Kan hem niet vindenquote:Op woensdag 15 december 2004 20:35 schreef Stretto het volgende:
Als het spam is mag het verwijderd worden:
Domein is al online: www.ibrahimovic.org
Je kan ook gelijk de lay-out zien(zal in de loop van tijd nog veranderen maar het is een begin
)
Tevens kan je mijn email vinden op de site......
So if you are interested helping me out with this site you can mail me at web@ibrahimovic.orgquote:Op donderdag 16 december 2004 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden.
Maar mooie lay-out hoor.
It's as simple as thatquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Die jongen is gewoon een winnaar.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 04:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zlatwan is en blijft GOD
Maar ja, dat herkennen we in Nederland natuurlijk alleen als die mentaliteit bij onze spelers ontbreektquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Die jongen is gewoon een winnaar.
Als hij ook nog eens gaat scoren, is hij meteen de beste spits die er rondloopt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij speelde gister erg sterk qua acties. Afwerken kan inderdaad wel wat beter.
Zolang hij Trezeguet naast zich heeft ...quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het makkelijk doelpunten maken heeft een spits van Juve wel nodig. Hij mist soms nog te makkelijke kansen.
Dat komt allemaal wel met de tijdquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar als het Treze even niet lukt dan zou het makkelijk zijn als Zlatan meer killersinstinct heeft. Dan wint Juve wat makkelijker z'n wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |