Een bankgarantie van een italiaanse club? Dat wordt niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-journaal meldt nu dat het nog niet helemaal rond is. Het enige dat er nog moet komen is een bankgarantie van Juventus. Maar de clubs zijn er wel uit onderling.
Lijkt me dus wel een uitgemaakte zaak.
Ze hebben nog steeds geld te goed van Chivu. Da's dan wel een andere club maar ze zijn erg op hun hoede als het om Italiaanse clubs gaat. Het woord snel betekent daar waarschijnlijk: "over een jaar of wat". Ik moet het nog wel zien, als het zakelijk niet rondkomt vanavond zal het wel naar de winterstop worden verlegd. Net als met Van Bommel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-journaal meldt nu dat het nog niet helemaal rond is. Het enige dat er nog moet komen is een bankgarantie van Juventus. Maar de clubs zijn er wel uit onderling.
Lijkt me dus wel een uitgemaakte zaak.
Ok Rafael nu heb je je username verraden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:46 schreef JaWi het volgende:
Ik heb het wanstaltige genoegen om hier te melden dat Zlatan ajacied af is.![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Rafael nu heb je je username verraden.
Schandalig hoe sommige mensen met spelers omgaan die een week geleden nog een absolute held wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Hoera hij vertrekt.
Ik vond hem toch al niks.
In drie jaar 35 goals is Ajax onwaardig.
Doei Zlatan ik ben je al vergeten![]()
Niet iedereen riep een week geleden dat hij een held was...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Schandalig hoe sommige mensen met spelers omgaan die een week geleden nog een absolute held was
Ja komt wel goed. alleen centraal moet het in orde komen . Trabelsie moet zich binnenkort volgens mij gewoon melden of een dwangsom betalenquote:Op woensdag 1 september 2004 02:17 schreef cultheld het volgende:
En Trabelsi is ook al wegHoe gaat de Ajax achterhoede er uit zien?
Ik geloof dat Trabelsi al ongeveer een jaar niet meer bij Ajax 1 speelt, dus dat zal niet het probleem zijn.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:17 schreef cultheld het volgende:
En Trabelsi is ook al wegHoe gaat de Ajax achterhoede er uit zien?
Het is inderdaad werkelijk niet normaal.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Schandalig hoe sommige mensen met spelers omgaan die een week geleden nog een absolute held was
Hij zijn enige fan ookquote:Op woensdag 1 september 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ik zal hem missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |