nee de maker heeft ook gewoon veel moves erin gestopt waar de verdedigers niet intrappen, of die niet eens goed uitgevoerd worden. haal dat eruit en je hebt een veel beter filmpiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij die 'mislukte dingen' gaat het meer om de aanname denk ik.
Die elleboog op Gio wordt iig perfect uitgevoerdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee de maker heeft ook gewoon veel moves erin gestopt waar de verdedigers niet intrappen, of die niet eens goed uitgevoerd worden. haal dat eruit en je hebt een veel beter filmpie![]()
in dit filmpje zit er maar 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die elleboog op Gio wordt iig perfect uitgevoerd
Ik bedoel het juist goed, hij is een heerlijke speler. Als hij wat meer zou scoren zou hij de beste spits van Europa kunnen wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hij weet zich prima te redden in Italie.........![]()
Wel veel assists, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft de meeste minuten van alle spitsen en gemiddeld het laagste scoringspercentage.
Achja je kan niet alles hebben maar die jongens lopen er ook wat langer rond daar bij Juve.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Del Piero heeft hem inmiddels ook ingehaald als clubtopscorer.
Dat zal me een zorg zijn als hij maar zo technisch blijft voetballen, wat een smulgozert !quote:Op maandag 28 maart 2005 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja z'n rendement zal nog wel jaren het probleem zijn bij Zlatan...
Daar heb ik als voetballiefhebber niets mee van doenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Alleen redt je het met alleen die techniek toch niet bij een echte topclub als spits denk ik.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Alleen redt je het met alleen die techniek toch niet bij een echte topclub als spits denk ik.
Ach, als je Trezeguet naast je hebt staan....quote:Op maandag 28 maart 2005 20:21 schreef JeroenV het volgende:
Die is veel geblesseerdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ach, als je Trezeguet naast je hebt staan....
En 16quote:Op zondag 17 april 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ja, zelfs 15 nu.
Voor wat het waard is.quote:Volgens een Zweedse krant zou Real Madrid 70 miljoen euro willen neerleggen om Zlatan Ibrahimovic van Juventus over te nemen. De Zweedse club verkaste vorig seizoen, vlak voor het verstrijken van de uiterste datum voor de transfermarkt, voor 16 miljoen euro van Ajax naar Juventus. Hier tekende hij een vierjarig contract.
Geld?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Maar Zlatan zal zelf toch niet snel gaan. Volgens mij past de Serie A beter bij hem en heeft ie het wel leuk bij Juve. Kampioen, clubtopscorer.
quote:Dinsdag 7 juni - Chelsea bereidt megabod op Ibrahimovic voor
(Verslaggever SV, Amsterdam, 09.31u GMT+01.00, Aftonbladet)
Volgens de Zweedse boulevardkrant Aftonbladet bereidt Chelsea FC een megabod voor op spits Zlatan Ibrahimovic. Naar verluidt zou de steenrijke Russische zakenman Abramovitch 55 miljoen euro willen betalen voor de Zweed.
Twee weken geleden werd de voetbalwereld al wakker geschud toen de geruchten de ronde deden dat Real Madrid het astronomische bedrag van 70 miljoen euro over zou hebben voor Ibrahimovic. Later ontkende de club alles en Juve bevestigde sowieso dat Ibrahimovic niet te koop is.
London is wel wat dichterbij.....dagtripje zit er dan inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |