team als een voorzichzelf-spelende spits vertrekt. Zonder Kezman speelt PSV weer afwisselend en verrassend. Individuele kwaltieit inleveren, maar als team progressie maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De internationale transfermarkt sluit over 57 minuten, daarmee ook de spelers die je internationaal mag inzetten. Jullie moeten het dus doen met Sonck, Anastasiou en Babel die nog nooit wat heeft laten zien op topniveau
lekkere vooruitzichten
Klopt ook wel wat je zegt maar zoals ik al zei; Dan moet Koeman babel nu wel per direct overhevelen naar de A-selectie of ben je dat niet met mij eens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:09 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Alleen omdat Gullit dat een keerde roept als jeugd-bondscoach om een talentvolle speler als Babel te prikkelen wil nog niet zeggen dat dat een waarheid is die ten alle tijden geldt.
Babel komt er wel. En met Janus en Sonck gaat het wel goedkomen in de CL. Ik voorspel veel beter teamspel.
Ben verder niemands protege, iemand die volhoudt dat de Ridder altijd rechtshalf heeft gespeeld in de jeugd terwijl die ten alle tijden puur rechtsbuiten of op 10 speelde kan ik helaas niet verdedigen. De Ridder gaat trouwens mogelijk naar Twente op huurbasis. Die hebben zich gemeldt, en nog een dozijn andere clubs.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als een speler van Roda naar Ajax gaat is dit toch geen internationale transfer, of ben ik nou dom?
De sluitingstermijn van internationale transfers loopt niet synchroon met de CL-inschrijftermijn.
Die is morgenmiddag om 12.30.
Of zie ik het verkeerd?
Daar zit dan ook weer wat in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja duh, de sluiting van de inschrijvingstermijn voor de CL is pas morgenmiddag.
en voor die tijd kan de medische staf van ajax het niet voor elkaar krijgen om wat testjes te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |