abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21767953
Hoorde vaag iets van dat Hendriks weer door fans bejegend zou zijn vorige week?
  zondag 5 september 2004 @ 17:09:47 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21768069
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niks van gehoord...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 september 2004 @ 19:37:06 #78
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_21770626
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een vriend van mij heeft hem wel toegesproken in Hoensbroek. Hij zei lachend tegen Nol: "je gaat toch niet onze Kone verkopen hé" Hendriks voelde zich niet bedreigd en heeft gewoon rustig uitgelegd, dat je voor zo'n geld geen nee kunt zeggen.

Hij toeterde en zwaaide nog naar hem toen hij wegreed.

Maar ja. sommige mensen weten zich niet te gedragen en hebben misschien een ander soort gesprek met Ome Nol gehad.
Horrible Cunt!
  zondag 5 september 2004 @ 22:22:25 #79
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21774287
quote:
Ivoorkust heeft met ruime cijfers van Sudan gewonnen. Het duel werd in groep 3 van het WK-kwalificatie toernooi in Afrika gespeeld. Grote man bij Ivoorkust was de speler van Anderlecht, Aruna Dindane.

Na twaalf minuten kreeg Ivoorkust een penalty en die werd benut door Chelsea aanvaller, Didier Drogba. In de vijftiende minuut was het de beurt aan Aruna Dindane die mocht de 2-0 aantekenen. 10 minuten later was het opnieuw Dindane die scoorde.

In de 56ste minuut vergrote Roda JC aanvaller Arouna Kone de score tot 3-0. Een minuut voor tijd was opnieuw Aruna Dindane die voor zijn derde treffer scoorde voor Ivoorkust. Hij bepaalde daarmee de eindstand op een 5-0 overwinning voor de Ivorianen.
Arouna
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21776818
Er is dus niet veel met onze ster aan de hand, anders zou hij nooit hebben mogen spelen .
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_21777868
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:18 schreef TheGHunter het volgende:
Er is dus niet veel met onze ster aan de hand, anders zou hij nooit hebben mogen spelen .
Volgens studio voetbal mag ie bij Roda niks doen tot het onderzoek klaar is. (vandaag om 17:00).
  maandag 6 september 2004 @ 03:59:05 #82
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21779121
Het was niet Arouna Kone die scoorde maar een gast die in Frankrijk in de 2de klasse speelt! Grote fout van de media!

Lijkt me knap als hij vanuit zijn appartement in Genk scoort voor de Ivoorkust!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21787957
Er zou vandaag toch een persverklaring komen van Roda?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21789582
Het 'uitstellen' daarvan voorspeld weinig goeds, lijkt me.
pi_21789894
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef gras het volgende:
ja ik ben er ook bang voor
  maandag 6 september 2004 @ 21:39:25 #86
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21791466
quote:
Hartproblemen reden voor afketsten transfer Koné

6/9/2004 21:15

Ajax heeft afgezien van Arouna Koné, omdat de Ivoriaanse aanvaller kampt met hartritmestoornissen. Roda JC wil die diagnose (nog) niet onderschrijven.

Met in het achterhoofd de hartproblemen van Nwankwo Kanu, die pas bij de overgang naar Internazionale aan het licht kwamen, is Ajax extra zorgvuldig. De bij de medische keuring geconstateerde hartritmestoornissen waren aanleiding om af te zien van Koné (20).

Roda JC wil nog niet reageren op de diagnose van de medische staf van Ajax. De Limburgse club wacht op de resultaten van een eigen onderzoek voor het een besluit neemt over de toekomst van Koné. 'Wij hebben de gelegenheid het nu dieper en beter te onderzoeken en een eigen diagnose te stellen. Misschien trekken wij andere conclusies', zegt Wiljan Vloet deze week in Voetbal International

In afwachting van de uitkomsten gaat de medische staf van Roda JC uiterst zorgvulidg om met Koné. Zo heeft de aanvaller sinds de onverwachte medische keruing bij Ajax niet meer getraind.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 6 september 2004 @ 21:39:49 #87
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21791474
Van de hemel in de hel voor Arouna.
pi_21792327
de VI schrijft wel vaker bullshit, ik wacht liever op de officiële verklaring van Roda zelf.

Maar zoals het er nu naar uitziet zal hij dus zeker niet spelen tegen Willem II

Dat wordt dan leuk, met Cris en Sekou in de spits
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 6 september 2004 @ 22:20:59 #89
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_21792504
ff tussen al het nieuws rond koné in.. Roda JC schijnt interesse te hebben in van loenhout
OJAAJOH?
pi_21794309
Dat is wel raar nieuws idd.
That's all folks!
  maandag 6 september 2004 @ 23:48:08 #91
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_21794826
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:20 schreef hellmondunited het volgende:
ff tussen al het nieuws rond koné in.. Roda JC schijnt interesse te hebben in van loenhout
ik meen dat dat in t midden van de zomer al bekend was, maar dat die transfer destijds niet is doorgegaan. Desondanks zou Roda nog steeds interesse hebben
pi_21795654
oei oei oei, van een wereldspits, naar bijna tien miljoen euro, naar foetsie, naar Van Loenhout...
  dinsdag 7 september 2004 @ 01:53:42 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21796975
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef gras het volgende:
Er was geen persconferentie vandaag, dit is iets van Hugo Borst geweest...
quote:
Op maandag 6 september 2004 21:39 schreef Kaalhei het volgende:
Van de hemel in de hel voor Arouna.
Als het waar is wel!
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:14 schreef TheGHunter het volgende:
de VI schrijft wel vaker bullshit, ik wacht liever op de officiële verklaring van Roda zelf.

Maar zoals het er nu naar uitziet zal hij dus zeker niet spelen tegen Willem II

Dat wordt dan leuk, met Cris en Sekou in de spits
Denk eerder Cris & Elberkani / Sonko.
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:20 schreef hellmondunited het volgende:
Nee, we hebben immers Vicelich en van Dessel in het veld wie zou er dan uitmoeten? (Woorden van Frank Rutten!).
Planning:
-
pi_21803828
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 01:53 schreef DarkShine het volgende:

Nee, we hebben immers Vicelich en van Dessel in het veld wie zou er dan uitmoeten? (Woorden van Frank Rutten!).
frank rutten
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:43:24 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21804724
quote:
Roda wist niets van de hartproblemen van Koné

Roda JC wist niets af van de hartritmestoornissen van Arouna Koné. Bij eerdere keuringen zijn die nooit aan het licht gekomen. Dat zegt clubarts Marc Weyts van de Kerkraadse club.

De afwijking werd vorige ontdekt toen Koné medisch werd gekeurd door Ajax. De transfer van de speler ketste daardoor op het laatste moment af. Roda JC onderzoekt de toestand van Koné verder. De speler is daarvoor in behandeling bij het Academisch Ziekenhuis Maastricht.

Vrijdag wordt de uitslag van dat onderzoek verwacht. Dan wordt ook duidelijk of Koné zaterdag inzetbaar is in de wedstrijd tegen Willem II.

Bron: L1
Planning:
-
pi_21822221
Arouna Koné heeft vandaag weer getraind , weliswaar apart maar toch het blijkt dus wel mee te vallen met de problemen

Arouna
pi_21822821
Zou mooi zijn voor die jongen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 september 2004 @ 19:25:52 #98
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21824265
Wel onder toeziend oog van de medische staf.
Planning:
-
pi_21826008
quote:
Op woensdag 8 september 2004 19:25 schreef DarkShine het volgende:
Wel onder toeziend oog van de medische staf.
positief blijven
  zaterdag 11 september 2004 @ 11:22:33 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21877289
Koné speelt vanavond dus niet.

Nog andere Fok!'ers die vanavond in het uitvak zitten staan?
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')