Plus die wonderschone goal die zijn waarde toch wel liet stijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:21 schreef Leshy het volgende:
Pfft. Ze hadden minstens 20-25 miljoen voor hem moeten vangen.
Zeker omdat Juve geen bedenktijd had en je het argument dat ze concurrenten zijn in de CL kunt aanvoeren, in combinatie met het feit dat hij net ook nog eens een goed EK heeft gedraaid.

19.00 moest hij gekeurd zijn (slachten)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:16 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
en dan?

Het Italiaanse bondsbureau sluit om 19.00 uur de deuren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:16 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
en dan?

Een bankgarantie van een italiaanse club? Dat wordt niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-journaal meldt nu dat het nog niet helemaal rond is. Het enige dat er nog moet komen is een bankgarantie van Juventus. Maar de clubs zijn er wel uit onderling.
Lijkt me dus wel een uitgemaakte zaak.

Ze hebben nog steeds geld te goed van Chivu. Da's dan wel een andere club maar ze zijn erg op hun hoede als het om Italiaanse clubs gaat. Het woord snel betekent daar waarschijnlijk: "over een jaar of wat". Ik moet het nog wel zien, als het zakelijk niet rondkomt vanavond zal het wel naar de winterstop worden verlegd. Net als met Van Bommel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-journaal meldt nu dat het nog niet helemaal rond is. Het enige dat er nog moet komen is een bankgarantie van Juventus. Maar de clubs zijn er wel uit onderling.
Lijkt me dus wel een uitgemaakte zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |