Geldt dat niet alleen voor club voetbal?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:54 schreef DarkShine het volgende:
Bodnar is opgeroepen voor de Hongaarse ploeg.
Mag die daar wel spelen? Kut 2 maanden schorsing!!!
Waarom moet de KNVB dan protest aantekenen bij de FIFA?quote:Op woensdag 1 september 2004 12:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen voor club voetbal?
quote:Willem II - Roda JC verplaatst
De competitiewedstrijd tussen Willem II en Roda JC is verplaatst van zondag 12 september naar zaterdagavond 11 september, aanvang 19.30 uur.
Bron: Willem II
Ik zou Kone de komende wedstrijd gewoon 90 minuten lang toezingen en een lange neus trekken naar die sukkels uit IJdorpquote:Op woensdag 1 september 2004 11:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
prikbord rjcfans
We hebben er toch ervaring mee om op die dag te spelen.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
11 september? is dat veilig?
Fylkirquote:Op woensdag 1 september 2004 13:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
was het een Europacupwedstrijd in 2001?
Barslechte match, maar wel winst. Tegen opgevoerde amateurs...quote:Op woensdag 1 september 2004 13:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er zal wel een reden voor zijn geweest dat ik het niet meer voor de geest kan halen...
Ik heb helemaal geen gemengde gevoelens! Dat geld komt nog wel, nu eerst Europees halen met Koné!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, Roda houdt Koné. Kan me voorstellen dat jullie er gemengde gevoelens bij hebben, maar uiteindelijk blij bent. Ik snap het niet echt, hij is topfit lijkt me.
Player transferred in the course of the seasonquote:Op woensdag 1 september 2004 11:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
prikbord rjcfans
Lekkere bron trouwensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik wacht de herkeuring af...quote:Op woensdag 1 september 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Dat zou wel erg triest zijn voor die jongen! Maar ik denk eigenlijk niet dat het klopt. Maar dat kan ook meer hoop zijn.
Doet me denken aan Kanu. Daarom zijn ze misschien wat strengerr met de keuring. Het was toen totaal gemist tijdens de keuring van Ajax. Het kwam pas aan het licht toen hij bij Inter Milan speelde.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:39 schreef DarkShine het volgende:
Roda gaat Koné opnieuw medisch testen. Volgens de geruchten is hij afgekeurd met hartproblemen...
Gister & vandaag dusquote:Op donderdag 2 september 2004 08:02 schreef Eilanden het volgende:
Arouna wordt vandaag en morgen op een geheime plek door Roda onderzocht.
Bron: L1
volgens limburgs dagblad gisteren en morgen??quote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister & vandaag dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |